voor een kindje 2012
+70
Linnie1985
Weegschaal
holaagirl
Shy
Alex
boekenwurm83
sanne-84
blonky1986
Ayla
kellebel
Laced
Wennes
Liselot
snoezel
Annie24
Ugly Betty
Vintage
SleepingBeauty
Jasmine
Parisienne
Jezzie
RYW
myloon
nillis
cupcake23
Roodkapje
Paper Crown
Limburg85
Caramba
Blue flower
Filoria
Alyssa
Smaragdje
RedRose
Muppetje
Roos
Clapperdie
Ellebel
Flower_L
mauwmauw
Lejow
maiadebij
Susan
JD
Pien
joyce0606
ShallY
Jazzlyn
Amber-
SarahKey
Pandora
CCC
Coco
Darius
bolus26
**_pearl_**
Mysterious
Silver
Bloem86
PapillonRose
PiP
Flip Fluitketel
Teddyaapje
Vancity_girl
Tania
Annemie
Monnie
L!ND@
Pussycat
liesje
74 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Ugly Betty schreef:Nillis, wat spannend!
Ik wil in ieder geval wachten tot na het weekend met testen, maar ik weet het niet zo goed. Ik deed ovulatietesten en op 20 en 21 november had ik een heel licht 2e streepje, als toen mijn eisprong is geweest, wanneer zou ik dan kunnen testen? (mits ik niet ongesteld wordt natuurlijk)
Mijn cyclus is ong. 30 dagen en ik zou na 5 dec. kunnen testen. Jij dus iets eerder. helemaal nu je dus al frie dagen overtijd bent. Ik heb bij de vorige keer getest op de nod dag en die was negatief, toen een week gewacht en toen positief.
Je kunt dus al testen, maar je weet dus niet precies hoelang je cyclus is? Ik zou wachten tot na het weekend, dan ben je bijna een week overtijd. Spannend
Tip voor de anderen, maar misschien doen jullie dat al, maar via de site sensitest.nl kun je online je cyclus berekenen, dit heb ik de vorige keer gedaan en was gelijk de eerste ronde raak en nu kijk ik er weer op. Weet niet of het helpt, maar geeft mij wel meer duidelijkheid en rust voor de data's.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Ik wist nog niet van die site, maar hij is wel handig. In dit geval staat er allemaal 1 t/m 8-9 enzo... maar dat zullen waarschijnlijk de data zijn toch?
Nillis, wat spannend allemaal! En ugly betty voor jou ook.
Nillis, wat spannend allemaal! En ugly betty voor jou ook.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
nillis schreef:Ugly Betty schreef:Nillis, wat spannend!
Ik wil in ieder geval wachten tot na het weekend met testen, maar ik weet het niet zo goed. Ik deed ovulatietesten en op 20 en 21 november had ik een heel licht 2e streepje, als toen mijn eisprong is geweest, wanneer zou ik dan kunnen testen? (mits ik niet ongesteld wordt natuurlijk)
Mijn cyclus is ong. 30 dagen en ik zou na 5 dec. kunnen testen. Jij dus iets eerder. helemaal nu je dus al frie dagen overtijd bent. Ik heb bij de vorige keer getest op de nod dag en die was negatief, toen een week gewacht en toen positief.
Je kunt dus al testen, maar je weet dus niet precies hoelang je cyclus is? Ik zou wachten tot na het weekend, dan ben je bijna een week overtijd. Spannend
Tip voor de anderen, maar misschien doen jullie dat al, maar via de site sensitest.nl kun je online je cyclus berekenen, dit heb ik de vorige keer gedaan en was gelijk de eerste ronde raak en nu kijk ik er weer op. Weet niet of het helpt, maar geeft mij wel meer duidelijkheid en rust voor de data's.
Ik heb 2 dagen geleden getest, dus 1 dag na nod, maar die was negatief. Mijn cyclus is sinds het stoppen met de pil 5x precies 28 dagen geweest. Heeft het moment van de eisprong ook te maken met wanneer je kan testen? Bij mij was de eisprong laat, dus latere bevruchting, dus wordt er ook pas later HCG aangemaakt toch?
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Hallo
Nog even een late reactie. De ongi heeft nog niet doorgezet en heb echt een zere buik. Heb zelfs de knoop van de broek los. Voel me zo zwanger, mijn borsten doen zeer, zijn voller en het tepelhof groter. alle klachten die ik herken. Wacht het weekend nog even af en ga denk ik dan maandag testen, maar dat zal ook mijn nod dag zijn. We zullen zien. Vind het toch wel spannend.
Nog even een late reactie. De ongi heeft nog niet doorgezet en heb echt een zere buik. Heb zelfs de knoop van de broek los. Voel me zo zwanger, mijn borsten doen zeer, zijn voller en het tepelhof groter. alle klachten die ik herken. Wacht het weekend nog even af en ga denk ik dan maandag testen, maar dat zal ook mijn nod dag zijn. We zullen zien. Vind het toch wel spannend.
nillis- Kletskop
Spannend nillis!!!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Pff Nillis je lijkt wel heel zeker! Spannend zeg.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Spannend Nillis!!!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Spannend nillis!
Silver- Ratel
Nou, mijn lichaam had me mooi voor de gek. Ben toch ongi geworden. Wel drie dagen te vroeg, dus mijn ticker klopt ook niet meer. Heb verder geen klachten van de ongi. Op naar de volgende (echte) ronde.
nillis- Kletskop
Balen nillis. Wat gek dat je lichaam je dan alsnog zo voor de gek kan houden...
Silver- Ratel
Balen nillis...
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Jammer hoor Nillis
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Balen nillis! Hopelijk de volgende ronde meer geluk.
Flower_L- Ratel
ik hoor wel eens verhalen van meiden die de eisprong voelen. voelen jullie dit ook? en wat voel je dan? en hoe lang?
ben vanaf deze maand gestopt met de pil, en zou als het goed is deze week de eisprong gehad moeten hebben.
ben vanaf deze maand gestopt met de pil, en zou als het goed is deze week de eisprong gehad moeten hebben.
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Nee, ik voel m niet...
Muppetje- Ratel
Ik ook niet maar let er ook niet op...zou ook niet in me opkomen eigenlijk
Flower_L- Ratel
Ik weet door de ovulatietesten wel wanneer ie is, maar zelfs dan valt me niets bijzonders op...
Muppetje- Ratel
owww ik namelijk ook niet, maar dacht dat dat wel voorkwam, dus dacht bij ieder ding, is dit nu de eisprong??
belachelijk eigenlijk hahah
sanne-84- Ratel
sanne-84 schreef:owww ik namelijk ook niet, maar dacht dat dat wel voorkwam, dus dacht bij ieder ding, is dit nu de eisprong??
Niet teveel op focussen joh. Das nog helemaal niet nodig en geloof me, leuker wordt het er niet van...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:sanne-84 schreef:owww ik namelijk ook niet, maar dacht dat dat wel voorkwam, dus dacht bij ieder ding, is dit nu de eisprong??
Niet teveel op focussen joh. Das nog helemaal niet nodig en geloof me, leuker wordt het er niet van...
ownee deed ik ook niet echt, maar was wel heel benieuwd, vandaar. had meer zo iets van deze maand zie ik wel, en dan kan ik er evt volgende maand wel opletten.
(maar beginnen pas over een paar maand 'echt')
sanne-84- Ratel
Dan zou ik als ik jou was nog niet gaan zoeken naar tekenen.... Het is straks pas de eerste ronde joh, komt goed!
Muppetje- Ratel
Laat ik dan gewoon antwoord geven op de vraag van Sanne..
Ik voelde mijn eisprong wel, had altijd enorme kramp onderin mijn buik die ineens kwam opzetten, uit het niets. En zo snel als dat het op kwam, vertrok het een paar uur later ook weer! Hier waren er dus geen ovulatie testen nodig!
Sorry Muppetje, maar ik vind wat jij zegt echt een beetje een dooddoener.
Ze vraagt gewoon wat en is benieuwd hoe andere dat ervaren, dan kun je daar toch gewoon op antwoorden?
Ik voelde mijn eisprong wel, had altijd enorme kramp onderin mijn buik die ineens kwam opzetten, uit het niets. En zo snel als dat het op kwam, vertrok het een paar uur later ook weer! Hier waren er dus geen ovulatie testen nodig!
Sorry Muppetje, maar ik vind wat jij zegt echt een beetje een dooddoener.
Ze vraagt gewoon wat en is benieuwd hoe andere dat ervaren, dan kun je daar toch gewoon op antwoorden?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik geef toch ook gewoon antwoord, en daarna adviseer ik haar uit mijn eigenervaring er in het begin niet teveel op te letten. Het is maar een tip, ze hoeft er niets mee te doen... Maar ik hou mijn mond alweer hoor...
Muppetje- Ratel
Maar muppetje zegt toch ook 2x over dat ze niets voelt....
Flower_L- Ratel
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: