Dagcafé
+30
mzcharlotte
Lynn_
May
SoezieQ
Travelgurly
Atelier Madame
Zwoesj
Serena
Lejow
Lotus
Ugly Betty
_Lacey_
Rovine
Minx
Jordana
SuperGrover
Caroow
Suus
Try
Jeanette
Sweety
Snoes
Kqip
Chocolate Cookie
VeryCherry
Kabouter
Toet
Qiara
Merai
Sjaantje
34 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
En het is stil in huis zonder hond, heb van verveling telsell aanstaan
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
hahah dan is het wel heel erg met je VC
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Serena schreef:hahah dan is het wel heel erg met je VC
+1
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
ABE schreef:Anousch schreef:Serena schreef:sorry Anoush, maar ik zou gewoon een ruim een week wachten. Het kan nu ook nog ergens fout zitten bij de post ofzo, of dat hij/zij niet direct naar het postkantoor is gerend nadat jij hebt betaald...
Ik snap dat het lullig is maar ik zou echt nog even afwachten tot je diegene beschuldigd van oplichting...
Maar ze kan dan toch wel even een mailtje terug sturen?
Ik had gewoon netjes gestuurd van zou je me misschien willen laten weten wanneer je het verstuurd, zodat ik het idd in de gaten kan houden of het wel goed gaat.
Maar krijg daar gewoon helemaal geen reactie meer op.
Precies. Als iemand er twee weken over doet om een boek op te sturen, prima. Maar blijf wel in contact met degene die het heeft gekocht. Hier krijg je toch echt "het geld is binnen, dus contact is niet meer mogelijk" gevoel van.
Ja precies,
ik vind het fijn om wel op de hoogte te blijven.
Vooral omdat ze toen echt na 2 min wel weer mail terug stuurde van ja is akkoord.
Ik snap ook wel dat als je bv in een dorp woon en je moet naar een postkantoor dat je dat niet meteen doe maar vertel me dan wanneer dat wel gebeurd.
Zelfde als dat ik hier spullen verkoop dan zeg ik ook altijd van ik heb het nu verstuurd laat je weten wanneer je het heb, of stuur zelf een bericht van is het ontvangen.
Gast- Gast
Eigenlijk wel hè, gelukkig kan ik over twee uurtjes boodschappen gaan doen, dan zijn de supermarkten los
_Leah_ schreef:Ik begrijp dat marktplaats- oplichting niet. Ik wil niet speculeren dat het nu ook het geval is bij Anousch, maar het is duidelijk dat daar enige vermoedens van zijn. Vandaar dat ik er op verder ga. Maar je wilt andere mensen toch niet oplichten? waarom zou je een onschuldig persoon opzettelijk op een nare en valse manier van zijn geld af willen troffelen? Onbegrijpelijk. En wat ik mij ook afvraag. Zijn die oplichters niet bang dat zij getraceerd worden? Je rekeningnummer is bekend.
Een toenmalige vriend van mij was een internetoplichter. Hij verkocht zogenaamd x-boxen verkregen bij een telefoonabonnement. De mensen betaalden, maar hij leverde niet. Na wat vermoedens heb ik hem gegoogled en hier stond hij met naam en toenaam op internet. Zelfs met zijn echte naam; Want we noemen hem A, maar officieel heeft hij een andere roepnaam. (Ik ook. Ze noemen me A, maar ik heet eigenlijk B. Best verwarrend in ziekenhuizen enzo. )
Ik snap niet waarom mensen het doen. Ik heb het hem er destijds ook naar gevraagd. Het enige wat hij kon uitbrengen was dat hij er ingeluisd was, dat hij een doorgeefluik was ofzo. Kijk, ik ben ook best gek op geld, maar wel op mijn eigen geld en ik ga niet iets verkopen, geld aannemen, waarvan ik op voorhand weet dat ik het niet ga leveren.
Het zal wel een vorm van egoisme zijn als je zoiets doet. "Alles is voor Bassie..." Zoiets
Gast- Gast
VeryCherry schreef:ik heb van verveling telsell aanstaan
Dat zou een goede verklaring voor je misselijkheid kunnen zijn.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
ABE schreef:_Leah_ schreef:
Kijk, ik ben ook best gek op geld, maar wel op mijn eigen geld en ik ga niet iets verkopen, geld aannemen, waarvan ik op voorhand weet dat ik het niet ga leveren.
Het zal wel een vorm van egoisme zijn als je zoiets doet. "Alles is voor Bassie..." Zoiets
Om een lange quote te voorkomen, heb ik een stuk weggeknipt.
Maar ik denk inderdaad dat het een groot deel egoisme is. En je niet kunnen inleven in anderen.
Laquisia- Prater
hahaVeryCherry schreef:Eigenlijk wel hè, gelukkig kan ik over twee uurtjes boodschappen gaan doen, dan zijn de supermarkten los
Kan je in de tussentijd niet iets freubelen? Ik heb nog wel wat voor je liggen :p haha ga zo'n houten Xenos doosje opleuken. Wordt een doosje voor mn toekomstige oorbellen
Serena- Kletskop
_Leah_ schreef:ABE schreef:_Leah_ schreef:
Kijk, ik ben ook best gek op geld, maar wel op mijn eigen geld en ik ga niet iets verkopen, geld aannemen, waarvan ik op voorhand weet dat ik het niet ga leveren.
Maar ik denk inderdaad dat het een groot deel egoisme is. En je niet kunnen inleven in anderen.
Dan quote ik je toch gewoon weer? Ik vind lange quotes wel leuk!
En ik denk het ook. (Guttegut, ik weet niets meer om op te antwoorden. Helpt dat quoten ook niets. )
Gast- Gast
_Leah_ schreef:VeryCherry schreef:ik heb van verveling telsell aanstaan
Dat zou een goede verklaring voor je misselijkheid kunnen zijn.
Whahahahahaha, inderdaad
ABE schreef:_Leah_ schreef:ABE schreef:_Leah_ schreef:
En ik denk het ook. (Guttegut, ik weet niets meer om op te antwoorden. Helpt dat quoten ook niets. )
Zal ik je dan blij maken met een lange quote?
Laquisia- Prater
Nou ik ga ff dat doosje verven.
Fijne dag nog verder of tot straks!
Fijne dag nog verder of tot straks!
Serena- Kletskop
Ik heb echt een schop onder mijn kont nodig. Ik moet echt een verslag afschrijven. Maar het is zo saai en zo droog. Ik heb geen zin.
Laquisia- Prater
Nee hoor Donnaa
Ja Donna, ik ga het gebruiken als excuus om mijn studie-ontwijkend-gedrag te verlengen.
Laquisia- Prater
_Leah_ schreef:ABE schreef:_Leah_ schreef:ABE schreef:_Leah_ schreef:
Zal ik je dan blij maken met een lange quote?Hoezo verveling op de zondagmiddag?
Gast- Gast
VC blijft sowieso nog wel, aangezien TellSell niet veel boeiends heeft nu
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Inderdaad, ik betrap mezelf er al geruime tijd op dat ik hardop commentaar geef op hun reclames
Haha zit ik ook te doen hier (heb het ook aanstaan).
Zwoesj- Ratel
De PaintPad Pro
Reclames van Tell Sell? Daar kan ik dus écht niet naar kijken, al zou ik me nog zo vervelen... haha!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Haha jaaaaa sta jij nu niet ook op het punt om die telefoon te pakken en het te bestellen???
Zwoesj- Ratel
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: