Dagcafé
+30
mzcharlotte
Lynn_
May
SoezieQ
Travelgurly
Atelier Madame
Zwoesj
Serena
Lejow
Lotus
Ugly Betty
_Lacey_
Rovine
Minx
Jordana
SuperGrover
Caroow
Suus
Try
Jeanette
Sweety
Snoes
Kqip
Chocolate Cookie
VeryCherry
Kabouter
Toet
Qiara
Merai
Sjaantje
34 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Ugly Betty schreef:Jeanette schreef:Grrrrr, ben al bij 2 Hema's geweest en daar waren ze uitverkocht en online kun je ze ook niet meer krijgen, maar vind deze zo leuk en wil hem zo graag hebben!
Hier hangen ze in alle kleuren en maten...
Hier hangen ze ook, maar ik vond 'm tegenvallen
Gast- Gast
Vervelend Alex, vooral icm je kinderwens Wel fijn dat het beestje nu een naam heeft, en een bijbehorend behandelplan (althans, dat neem ik aan)
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Dolores schreef:Ik vind het naar (en tegelijk ook kwetsend) wat je schrijft over je stoornis, lieve Lexie...
Ik hoop dat ze je daar echt hulp kunnen bieden....
Het is niet mijn bedoeling iemand hiermee te kwetsen.
Gast- Gast
@ Alex: Dat klinkt best heftig allemaal, wat er vandaag op je af is gekomen.
Ik hoop dat je wat milder naar jezelf kunt zijn.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Dat hoop ik ookLotus schreef:
Try- Kletskop
Giacomo schreef:
Hier hangen ze ook, maar ik vond 'm tegenvallen
Ja vond ik ook, de stof is een beetje dun...
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Alex schreef:Dolores schreef:Ik vind het naar (en tegelijk ook kwetsend) wat je schrijft over je stoornis, lieve Lexie...
Dat geloof ik wel, maar het ís wel kwetsend om zo'n ernstige aandoening te typeren als sneu.
Ik zeg het niet om mezelf, maar vooral naar jou toe ....
Het lijkt mij verre van sneu om elke dag van jezelf te moeten vreten/kotsen... Het lijkt me verre van sneu om dat te moeten combineren met de opvoeding van een kind, een relatie, een baan. Het lijkt me al helemaal verre van sneu als je dan ook nog eens niet gesteund/erkend wordt door je eigen familie...
Het enige wat ik écht sneu vind, maar dan sneu als in: medelijden hebbend met, is dat jij jezelf zo neer blijft sabelen....
Niemand doet jou zo tekort als jij jezelf doet...
Gast- Gast
Eens met Dolores, ik vraag me echt af hoe het komt dat jij zo'n hekel aan jezelf hebt, Alex. Ook jij mag er zijn, je bent niets minder dan een ander. Ik hoop echt dat je dat eens beseft.
Gast- Gast
Dolores schreef:Alex schreef:Dolores schreef:Ik vind het naar (en tegelijk ook kwetsend) wat je schrijft over je stoornis, lieve Lexie...
Dat geloof ik wel, maar het ís wel kwetsend om zo'n ernstige aandoening te typeren als sneu.
Ik zeg het niet om mezelf, maar vooral naar jou toe ....
Het lijkt mij verre van sneu om elke dag van jezelf te moeten vreten/kotsen... Het lijkt me verre van sneu om dat te moeten combineren met de opvoeding van een kind, een relatie, een baan. Het lijkt me al helemaal verre van sneu als je dan ook nog eens niet gesteund/erkend wordt door je eigen familie...
Het enige wat ik écht sneu vind, maar dan sneu als in: medelijden hebbend met, is dat jij jezelf zo neer blijft sabelen....
Niemand doet jou zo tekort als jij jezelf doet...
heel mooi verwoord do
Gast- Gast
Storm schreef:Eens met Dolores, ik vraag me echt af hoe het komt dat jij zo'n hekel aan jezelf hebt, Alex. Ook jij mag er zijn, je bent niets minder dan een ander. Ik hoop echt dat je dat eens beseft.
Ik denk dat ze dat moet leren, dat is niet zo makkelijk.
Gast- Gast
Lieve Alex, je bent zeker niet sneu, je bent een prachtig mens! Zou je zo graag eens willen laten zien wie je werkelijk bent, en dat is niet wie jij denkt dat je bent, je denkt veel te min over jezelf.
Ik zou je zo graag jezelf eens willen laten zien door mijn ogen, dan zie je wat je waard bent!!
Ik zou je zo graag jezelf eens willen laten zien door mijn ogen, dan zie je wat je waard bent!!
Gast- Gast
Ja dat weet ik. Ik hoop dan ook dat ze dat leert.Giacomo schreef:Storm schreef:Eens met Dolores, ik vraag me echt af hoe het komt dat jij zo'n hekel aan jezelf hebt, Alex. Ook jij mag er zijn, je bent niets minder dan een ander. Ik hoop echt dat je dat eens beseft.
Gast- Gast
Do verwoord het erg mooi
Try- Kletskop
Giacomo schreef:Storm schreef:Eens met Dolores, ik vraag me echt af hoe het komt dat jij zo'n hekel aan jezelf hebt, Alex. Ook jij mag er zijn, je bent niets minder dan een ander. Ik hoop echt dat je dat eens beseft.
Dat denk ik ook hè, ik bedoel mijn stukje niet bagatelliserend.... Ik denk alleen dat het absoluut niet helpend naar jezelf is als je zoiets ernstigs als b** typeert als sneu....
Gast- Gast
Fijn weekend Lily!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
dank je komt denk ik wel goed, nog een kleine 10min en dan eindelijk ook weekend voor mij
Gast- Gast
Lexie, ik heb geen B en ik voel me niet persoonlijk aangesproken.....
Maar ik vind het wél kwetsend omdat het me zeer doet dat jij zo veroordelend bent....
Jij schrijft hierboven hoe je ouders denken, maar lees jij wel terug dat jij létterlijk hetzelfde over jezelf zegt inmiddels? Zij hebben van jou een kopie gemaakt....een prachtvrouw die denkt dat ze een soort gedrocht is....
Ik wéét dat jij vindt dat jouw ouders fouten hebben gemaakt, je bent ook vaak boos op ze....Waarom doe je dan exact hetzelfde, en dus wat zij willen, naar jezelf toe?
Zou jij willen dat jouw lieve A. zo over zichzelf zou denken en spreken? Nee toch? Dan moet je echt gaan proberen om dat ook niet over jezelf te doen.... voor A en voor jezelf...... Ik wéét dat je het denken ervan niet 1.2.3 uit kunt schakelen, ik weet het. Maar probeer jezelf te corrigeren...
Want jij bent niet zoals jij jezelf neerzet hier.
Je bent mooi en belangstellend en attent. Je bent zo'n leuke moeder, en een hele lieve vriendin als ik het zo lees van Wol en Lejow bv. En jouw ouders zijn het niet waard om zich je ouders te mógen noemen...
Maar ik vind het wél kwetsend omdat het me zeer doet dat jij zo veroordelend bent....
Jij schrijft hierboven hoe je ouders denken, maar lees jij wel terug dat jij létterlijk hetzelfde over jezelf zegt inmiddels? Zij hebben van jou een kopie gemaakt....een prachtvrouw die denkt dat ze een soort gedrocht is....
Ik wéét dat jij vindt dat jouw ouders fouten hebben gemaakt, je bent ook vaak boos op ze....Waarom doe je dan exact hetzelfde, en dus wat zij willen, naar jezelf toe?
Zou jij willen dat jouw lieve A. zo over zichzelf zou denken en spreken? Nee toch? Dan moet je echt gaan proberen om dat ook niet over jezelf te doen.... voor A en voor jezelf...... Ik wéét dat je het denken ervan niet 1.2.3 uit kunt schakelen, ik weet het. Maar probeer jezelf te corrigeren...
Je bent mooi en belangstellend en attent. Je bent zo'n leuke moeder, en een hele lieve vriendin als ik het zo lees van Wol en Lejow bv. En jouw ouders zijn het niet waard om zich je ouders te mógen noemen...
Gast- Gast
Alex je bent echt niet sneu, hopelijk kun je er mee leren leven. En een goede behandeling vinden.
Voor mij is het feest vandaag ik heb dan eindelijk na 4 keer mijn toets gehaald. Wat een gestress was dat zeg. Maar ik ben er van af.
Voor mij is het feest vandaag ik heb dan eindelijk na 4 keer mijn toets gehaald. Wat een gestress was dat zeg. Maar ik ben er van af.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Dolores schreef:Lexie, ik heb geen B en ik voel me niet persoonlijk aangesproken.....
Eensch.....
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: