Dagcafé
+30
mzcharlotte
Lynn_
May
SoezieQ
Travelgurly
Atelier Madame
Zwoesj
Serena
Lejow
Lotus
Ugly Betty
_Lacey_
Rovine
Minx
Jordana
SuperGrover
Caroow
Suus
Try
Jeanette
Sweety
Snoes
Kqip
Chocolate Cookie
VeryCherry
Kabouter
Toet
Qiara
Merai
Sjaantje
34 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé
Angela_1986 schreef:Reclames van Tell Sell? Daar kan ik dus écht niet naar kijken, al zou ik me nog zo vervelen... haha!
+1
Dus ik kijk nu de Tofu's op Disney XD.
Gast- Gast
Nou, het staat niet bewust op, ik ben te lui om de afstandsbediening te pakken
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kijk ook wel eens reclames van TellSell. Vooral bij die apparaten die je in de keuken kunt gebruiken, kom ik stiekem in de verleiding om te bestellen. Te slecht, maar het ziet er dan allemaal zo lekker uit!
Gast- Gast
Mijn buurvrouw heeft die Flavourwave gekocht, van die reclame met BA
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Hoi ben ik weer
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
ABE schreef:Angela_1986 schreef:Reclames van Tell Sell? Daar kan ik dus écht niet naar kijken, al zou ik me nog zo vervelen... haha!
+1
hahah dat zou ik dan ook doen maar heb nu lekker 3fm aan
Serena- Kletskop
Serena schreef:ABE schreef:Angela_1986 schreef:Reclames van Tell Sell? Daar kan ik dus écht niet naar kijken, al zou ik me nog zo vervelen... haha!
+1
Ik zou idd ook nog eerder tekenfilms gaan kijken, of Samson&Gert, Bassie&Adriaan...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Angela_1986 schreef:Serena schreef:ABE schreef:Angela_1986 schreef:Reclames van Tell Sell? Daar kan ik dus écht niet naar kijken, al zou ik me nog zo vervelen... haha!
+1
Ik zou idd ook nog eerder tekenfilms gaan kijken, of Samson&Gert, Bassie&Adriaan...
Heerlijk!
Gast- Gast
ABE schreef:Angela_1986 schreef:Serena schreef:ABE schreef:Angela_1986 schreef:Reclames van Tell Sell? Daar kan ik dus écht niet naar kijken, al zou ik me nog zo vervelen... haha!
+1
Heerlijk!
De smurfen!!!!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
hahah ja geweldig!! kan je me waarschuwen als ze op tv zijnZwoesj schreef:ABE schreef:Angela_1986 schreef:Serena schreef:ABE schreef:Angela_1986 schreef:Reclames van Tell Sell? Daar kan ik dus écht niet naar kijken, al zou ik me nog zo vervelen... haha!
+1
Heerlijk!
De smurfen!!!!
Serena- Kletskop
Ik moet even biechten en wellicht is het een nutteloze biecht, maar ik wil het gewoon biechten....
Ik heb me in mijn leven nog nooit zo sterk gevoeld als nu. En de meeste topics sluiten dan ook weer geheel aan bij mijn gemoedstoestand. Wat zegt dat ik niet gek, egoistisch, kinderachtig o.i.d., maar gewoon een goed en wijs besluit heb genomen.
Wat zijn jullie toch top! Wat is het forum toch top!
Ik heb me in mijn leven nog nooit zo sterk gevoeld als nu. En de meeste topics sluiten dan ook weer geheel aan bij mijn gemoedstoestand. Wat zegt dat ik niet gek, egoistisch, kinderachtig o.i.d., maar gewoon een goed en wijs besluit heb genomen.
Wat zijn jullie toch top! Wat is het forum toch top!
Gast- Gast
Serena schreef:hahah ja geweldig!! kan je me waarschuwen als ze op tv zijnZwoesj schreef:ABE schreef:Angela_1986 schreef:Serena schreef:ABE schreef:Angela_1986 schreef:Reclames van Tell Sell? Daar kan ik dus écht niet naar kijken, al zou ik me nog zo vervelen... haha!
+1
Heerlijk!
De smurfen!!!!
Op Ned3 toch? Dagelijks rond 3u? Geen idee hoor, want het is ruim een jaar geleden dat ik om 3u 's middags thuis was, maar toen zag ik nog dagelijks de smurfen.
Gast- Gast
ABE schreef:Angela_1986 schreef:Serena schreef:ABE schreef:Angela_1986 schreef:Reclames van Tell Sell? Daar kan ik dus écht niet naar kijken, al zou ik me nog zo vervelen... haha!
+1
Heerlijk!
Ik ben niet de enige 'gek'!
Mijn broertje en ik hebben vroeger zó vaak Bassie&Adriaan gekeken en kunnen hier samen nog dubbel om liggen...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Angela_1986 schreef:
Mijn broertje en ik
hebben vroeger zó vaak Bassie&Adriaan gekeken en kunnen hier samen nog dubbel om liggen...
Ik schijn een kinderlijke blik in mijn ogen te krijgen als B&A aanstaat. En dat maakt me niets, want ik vind het nog steeds, na jaren, geweldig om naar te kijken! Even kind voelen is niet verkeerd.
Gast- Gast
Angela_1986 schreef:ABE schreef:Angela_1986 schreef:Serena schreef:ABE schreef:Angela_1986 schreef:Reclames van Tell Sell? Daar kan ik dus écht niet naar kijken, al zou ik me nog zo vervelen... haha!
+1
Heerlijk!
Mijn broertje en ik hebben vroeger zó vaak Bassie&Adriaan gekeken en kunnen hier samen nog dubbel om liggen...
haha mijn broer zat zelfs altijd testbeeld te kijken voordat Bassie&adriaan begon, zodat hij het niet zou missen en vlak voor het begin zat ik ook in startpositie
Serena- Kletskop
De goede oude tijd...
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Ik heb juist helemaal niks met Bassie&Adriaan. Wél met de smurfen!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Lynn_ schreef:Ik heb juist helemaal niks met Bassie&Adriaan. Wél met de smurfen!
Dat is niet erg. Ik heb het met alle tekenfilmpjes. Ik mis bv nu de Snorkels en Ovide. Echt, vroeger was alles beter.
Gast- Gast
Ik heb vroeger ook heel weinig tv gekeken. Als ik mensen soms hoor praten over tekenfilms en programma's van vroeger (bijv. telekids) dan kan ik daar nauwelijks over mee praten. Ach, ik vind het niet erg!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Ik had het al bij aflevering 17...pfffLejow schreef:Ik kijk greys aflevering 18 en ben echt heel dichtbij huilen..
wat een fuck aflevering...
Gast- Gast
Dolores schreef:Ik had het al bij aflevering 17...pfffLejow schreef:Ik kijk greys aflevering 18 en ben echt heel dichtbij huilen..
wat een fuck aflevering...
Ja.. nou hou je vast voor de volgende hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: