Hij is terug!
+9
Inge
Schaapke
Sorella
Sjaantje
Bliss
Effie_O
_Lacey_
Caro
Lies
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Re: Hij is terug!
Wat is dit voor een debiel?
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Net als je denkt dat het na 'Met Marloes onder de douche' (of zoiets) niet erger kan, komt dit...
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Je gaat toch niet menen dat dit stel ook op een soort gelijk liedje naakt onder de douche op you tube staat hoop ik???_Lacey_ schreef:Net als je denkt dat het na 'Met Marloes onder de douche' (of zoiets) niet erger kan, komt dit...
Gast- Gast
Godzijdank niet...ProudMama schreef:Je gaat toch niet menen dat dit stel ook op een soort gelijk liedje naakt onder de douche op you tube staat hoop ik???_Lacey_ schreef:Net als je denkt dat het na 'Met Marloes onder de douche' (of zoiets) niet erger kan, komt dit...
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Sproet schreef:Zijn die geestelijk wel helemaal in orde?
Edwin Evers heeft hem eens geprobeerd te bellen, toen kwam hij bij een sociale werkplaats terecht. Ik geloof dat ze 10 minuten bezig zijn geweest voor ze hem aan de lijn kregen.
Eigenlijk is het best sneu.
Gast- Gast
Da's nou toevallig ik heb die een paar uur geleden op iemands facebook gezien. Het duurde me te lang dus heb ik niet afgekeken.
Dat dansen dan OMG !
One proud mama, iedereen staat naakt onder de douche neem ik aan.
Dat dansen dan OMG !
One proud mama, iedereen staat naakt onder de douche neem ik aan.
Laatst aangepast door Caribbeanlover op zo 10 jul 2011 - 5:00; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Birgit schreef:Sproet schreef:Zijn die geestelijk wel helemaal in orde?
Edwin Evers heeft hem eens geprobeerd te bellen, toen kwam hij bij een sociale werkplaats terecht. Ik geloof dat ze 10 minuten bezig zijn geweest voor ze hem aan de lijn kregen.
Eigenlijk is het best sneu.
Ja vind ik ook. Ik weet niet precies hoe of wat, maar ik kan me voorstellen dat er hier een manager achter zit die lekker geld zit te verdienen over de rug van hem en hij zelf niet door heeft dat hij zo belachelijk neergezet wordt...
Gast- Gast
Ik denk dat dit liedje bij een bepaalde doelgroep nog goed zal scoren ook...
Gast- Gast
Dat hebben wij gister ook gedaan! Grappig dat het hier nu ook staat. Tranen over de wangen om de mooie dansmoves van mevrouwMegara schreef:Om te janken hahahaha.
Maar wat Sproet zegt, het is wel erg sneu, zoiets. Waarschijnlijk zit er een manager achter in zijn handjes te wrijven en ze beide nog even flink aan te moedigen.
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
Oooh wat erg dit! Had nog nooit van Rinus gehoord en ik heb een zeer brede muzieksmaak, maar er zijn grenzen
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Neeeeeeeeeeeeeeee! OMG wat is dit...? Ik sluit me aan bij Bliss, kende het voorheen nog niet en wilde nu ook dat ik dit topic nooit had geopend...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ohh, ik vind dit echt zielig...
Ze hebben waarschijnlijk echt niet door dat ze ontzettend voor l*l staan.
Ze hebben waarschijnlijk echt niet door dat ze ontzettend voor l*l staan.
Gast- Gast
Ik vind het niet per se zielig. Waarschijnlijk hebben zij er zelf veel plezier in. En bij elk liedje zijn er wel liefhebbers en afkrakers te vinden.
Gast- Gast
Haha!! Hij had ook een liedje over de kermis en daar doet hij een dansbeweging met zijn handen die hij zelf denk ik helemaal geweldig vindt want hij kijkt er echt bij met een blik van: kijk eens hoe goed ik dit kan!
Edit: Oké, ik zal jullie tegemoet komen! Bij 1:20 doet hij zijn move
Edit: Oké, ik zal jullie tegemoet komen! Bij 1:20 doet hij zijn move
Laatst aangepast door Sorella op zo 10 jul 2011 - 7:58; in totaal 1 keer bewerkt
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Oh gut, wat een giller dit....kan iemand me even onder mijn stoel vandaan komen rapen? Ben er onder gevallen toen ik zo moest lachen...
Vooral die dansmoves van die dame!
Vooral die dansmoves van die dame!
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Tot hoeveel jaar terug kan belasting geld terug vorderen?
» Terug naar af of terug naar beter?
» Hij wil me terug
» Terug bij af?
» Kat is weer weg :( --> Terug!
» Terug naar af of terug naar beter?
» Hij wil me terug
» Terug bij af?
» Kat is weer weg :( --> Terug!
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: