Dagcafé
+30
mzcharlotte
Lynn_
May
SoezieQ
Travelgurly
Atelier Madame
Zwoesj
Serena
Lejow
Lotus
Ugly Betty
_Lacey_
Rovine
Minx
Jordana
SuperGrover
Caroow
Suus
Try
Jeanette
Sweety
Snoes
Kqip
Chocolate Cookie
VeryCherry
Kabouter
Toet
Qiara
Merai
Sjaantje
34 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Ahh Serena stuur je een stukje op?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Serena schreef:hoi!
De Brownies staan in de oven
Dat klinkt goed!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Alex schreef:Anousch schreef:Hoi girls!
Ik heb nog steeds geen reactie pfff. (boek gekocht via marktplaats maar heb nog steeds geen boek :S)
Jemig, lekker triest. Heb je alweer gemaild? Anders stuur je morgen weer een mailtje dat je graag reactie wil en anders stappen gaat ondernemen. Schrikken ze meestal wel van.
Ja stom he.
Ik heb gisteravond voor het laatst gemaild, dus als ik vandaag niks hoor doe ik het morgen weer en dan zeg ik dat er wel bij.
Vind het echt te triest voor woorden gewoon, heb het maandag gekocht.
Gast- Gast
haha jahoor zwoesj
Jaa en het ruikt nu ook lekker
Jaa en het ruikt nu ook lekker
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
sorry Anoush, maar ik zou gewoon een ruim een week wachten. Het kan nu ook nog ergens fout zitten bij de post ofzo, of dat hij/zij niet direct naar het postkantoor is gerend nadat jij hebt betaald...
Ik snap dat het lullig is maar ik zou echt nog even afwachten tot je diegene beschuldigd van oplichting...
Ik snap dat het lullig is maar ik zou echt nog even afwachten tot je diegene beschuldigd van oplichting...
Serena- Kletskop
Hey meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Serena schreef:sorry Anoush, maar ik zou gewoon een ruim een week wachten. Het kan nu ook nog ergens fout zitten bij de post ofzo, of dat hij/zij niet direct naar het postkantoor is gerend nadat jij hebt betaald...
Maar ze kan dan toch wel even een mailtje terug sturen?
Ik had gewoon netjes gestuurd van zou je me misschien willen laten weten wanneer je het verstuurd, zodat ik het idd in de gaten kan houden of het wel goed gaat.
Maar krijg daar gewoon helemaal geen reactie meer op.
Gast- Gast
Goede zondagmiddag
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Hoe is het hier?
Anousch, ik weet niet precies hoe het verhaal in elkaar zit, maar als je het maandag betaald hebt vind ik niet dat je nu al 'stappen' moet ondernemen. Een weekje geduld hebben kan geen kwaad, toch? Natuurlijk zou het fijn zijn als ze een reactie geeft maar je weet nooit waarom iemand niet reageert.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Anousch schreef:Serena schreef:sorry Anoush, maar ik zou gewoon een ruim een week wachten. Het kan nu ook nog ergens fout zitten bij de post ofzo, of dat hij/zij niet direct naar het postkantoor is gerend nadat jij hebt betaald...
Ik had gewoon netjes gestuurd van zou je me misschien willen laten weten wanneer je het verstuurd, zodat ik het idd in de gaten kan houden of het wel goed gaat.
Tja kan, maar niet iedereen is in staat altijd en op elk tijdstip maar te mailen... Ik wil haar niet verdedigen, maar ik vind nu dat je wel heel snel je conclussies trekt... of reageerde ze op eerdere mails wel à la minute? Dan is het idd iest raarder.. maar dan zou ik alsnog ruim een week wachten voor ik actie zou ondernemen...
Serena- Kletskop
Met mij gaat het goed. Wel een beetje brak van het stappen dus ga weinig doen vandaag.
Hoe gaat het met jou, VC? Is het allemaal weer wat rustiger?
Hoe gaat het met jou, VC? Is het allemaal weer wat rustiger?
Lynn_- Kletskop
VeryCherry schreef:Hoe is het hier?
Redelijk rustig geloof ik...
Serena- Kletskop
Anousch schreef:Serena schreef:sorry Anoush, maar ik zou gewoon een ruim een week wachten. Het kan nu ook nog ergens fout zitten bij de post ofzo, of dat hij/zij niet direct naar het postkantoor is gerend nadat jij hebt betaald...
Precies. Als iemand er twee weken over doet om een boek op te sturen, prima. Maar blijf wel in contact met degene die het heeft gekocht. Hier krijg je toch echt "het geld is binnen, dus contact is niet meer mogelijk" gevoel van.
Gast- Gast
Ik ben kapot, en ik weet niet waarvan. Vrijdag waren we ook al om tien uur thuis van het feestje *mijn oom was echt heel heel heel erg verrast* gister even naar Amersfoort gegaan en daarna de hond terugbrengen naar mijn ouders. Toen heb ik mijn paps nog geholpen met het bouwen van een prieel in de tuin en hebben we daar de hele avond bij de vuurkorf gezeten. Kwamen we thuis, was ik ineens kotsmisselijk. Nu gaat het wel weer, ben alleen moe. Mijn zoontje speelt buiten, mijn vriend is naar zijn broertje en ik verveel me dood.
Bluh, wat vervelend VC! Misschien een rare vraag maar is een zwangerschap uitgesloten? Combinatie van heel moe en kotsmisselijk?
Lynn_- Kletskop
Ik begrijp dat marktplaats- oplichting niet. Ik wil niet speculeren dat het nu ook het geval is bij Anousch, maar het is duidelijk dat daar enige vermoedens van zijn. Vandaar dat ik er op verder ga. Maar je wilt andere mensen toch niet oplichten? waarom zou je een onschuldig persoon opzettelijk op een nare en valse manier van zijn geld af willen troffelen? Onbegrijpelijk. En wat ik mij ook afvraag. Zijn die oplichters niet bang dat zij getraceerd worden? Je rekeningnummer is bekend.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
VeryCherry schreef:Ik ben kapot, en ik weet niet waarvan. Vrijdag waren we ook al om tien uur thuis van het feestje *mijn oom was echt heel heel heel erg verrast* gister even naar Amersfoort gegaan en daarna de hond terugbrengen naar mijn ouders. Toen heb ik mijn paps nog geholpen met het bouwen van een prieel in de tuin en hebben we daar de hele avond bij de vuurkorf gezeten. Kwamen we thuis, was ik ineens kotsmisselijk. Nu gaat het wel weer, ben alleen moe. Mijn zoontje speelt buiten, mijn vriend is naar zijn broertje en ik verveel me dood.
Van vervelen kun je ook heel moe worden he..
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ik slik de pil, maar een zwangerschap zou dan nog wel kunnen, misschien morgen maar een testje halen om het uit te sluiten
Zwoesj schreef:VeryCherry schreef:Ik ben kapot, en ik weet niet waarvan. Vrijdag waren we ook al om tien uur thuis van het feestje *mijn oom was echt heel heel heel erg verrast* gister even naar Amersfoort gegaan en daarna de hond terugbrengen naar mijn ouders. Toen heb ik mijn paps nog geholpen met het bouwen van een prieel in de tuin en hebben we daar de hele avond bij de vuurkorf gezeten. Kwamen we thuis, was ik ineens kotsmisselijk. Nu gaat het wel weer, ben alleen moe. Mijn zoontje speelt buiten, mijn vriend is naar zijn broertje en ik verveel me dood.
Van vervelen kun je ook heel moe worden he..
Nja, ik heb niks te doen in huis Alles is al gedaan, whahaha.
Vervelend dat je zo moe bent en dat je je ook nog verveelt.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: