Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Terug bij je ex?

+5
FireButterfly
Roze Roos
studiebol
Atelier Madame
Sweety
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Terug bij je ex? - Pagina 2 Empty Re: Terug bij je ex?

Bericht  MADDIE do 14 apr 2011 - 5:42

Wij waren ruim vier jaar bij elkaar. Hadden de laatste tijd allebei onze eigen problemen waardoor we steeds meer alleen met onszelf bezig waren en zo....
Ja.. hij komt ook best vaak. Maar hij is een nogal een persoon met bindingsangst dus het zal hoe dan ook zo z'n tijd nemen. Hoopt dat ie nu toch een keer echt voor me gaat kiezen...

En hoe benoemt je ex het bij jou allemaal dan? Ziet hij echt weer een kans?
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug bij je ex? - Pagina 2 Empty Re: Terug bij je ex?

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 8:46

Sweety denk je niet dat je het moeilijker voor jezelf maakt door ook met hem naar bed te gaan en nog zoveel met hem om te gaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug bij je ex? - Pagina 2 Empty Re: Terug bij je ex?

Bericht  Sweety vr 22 apr 2011 - 10:40

Sorry princess ik had je reactie nog helemaal niet gezien :shock:

Een kleine update van hier. Heb woensdag bij J geslapen en het was erg leuk. Ik gaf na een tijdje de opmerking dat het alleen maar om seks zou gaan bij hem. Hij zei toen: zou ik dan voor je koken en zou je dan mogen blijven slapen? Ik vroeg wat het dan was en dat wist hij niet zei hij. Ik kreeg toch wel de hoop dat het goed zou komen tussen ons.
Maar net smste hij of ik vanavond nog mannen ga versieren. ( ik zou gaan stappen ) waarop ik antwoorde van niet. Hij vroeg of ik weer hoop had. Dus ik belde hem en we hebben even gepraat met elkaar. Het komt niet meer goed tussen ons. Ondanks dat hij zei dat hij het niet wist. Hij is nu niet bezig met een relatie met wie dan ook. Misschien over 6 maanden zei hij maar ik moest er niet op gaan wachten zei hij. Hij vond het jammer dat hij mij het gevoel had gegeven dat er misschien nog hoop was. Ik ben nu voor de 2de keer gebroken en heb dit ook gezegd tegen hem. Ondanks alles hou ik nog steeds van hem en toch hoop ik nog steeds dat het goed komt. Maar dit moet ik gewoon laten gaan. Ik weet dat ik dit niet nog een keer aankan. Heb ook aangegeven dat ik nu geen energie en moeite in hem ga steken en dat als hij nog eens wil afspreken dat hij maar moet smsen. Hij vind het wel gezellig met me zei hij. Ik voel me zo dom!! Dat ik dacht dat er meer in zou zitten en dat ik echt dacht dat het misschien wel weer goed kon komen tussen ons en dan niet gelijk weer een relatie maar gewoon weer verliefd worden op elkaar. Toen ik bleef slapen kroelde hij ook met me.. Dat doe je anders toch ook niet zomaar? Misschien wil ik ook wel graag dat het goed komt tussen mij en hem... Oh wat hou ik toch van die jongen.. Terwijl ik dit typ rollen de tranen over mijn wangen.. Ik voel me toch ook weer stom dat ik weer hoop ging krijgen en maken voor mezelf.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug bij je ex? - Pagina 2 Empty Re: Terug bij je ex?

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 10:54

Ahw meid wat klote voor je! hug

Ik denk dat het echt iets vrouwelijks is om ergens iets achter te zoeken, zoals het kroelen in bed. Mannen kunnen dat veel beter scheiden.
Het klinkt nu hard, en waarschijnlijk heb je er geen boodschap aan, maar het is maar beter dat hij het heeft gezegd.
Nu kun je het gaan afsluiten, ook al wil je dat misschien helemaal niet.
Ga lekker iets doen om aan iets anders te denken, en haal lekkere dingen voor jezelf in huis. NU mag je jezelf lekker verwennen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug bij je ex? - Pagina 2 Empty Re: Terug bij je ex?

Bericht  Bliss vr 22 apr 2011 - 11:11

Sweety schreef:. Heb ook aangegeven dat ik nu geen energie en moeite in hem ga steken en dat als hij nog eens wil afspreken dat hij maar moet smsen.

Sorry ik breek ff in hier, zie toevallig deze reactie van je, maar dit lijkt me dus juist niet goed! Je maakt het hem erg makkelijk zo; wel seksen, maar geen relatie, en als ie wil afspreken moet ie maar smsen. Hij heeft aangegeven dat het niks wordt en dat is zwaar kut natuurlijk, maar uit ervaring weet ik dat het het beste werkt om (in elk geval voorlopig) helemaal geen contact meer te hebben! Nu laat je het nog van hem af hangen, maar waarom hou je de eer niet aan jezelf en zet je er zelf nu ook een punt achter? Ik weet dat het moeilijk is, maar uiteindelijk is dit de beste manier.

Sterkte!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug bij je ex? - Pagina 2 Empty Re: Terug bij je ex?

Bericht  FireButterfly vr 22 apr 2011 - 23:42

Heel veel sterkte!!! hug
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug bij je ex? - Pagina 2 Empty Re: Terug bij je ex?

Bericht  Janelie za 23 apr 2011 - 5:31

Sweety wat naar om te lezen! Ik ben het eens met Bliss. Geen contact is nu het allerbeste en dan kan jij voor jezelf je leven ook weer oppakken. Nu heb je een tweede klap gekregen en behoed je zelf voor een derde. Het doet nu heel erg pijn, maar alles is wel duidelijk. Je hoeft niet meer te hopen, this is it. Heel veel sterkte!! hug
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug bij je ex? - Pagina 2 Empty Re: Terug bij je ex?

Bericht  Sweety za 23 apr 2011 - 6:44

He meiden, dank jullie wel voor jullie berichten. Ik weet dat ik eigenlijk moet zeggen dat ik geen contact meer wil met hem. En dat is natuurlijk ook het beste voor me. Ik ga proberen om mezelf eraan te houden. Het is inderdaad balen maar ook wel fijn dat ik het nu weet dat ik niet meer op hoef te gaan hopen. Want dat is er niet meer. Nogmaals bedankt voor de reacties.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug bij je ex? - Pagina 2 Empty Re: Terug bij je ex?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum