Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Terug bij je ex?

+5
FireButterfly
Roze Roos
studiebol
Atelier Madame
Sweety
9 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Terug bij je ex? Empty Terug bij je ex?

Bericht  Sweety do 31 maa 2011 - 22:02

Ik heb een aantal vragen aan de meiden die weer terug bij hun ex zijn of die het hebben meegemaakt. Waarom zijn jullie uit elkaar gegaan en hoe zijn jullie weer bij elkaar gekomen? Zijn jullie veranderd en heeft het jullie sterker gemaakt?
Mijn ex J en ik zijn sinds september 2010 uit elkaar. Hij heeft mij pas gezegd dat hij me soms wel mist en dat hij denkt had ik haar maar langer de tijd gegeven. We hebben vorige week met elkaar afgesproken, ik zou een sleutel afgeven en er blijven eten, en dit was erg gezellig. We hebben samen filmpje gekeken op de bank en soms even geknuffeld. Hij was na een tijdje erg moe dus ik zei dat hij naar bed moest gaan en we de film een andere keer zouden afkijken. Hij vond het niet gezellig voor mij maar besloot toch naar bed te gaan. Het voelde weer zo goed om samen te zijn. Ik krijg misschien binnenkort een woning aangeboden en die wil ik dan ( als het leuk is ) hoe dan ook nemen. Maar ik wilde nooit bij hem weg, hij maakte het uit met mij. Diep in mijn hart wil ik hem terug en ervoor gaan. Ik heb hem dan ook eergisteren gesmst met dat de film die we keken volgende week binnen is en of we hem dan zullen afkijken. Het leek hem gezellig. We hebben dus wel een afspraak staan maar nog geen datum.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug bij je ex? Empty Re: Terug bij je ex?

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 22:18

Het is wel eens een tijdje formeel uit geweest met een ex en daarna weer goedgekomen, maar uiteindelijk de relatie toch verbroken. Het gaat vaak uit met een reden, die al heel snel weer op de voorgrond treedt als je weer een tijdje bij elkaar blijft. Je stapt er dus niet meer onbevangen in.

In jouw geval zou ik het zeker niet adviseren. Misschien lees ik het allemaal wel verkeerd, maar je bent zo druk bezig met mannen in je leven en zo weinig met je eigen geluk vinden. Twee/drie weken geleden was er nog die date en nu opeens je ex weer. Als je zo graag wilt, gaat het vaak niet werken. Je gaf ook aan dat je moeite hebt met alleen zijn, maar ik geef welke potentiële relatie dan ook weinig tot geen kans als je je zo voelt als je toen omschreef.


Laatst aangepast door Guattari op do 31 maa 2011 - 22:20; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug bij je ex? Empty Re: Terug bij je ex?

Bericht  Atelier Madame do 31 maa 2011 - 22:19

Ik had een relatie (ong een jaar) die uitging, na een maand of 1,5 kwamen we weer bij elkaar. Zijn toen nog een jaar samen geweest maar heb er toen een punt achtergezet. Het bleef een heikel punt dat het uitgeweest was (vertrouwen) en uiteindelijk was het gevoel weg.. ik vond het niet werken, het gaat de eerste keer niet voor nietts uit.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug bij je ex? Empty Re: Terug bij je ex?

Bericht  Sweety do 31 maa 2011 - 22:47

Guattari schreef:
In jouw geval zou ik het zeker niet adviseren. Misschien lees ik het allemaal wel verkeerd, maar je bent zo druk bezig met mannen in je leven en zo weinig met je eigen geluk vinden. Twee/drie weken geleden was er nog die date en nu opeens je ex weer. Als je zo graag wilt, gaat het vaak niet werken. Je gaf ook aan dat je moeite hebt met alleen zijn, maar ik geef welke potentiële relatie dan ook weinig tot geen kans als je je zo voelt als je toen omschreef.

Ik denk dat ik met die date juist wat nam om mijn ex J te vergeten en soort van mezelf te dwingen door te gaan met mijn leven. J is eigenlijk al die tijd de man geweest waar ik nog steeds van hou. En misschien is het toch ook een stuk niet alleen kunnen zijn, maar ergens in mijn hoofd.. Dit betekend niet dat ik mijn laatste date niet leuk vond. Want ik vond hem steeds leuker maar super verliefd was ik niet. Gister smste hij ook hoe het met me ging en hoe Disneyland was. Uiteindelijk smste we over hem en zijn ex wat misschien wel weer wat gaat worden en ik kon het allemaal makkelijk los laten merkte ik. Werd niet boos, verdrietig.. Dat zegt ook wel wat. En wat je zegt klopt wel. Ik ben druk bezig met mannen in mijn leven dat ik mezelf soms op een zijspoor zet.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug bij je ex? Empty Re: Terug bij je ex?

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 23:14

Ja ik ben teruggekomen bij mijn ex maar daar zat 13 jaar tussen dus echt vergelijkbaar is het denk ik niet. Ik denk dat je je vooral moet bedenken of je het vertrouwen weer kunt vinden in hem. Ben je niet bang bv dat hij het weer uit zou maken? Wat is er veranderd dat hij je nu terug zou willen? Ik zou er goed over praten. Alleen 'missen' zou voor mij niet genoeg zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug bij je ex? Empty Re: Terug bij je ex?

Bericht  studiebol do 31 maa 2011 - 23:37

Ik heb er een klein beetje ervaring mee,alleen zijn wij nooit echt weer bij elkaar gekomen want toen we weer gingen daten kwamen steeds weer dezelfde irritaties en onenigheden naar voren tijdens onze relatie. Hoeveel ik ook van die jongen hield een relatie werkte gewoon niet tussen ons!

Maar mocht je het willen proberen, denk dan goed aan jezelf, ga eerst gewoon is daten met elkaar. Waarom heeft hij het toen uitgemaakt? Praat daar ook over met elkaar misschien zit je anders over een half jaar in dezelfde situatie. En ik zou idd dat huisje wat je misschien toegewezen krijgt gewoon doen, probeer ook je eigenl leven op te bouwen. Heb het leuk met jezelf en misschien gaat het wel werken tussen jullie, maar misschien ook niet!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug bij je ex? Empty Re: Terug bij je ex?

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 2:52

Na een relatie van 3,5 jaar is het een jaar uit geweest tussen mij en mijn vriend. Ook bij mij heeft hij het uitgemaakt. Na een jaar waren er toch nog steeds gevoelens voor elkaar en zaten we allebei beter in ons vel en hebben we het nog een keer geprobeerd. Inmiddels zijn we weer 8 maanden samen en gaat het heel erg goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug bij je ex? Empty Re: Terug bij je ex?

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 3:16

Eens met Guattari. Verder zou ik mezelf afvragen óf en wat er veranderd is. Ik zou het nu ook weer heel gezellig en vertrouwd kunnen hebben met mijn ex, maar een relatie zit er toch echt niet meer in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug bij je ex? Empty Re: Terug bij je ex?

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 3:17

vruchtenhagel schreef:Eens met Guattari. Verder zou ik mezelf afvragen óf en wat er veranderd is. Ik zou het nu ook weer heel gezellig en vertrouwd kunnen hebben met mijn ex, maar een relatie zit er toch echt niet meer in.

Wat er waarschijnlijk dan toch mee te maken heeft dat jij het single zijn kan accepteren en Sweety daar wat meer obstakels lijkt te ervaren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug bij je ex? Empty Re: Terug bij je ex?

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 3:23

Guattari schreef:
vruchtenhagel schreef:Eens met Guattari. Verder zou ik mezelf afvragen óf en wat er veranderd is. Ik zou het nu ook weer heel gezellig en vertrouwd kunnen hebben met mijn ex, maar een relatie zit er toch echt niet meer in.

Wat er waarschijnlijk dan toch mee te maken heeft dat jij het single zijn kan accepteren en Sweety daar wat meer obstakels lijkt te ervaren.

Dat zou goed kunnen ja.

Seety., ik heb het al eerder gezegd maar ik denk echt dat het goed is om je even op jezelf te richten. Eerst was er die ene jongen, toen Disney en nu weer je ex. En ik lees nergens dat je ex bij wijze van op z'n knieën is gegaan om je terug te willen dus ik zou mezelf ook niet aan gaan bieden aan hem.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug bij je ex? Empty Re: Terug bij je ex?

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 3:48

Overigens ben ik het wel met Guattari en VH eens. Een groot verschil in mijn situatie en de jouwe was dat mijn vriend en ik eigenlijk helemaal niet met andere mannen of vrouwen bezig waren. Ik was in de periode dat het uit was vooral met mezelf bezig en mijn vriend ook. Nu we daar doorheen zijn gaat het weer heel goed tussen ons, genieten we van elke dag en hebben we ontzettend veel leuke en mooie toekomstplannen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug bij je ex? Empty Re: Terug bij je ex?

Bericht  Sweety vr 1 apr 2011 - 20:40

Dank jullie wel voor jullie reacties. Wat sommige aangeven dat ik eerst met mezelf bezig moet zijn en dan pas weer met mannen, daar hebben jullie gelijk in. Ik zou hetzelfde advies geven aan andere. Maar als het op mijzelf aankom dan gooi ik het overboord en dan kan ik niet meer goed denken. Ik ben ook dankbaar voor jullie reacties en probeer er echt wat mee te doen ( misschien komt dat niet goed over maar dat doe ik wel ). Ik heb het alleen zijn niet goed geaccepteerd, heb het nog steeds niet geaccepteerd. Ik heb zolang in een relatie gezeten en om dan na zoveel jaar weer alleen te zijn daar kan ik niet goed mee om gaan. Ik probeer me dan ook wel elke avond bezig te houden met iets. Sporten, lezen, tv kijken iets om er maar niet aan te denken dat ik weer single ben. En nu er misschien die woning komt ben ik echt blij dat ik dan iets heb voor mijzelf dus ik kijk er ook echt naar uit.

@ VH : hij is inderdaad niet op zijn knieen naar me toe gekomen. (helaas was er maar een man die op zijn knieen naar me toe kwam :P )
Toen hij die vrijdag ook dat tegen me zei over het missen en de tijd geven en we elkaar een paar dagen later weer zagen hadden we het er niet meer over gehad. Dus ik laat het maar gewoon even zo en we zien wel of hij het er nog eens over gaat hebben met me.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug bij je ex? Empty Re: Terug bij je ex?

Bericht  Roze Roos wo 6 apr 2011 - 10:05

Ik heb het ook gedaan, terug naar mijn ex.. Achteraf denk ik dat ik dat toen om de verkeerde redenen gedaan heb, miste hem zo ontzettend dat ik door het gemis hem terug wilde.
Hoe is het nu tussen jullie?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug bij je ex? Empty Re: Terug bij je ex?

Bericht  Sweety wo 6 apr 2011 - 21:46

Tussen mij en J gaat het nu wel goed. We hebben afgelopen weekend gesmst met elkaar over mijn telefoon en dinsdag belde ik hem om een afspraak te maken voor de film die we nog zouden afkijken. Hij kon vrijdagavond of zondagavond. Die avond smste hij uit zichzelf dat hij een nieuwe telefoon had en hadden we het daar nog over. Toen ik zei dat ik ging slapen zei hij: slaap zacht. Dat had hij nog nooit eerder gezegd vanaf het moment dat het uit ging. Gister heb ik hem gesmst dat het zondagavond wordt dat we afspreken en dan kook ik. Heb er wel zin in om hem te zien, want als ik aan hem denk krijg ik wel kriebels in mijn buik. Hij is voor mij nog steeds de persoon. We gaan nu dus op gewone voet verder en ik zie wel waar het schip strand. smile

Hoe is het afgelopen tussen jou en je ex toen RR?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug bij je ex? Empty Re: Terug bij je ex?

Bericht  FireButterfly wo 6 apr 2011 - 22:50

Mijn nicht heb ik zondag weer gezien. Ze is al aardig lang terug bij haar ex-vriend. Tot nu toe gaat het goed tussen hen.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug bij je ex? Empty Re: Terug bij je ex?

Bericht  Roze Roos do 7 apr 2011 - 0:01

We zijn nog 3 jaar samen geweest, uiteindelijk ging het toch uit, wederom vanuit zijn kant, maar we waren nog vrij jong. Was tussen mijn 16e en 21e, verander je gewoon erg en dan komt het vaak voor dat je niet samen op hetzelfde tempo verandert.
Heb je voor jezelf duidelijk wat je wil?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug bij je ex? Empty Re: Terug bij je ex?

Bericht  Sweety do 7 apr 2011 - 0:20

Over mij en J bedoel je? Of hoe ik het verder zie?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug bij je ex? Empty Re: Terug bij je ex?

Bericht  FireButterfly do 7 apr 2011 - 1:24

Ik denk dat ze beiden bedoelt, Sweety.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug bij je ex? Empty Re: Terug bij je ex?

Bericht  Sweety do 7 apr 2011 - 2:12

Aha.. Wink

Er komt misschien binnenkort een woning vrij ( ik ga morgen nog een keer bellen ) en als dat klopt dan neem ik die woning. Ik wil hoe dan ook een eigen woning dus mocht het goed komen, binnen korte tijd, dan zal ik toch eerst op mezelf gaan. Heb er wel van geleerd dus wil nu een eigen plekje wat van mij is.
Tussen mij en J hoop ik wel dat het goed komt, we zullen beiden dingen veranderen maar ik ben wel bereid om eraan te werken. Of hij dat wil dat weet ik niet. Ik weet ook niet precies wat hij er verder mee wil door tegen mij te zeggen dat hij me mist en dat hij me langer de tijd had moeten geven. Hij zei toen ook toen we elkaar een knuffel gaven: zullen we ooit los komen van elkaar? Ik zou wel weer willen daten met hem en het rustig aan weer opbouwen. Maar ja, hoe begin je daar eigenlijk over..
Maar mocht het niks meer worden tussen mij en J dan ga ik gewoon verder met mijn ding. Ik ga nog niet gelijk daten en dan zie ik het vanzelf wel. Maar voor nu heb ik het gevoel alsof het nog niet helemaal klaar is tussen mij en J. En juist door dat gevoel en als ik dan aan hem denk en kriebels krijg weet ik dat ik voor de laatste keer alles moet geven.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug bij je ex? Empty Re: Terug bij je ex?

Bericht  Roze Roos do 7 apr 2011 - 5:55

FB had gelijk Very Happy

Duidelijk wat je wil! Ben benieuwd hoe het gaat lopen!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug bij je ex? Empty Re: Terug bij je ex?

Bericht  Janelie do 7 apr 2011 - 6:24

Ik hoop dat het je brengt wat je hoopt Sweety. Ik zou er zelf niet over beginnen en het merendeel toch uit hem laten komen. Hij was degene die er een punt achter heeft gezet. Sowieso goed dat je als je de mogelijkheid krijgt het huisje neemt.

Wie weet wat de toekomst voor moois in petto heeft smile
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug bij je ex? Empty Re: Terug bij je ex?

Bericht  Roze Roos do 7 apr 2011 - 6:25

Eens met Janelie!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug bij je ex? Empty Re: Terug bij je ex?

Bericht  MADDIE ma 11 apr 2011 - 22:40

Ik ben het op dit moment net weer aan het proberen met mijn ex. Kan dus niet zeggen hoe het gaat bevallen. Op dit moment gaat het goed tussen ons, maar we doen het rustig aan. We hebben wel afgesproken dingen anders te doen. Heb jij nog contact gehad met je ex?
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug bij je ex? Empty Re: Terug bij je ex?

Bericht  Pannetoet di 12 apr 2011 - 5:35

Ook ik ben weer helemaal verliefd op mijn ex! Zijn nog niet officieel samen ofzo maar we kennen elkaar al 7 jaar. Toendertijd (ik was 16, hij 17) heel even iets gehad en dat is toen uitgegaan omdat wij beiden nog veel te jong waren maar wel altijd contact gehouden en het klikt nu onwijs goed! We hopen allebei op iets heel moois en we zullen zien wat de toekomst brengt.. ik ken trouwens wel meerdere stellen die elkaar's ex zijn geweest en een aantal daarvan zijn nu heel gelukkig samen!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug bij je ex? Empty Re: Terug bij je ex?

Bericht  Sweety di 12 apr 2011 - 9:01

MADDIE schreef:Ik ben het op dit moment net weer aan het proberen met mijn ex. Kan dus niet zeggen hoe het gaat bevallen. Op dit moment gaat het goed tussen ons, maar we doen het rustig aan. We hebben wel afgesproken dingen anders te doen. Heb jij nog contact gehad met je ex?
Ik ben er zondagavond nog geweest. Ik heb gekookt voor ons samen en we hebben in de tuin gegeten. In de avond nog samen een filmpje gekeken en veel gezoend en gekroeld met elkaar. En ja ook wat anders. Het was wel erg fijn en hij trok me ook tegen hem aan en we hebben gekroeld met elkaar. Uiteindelijk vroeg ik aan hem of het nog goed ging komen tussen ons en hij zei dat hij dat niet wist. We hebben het voor nu leuk met elkaar als ik er ben. Heb wel aangegeven dat ik graag zou willen dat het weer goed komt maar dat we beiden dingen zullen moeten veranderen. Ik ging met een goed gevoel weg eigenlijk.

Hoelang waren jullie bij elkaar voordat het uitging?

Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug bij je ex? Empty Re: Terug bij je ex?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum