Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+70
Linnie1985
Weegschaal
holaagirl
Shy
Alex
boekenwurm83
sanne-84
blonky1986
Ayla
kellebel
Laced
Wennes
Liselot
snoezel
Annie24
Ugly Betty
Vintage
SleepingBeauty
Jasmine
Parisienne
Jezzie
RYW
myloon
nillis
cupcake23
Roodkapje
Paper Crown
Limburg85
Caramba
Blue flower
Filoria
Alyssa
Smaragdje
RedRose
Muppetje
Roos
Clapperdie
Ellebel
Flower_L
mauwmauw
Lejow
maiadebij
Susan
JD
Pien
joyce0606
ShallY
Jazzlyn
Amber-
SarahKey
Pandora
CCC
Coco
Darius
bolus26
**_pearl_**
Mysterious
Silver
Bloem86
PapillonRose
PiP
Flip Fluitketel
Teddyaapje
Vancity_girl
Tania
Annemie
Monnie
L!ND@
Pussycat
liesje
74 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 12 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Alyssa ma 24 okt 2011 - 9:41

Haha, het was maar een grapje hoor JaneDoe. Gewoon lekker schrijven waar jij je goed bij voelt joh! Wink
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 10:06

Wat spannend janedoe Very Happy

Gast
Gast

Bericht  bolus26 ma 24 okt 2011 - 10:14

beide topics zijn leuk! in 2011 typ ik niet echt mee maar meelezen kan altijd! dit topic is lekker ´vers´
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  SarahKey ma 24 okt 2011 - 18:27

Alyssa schreef:
JaneDoe schreef:We gaan er dus in 2011 al voor....mag ik dan hier nog meeschrijven? of moet ik verhuizen naar het 2011 topic? Embarassed
Kom al maar naar ons Very Happy

Ik verhuis toch sowieso met je mee naar het 2012 topic, weet zeker dat ik 2011 niet meer zal halen Wink

Oh edit: je mag hier natuurlijk best blijven schrijven hoor haha smile

Breekt even in..

Dat zou ik niet te hard roepen Wink Ik riep dat vorig jaar ook en voila in november dmv clomid een positieve test.
Dus geef de moed niet op voor dit jaar! I love you

Breekt weer uit...
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  nillis ma 24 okt 2011 - 21:32

Janedoe, spannend hoor veel succes en net wat je zelf zegt, je blijft je altijd wel druk maken of het uitkomt. Ik vond het ook heel spannend en was gelijk zwanger en ik was heel blij dat ik 9 maanden had om aan het idee te wennen dat ik mama zou worden. terwijl het mijn grote droom was.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Alyssa ma 24 okt 2011 - 22:58

SarahKey schreef:
Alyssa schreef:
JaneDoe schreef:We gaan er dus in 2011 al voor....mag ik dan hier nog meeschrijven? of moet ik verhuizen naar het 2011 topic? Embarassed
Kom al maar naar ons Very Happy

Ik verhuis toch sowieso met je mee naar het 2012 topic, weet zeker dat ik 2011 niet meer zal halen Wink

Oh edit: je mag hier natuurlijk best blijven schrijven hoor haha smile

Breekt even in..

Dat zou ik niet te hard roepen Wink Ik riep dat vorig jaar ook en voila in november dmv clomid een positieve test.
Dus geef de moed niet op voor dit jaar! I love you

Breekt weer uit...
Ja nou, ik moet nu nog tot begin december wachten voor ik weet of de 100 mg wél zal aanslaan (de 50 mg doet dat niet) dus de kans is maar zéér klein dat ik dit jaar nog zwanger word smile
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Smaragdje di 25 okt 2011 - 4:44

Wat wordt er hier al druk gekletst!

Spannend JaneDoe, wie weet, misschien is het zelfs dit jaar al raak dan smile

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  mauwmauw di 25 okt 2011 - 8:51

@janedoe,geweldig dat jullie er nu helemaal voor gaan.Ben benieuwd hoe alles gaat bij jullie.Ik weet nog dat ik stopte,2 jaar geleden ook in deze periode.17 februari had ik een positieve test in handen.Ik hoop voor jullie dat het gegund is dat je snel zwanger mag raken.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Pandora di 25 okt 2011 - 21:54

Volgens mij heb ik me hier een tijdje terug ook al eens gemeldt, maar ik kom nu weer even om het hoekje kijken.... Zoals het nu staat gaan wij n 2012 ook weer voor een kindje.
We willen nog even wachten omdat mijn beste vriendin in juni trouwt en ik dan niet hoogzwanger wil zijn, we moeten dus nog eventjes wachten..... Ik denk dat we in februari of maart "los" gaan.

We zijn laatst trouwens wel wat onvoorzichtig geweest (slik geen pil en het condoom kwam er even niet van...) maar volgens mijn berekening was ik toen niet vruchtbaar dus ga er vanuit dat er niets aan de hand is. Het zou niet super goed uitkomen maar als het zo is zijn we natuurlijk wel harstikke blij.

Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  **_pearl_** di 25 okt 2011 - 22:46

ik moet het gewoon even kwijt .ik ben zo blij hug

gister kwam ik thuis rond 10 uur , me vriend zat lekker op de bank .voor zijn neus allemaal reclame foldertjes enzo en de laptop .
ik ga bij hem zitten heeft hij een site open staan van de baby dump .ik zo wat ben jij nou aan het doen .
zegt hij ineens ja schat ik zag in de reclame folder van alles voor baby`s staan en had jou pas zien kijken op deze site .
ik denk ik zal ook eens even kijken . en wat vind je van deze kinderwagen deze vind ik echt mooi ! .

ik helemaal happy en voelde me zo gelukkig . we hebben het heel vaak over kindjes maar vaak komt dit vanuit mij en begint hij daar niet zelf over.
en soms vraag ik dan ook aan hem weet je zeker dat we in 2012 voor ons eerste kindje willen gaan . hij zegt dat altijd ja maar soms vind ik dat lastig omdat ik hem er verder weinig mee bezig zie . ( en ik het liefste nu al spulletjes zou kopenhaha Embarassed )
gister avond was alles anders het kwam echt vanuit hem en dat voelde zo goed . nu weet ik het zeker 2012 word ons jaar ! eerst trouwen en dan hopelijk mogen we dan ook nog ooit ons eigen wondertje krijgen .
**_pearl_**
**_pearl_**
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Silver di 25 okt 2011 - 22:52

Wat fijn pearl! Dan ben je dus niet meer de enige die erover begint. Logisch dat je blij bent. Very Happy

Mijn vriend zei van het weekend ook, ik ben er wel aan toe om hier een mini crimineel te hebben. Ook zo lief, I love you hij bedoeld het goed hoor (zijn manier van humor)
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  **_pearl_** di 25 okt 2011 - 22:57

FryskeFlinter schreef: mini crimineel te hebben. Ook zo lief, I love you hij bedoeld het goed hoor (zijn manier van humor)

haha zo zegt me vriend ook wel eens van die dingen en me vader helemaal . die zegt altijd als ik ooit opa word en het word een jonge krijgt hij van een cross motor en mag hij veel met opa mee haha echt manne he haha
**_pearl_**
**_pearl_**
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Silver di 25 okt 2011 - 23:26

**_pearl_** schreef:
FryskeFlinter schreef: mini crimineel te hebben. Ook zo lief, I love you hij bedoeld het goed hoor (zijn manier van humor)

haha zo zegt me vriend ook wel eens van die dingen en me vader helemaal . die zegt altijd als ik ooit opa word en het word een jonge krijgt hij van een cross motor en mag hij veel met opa mee haha echt manne he haha

haha, ja idd, echt mannen.

Ik dacht alleen tot vandaag dat ik ook nu zwanger zou zijn, geloofde de testen niet. En was tot vandaag 14 dagen overtijd. (vanmorgen ongesteld geworden) Het was niet gepland maar wel gewenst.
Nu ben ik toch wel blij dat we nog niet zover zijn. Eerst even wat safe staan in bepaalde situaties. Mijn vriend was hierdoor ook al aan het idee gaan wennen. En nu staan we er ook allebij heel anders in.
Ik kan nu wel zeggen, 2012 wordt ons jaar I love you
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  **_pearl_** di 25 okt 2011 - 23:37

@FryskeFlinter

van de ene kant dan goed dat je nu niet zwanger bent ... maar toch lijkt me het wel raar inderdaad als je zelf al aan het idee gewent zou zijn ook al is het niet gepland .
Wij willen graag kinderen en ik zou nu ook wel willen... gelukkig denkt mijn vriend nu met verstand want ik denk als het om kinderen gaat nu veel met gevoel omdat alles in me zegt kindje kindje kindje haha Wink
voor ons is dit nu ook niet de best tijd en kunne we beter half jaartje wachten dan zitten we wat meer safe en dat geeft me dan ook wel weer een fijner gevoel . ik weet dat er altijd dingen kunnen gebeuren die je niet van te vore kan voorzien maar toch ..
mocht ik nu zwanger raken is het wel meeeeeeeer dan welkom hoor smile
maar omdat we nog gaan trouwen tussen door en dat kost ook veel geld .

dus als iemand een geldboompje in de aanbieding heeft . geef mij maar een stekje kan hem wel gebruiken haha Wink
**_pearl_**
**_pearl_**
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Silver di 25 okt 2011 - 23:42

Haha, ik meld me dan ook maar aan voor die geldboom. Very Happy

Wij waren er niet helemaal vanuit gegaan, maar we hadden beiden zoiets van als het zo is, is het zo en dan ook meer dan welkom. En als het niet zo is, dan kunnen we eerst mooi even sparen e.d.
Probleem is dat ik geen werk heb. En ik zit in de medische molen, ik wil wel werken maar moet eerst weten wat er uit de onderzoeken komt. Pas als ik dat weet kan ik weer gaan solliciteren en geld het laadje in brengen.
Wij willen ook wel trouwen, maar dat heeft ook met dat kostenplaatje te maken. Dus daar wachten we wel mee, en ik moet toch wachten op een aanzoek. angel

trouwen jullie met groot feest met alles erop en eraan?
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  **_pearl_** di 25 okt 2011 - 23:46

FryskeFlinter schreef:
Wij willen ook wel trouwen, maar dat heeft ook met dat kostenplaatje te maken. Dus daar wachten we wel mee, en ik moet toch wachten op een aanzoek. angel

ja we trouwen met alles erop en eraan maar goed is goed .. gewoon mooie jurk net pak kleine groep daggasten waar we mee gaan eten en savond een feestje ! maar wel alleen met mense waar we om geven en die we erbij willen hebben zo`n 110 man dus valt wel mee .
mijn vriend wilde heel graag eerst trouwen en dan pas kinderen .
en ik vind je trouwt maar 1 x dus dat meot dan goed geviert worden hahah
wij trouwen begin 2012 en ben vorig jaar ten huwelijk gevraagd dus hebben wel lekker tijd om te sparen gehad . en sparen nu lekker nog even verder
**_pearl_**
**_pearl_**
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Silver di 25 okt 2011 - 23:53

**_pearl_** schreef:
FryskeFlinter schreef:

ja we trouwen met alles erop en eraan maar goed is goed .. gewoon mooie jurk net pak kleine groep daggasten waar we mee gaan eten en savond een feestje ! maar wel alleen met mense waar we om geven en die we erbij willen hebben zo`n 110 man dus valt wel mee .
mijn vriend wilde heel graag eerst trouwen en dan pas kinderen .
en ik vind je trouwt maar 1 x dus dat meot dan goed geviert worden hahah
wij trouwen begin 2012 en ben vorig jaar ten huwelijk gevraagd dus hebben wel lekker tijd om te sparen gehad . en sparen nu lekker nog even verder

Aha, ja wie wil dat niet eerst trouwen en dan kinderen. Soms is dat financieel niet haalbaar en gebeurt het andersom. Daar zou nu mijn voorkeur wel naar uit gaan. Omdat ik vind dat ik straks ook "oud" ben. Ik wou altijd jong moeder worden, en wil niet in de voetsporen van mijn moeder treden. Rolling Eyes Maar het gaat er niet om wat ík wil, maar wat wíj willen. smile
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 0:03

Wij zijn ook eerst voor een kindje gegaan en daarna pas getrouwd. Komt wel vaker voor. Trouwen kost nou eenmaal veel geld, als je het groot wil doen.

Gast
Gast

Bericht  Silver wo 26 okt 2011 - 0:06

Jolicious schreef:Wij zijn ook eerst voor een kindje gegaan en daarna pas getrouwd. Komt wel vaker voor. Trouwen kost nou eenmaal veel geld, als je het groot wil doen.

Ja, en aangezien mijn vriend een mega grote familie heeft, en ook een echt familiemens is, moeten alle ooms en tantes ook komen, dan zit ik al op een ruime 100 mensen denk ik. En dan komen de vrienden en familie van mij er nog bij. Reken maar uit. Rolling Eyes maar we zullen verder zien hoe het loopt. smile
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 0:15

Wij zijn ook niet getrouwd, hoor!
Voorheen wilden we dat wel, maar we zijn net verhuisd en dat kostte ook flink wat geld, en eigenlijk liet het budget nu eerder een kleintje toe dan een grote bruiloft.

Sowieso is het niet zo heel veel moeite om een kindje te erkennen en ouderlijk gezag aan te vragen, en het is gratis. Daarvoor hoef je tegenwoordig niet meer te trouwen.

Ik heb mijn vriend wel gevraagd of hij OOIT met me wil trouwen, en dat wil hij zeker, maar eerst wil hij dan even wachten totdat de kleine wat groter is. En wie weet komt er eerst ook ooit wel een broertje of zusje om de hoek kijken, we zien het vanzelf!

Gast
Gast

Bericht  Silver wo 26 okt 2011 - 0:38

Ik ga dit morgen als mijn vriend weer thuis komt bespreekbaar maken. En hebben jullie ook niet vooral een GP dan? Gewoon samenlevingscontract? Of niets? Ik denk dat ik beter deze vragen in een andere pijler kan plaatsen. Rolling Eyes
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 1:21

Nee hoor wij hebben geen geregistreerd partnerschap ook.
Wel een samenlevingscontract, maar daar staat weinig tot niks in over als we kinderen krijgen.

Zal ik je vertellen hoe het bij ons is gegaan tot dusver?
Na de 20 weken echo hebben we een afspraak gemaakt bij de gemeente, en zijn we samen het kindje gaan erkennen. Dan moest ik mee, aangeven dat mijn vriend de vader van ons kindje is en dat zij zijn achternaam krijgt. Ik moest ook nog een krabbel zetten en klaar is kees. Hierdoor heeft hij zijn verantwoordelijkheden, hij heeft haar erkend en mocht het misgaan dan moet hij bijv. wel alimentatie betalen.

We hebben toen ook gelijk een machtiging gekregen die ik moest invullen zodat hij bij het aangeven van het kindje gelijk mijn gemeenteuitreksel, dat van het kindje en van hem aan kan vragen en mee kan nemen. Deze hebben we nodig zodat hij ook ouderlijk gezag mag hebben, hier heb ik ook formulieren voor meegekregen die ik moest invullen en die we dan tezamen met de uitreksels van het gemeenteregister en het bewijs van erkenning naar de rechter opsturen. Hierdoor heeft hij ook rechten en mag hij dus meebeslissen over ons kind.

Dit alles kost niks, alleen het aanvragen van de uitreksels dan, maar dat verschilt per gemeente en loopt niet in de honderden euro's.

(Sorry trouwens als het een beetje in Jip & Janneke-taal is, maar dit is wat ik ervan snap haha)

Het enige wat je nog vast kan laten leggen bij de notaris is een testament waarin staat wat hij/zij erft en of er een voogd is toegewezen. Dit hebben wij tot op heden nog niet gedaan, wel heb ik een briefje geschreven vanuit ons, waarin staat dat mijn zus de voogd is, mocht er toch iets met ons gebeuren. Dit is dan vooralsnog niet officieel vastgelegd maar wel bekend zeg maar .. Dit moeten we wel echt nog doen hoor, maar dit vind ik best een flinke kostenpost, dit loopt wel in de honderden euro's geloof ik, maar is ook niet vastgelegd als je getrouwd bent.

*edit* correct me if I'm wrong trouwens!

Laatst aangepast door Parels op wo 26 okt 2011 - 1:23; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Jezzie wo 26 okt 2011 - 1:22

Wij gaan ook eerst voor een kindje. Trouwen kan altijd nog....en eigenlijk vind ik het ook wel wat hebben om te trouwen met ons kindje erbij!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Silver wo 26 okt 2011 - 1:29

Parels, dankje wel voor je uitleg. smile
En dat het jip-en-Janneke taal is vind ik niet erg, dan snap ik het ook Very Happy Wij hebben nog geen 1 van dit alles, maar we wachten daar nog even mee tot we er ook anders financieel voor staan.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Alyssa wo 26 okt 2011 - 2:11

Wij zijn ook eerst met kinderen bezig en daarna pas trouwen.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud