Dagcafé
+30
mzcharlotte
Lynn_
May
SoezieQ
Travelgurly
Atelier Madame
Zwoesj
Serena
Lejow
Lotus
Ugly Betty
_Lacey_
Rovine
Minx
Jordana
SuperGrover
Caroow
Suus
Try
Jeanette
Sweety
Snoes
Kqip
Chocolate Cookie
VeryCherry
Kabouter
Toet
Qiara
Merai
Sjaantje
34 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
O echt!! Wat leuk! Ik ben dan nog geen 36 weken, dus denk dat het beter is als ze dan nog een weekje zitten hoor.Lily schreef:15 juli zou leuk zijn dan ga ik trouwen.
Gast- Gast
Ohh oke Ik dacht al dat ik iets gemist had!
15 juli is een mooie datum, ik ben benieuwd!
15 juli is een mooie datum, ik ben benieuwd!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:O echt!! Wat leuk! Ik ben dan nog geen 36 weken, dus denk dat het beter is als ze dan nog een weekje zitten hoor.Lily schreef:15 juli zou leuk zijn dan ga ik trouwen.
en met hoeveel weken beval je normaal? Ik ben namelijk ook veel te vroeg geboren, woog maar 1000gr. Maar het is uiteindelijk helemaal goed met me gekomen
Gast- Gast
Normaal duurt een zwangerschap 40 weken. Bij mij 40 weken en 5 dagen.
Met hoeveel weken ben jij geboren, Lily?
Met hoeveel weken ben jij geboren, Lily?
Gast- Gast
Je uitgerekende datum is 40 weken.Lily schreef:ProudMama schreef:O echt!! Wat leuk! Ik ben dan nog geen 36 weken, dus denk dat het beter is als ze dan nog een weekje zitten hoor.Lily schreef:15 juli zou leuk zijn dan ga ik trouwen.
en met hoeveel weken beval je normaal? Ik ben namelijk ook veel te vroeg geboren, woog maar 1000gr. Maar het is uiteindelijk helemaal goed met me gekomen
1000 gram? Dat is wel heel licht.
Gast- Gast
uhm ik geloof dat smam op 17 of 19 juli was uitgerekend ofzo en ik ben 23 mei geboren, woog inderdaad een kilo en was zo klein dat ik poppenkleertjes aan moest want gewone kleertjes pasten niet.
Laatst aangepast door Lily op vr 1 apr 2011 - 4:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Alex, hoe was de intake?
Try- Kletskop
ProudMama schreef:Dank je wel!Alex schreef:Lieve PM, wat fijn dat de echo goed was gister!
Sorry dat ik er gister niet meer naar gevraagd heb, ik heb er niet meer aan gedacht om je te sms'en of om het hier aan je te vragen. Sorry
Gast- Gast
Geeft toch niks. Ik ben het vandaag bij jou ook vergetenAlex schreef:ProudMama schreef:Dank je wel!Alex schreef:Lieve PM, wat fijn dat de echo goed was gister!
Sorry dat ik er gister niet meer naar gevraagd heb, ik heb er niet meer aan gedacht om je te sms'en of om het hier aan je te vragen. Sorry
Gast- Gast
Even tussendoor:
is het gek om een panty in peeptoes aan te hebben? en nog gekker om op hakken te lopen met een kruk?
Ik vind het nog te koud voor blote voeten maar wil wel graag mijn nieuwe hakken aan. Ondertussen loop ik dus mank omdat ik pas 4,5 weken geleden mijn been heb gebroken, dus lijkt het met hakken net alsof ik niet op hakken kan lopen, maarja, hakken en een kruk is misschien ook gek? Ik mag trouwens van de chirurg weer op hakken lopen, dat laat ik me dus geen twee keer zeggen
is het gek om een panty in peeptoes aan te hebben? en nog gekker om op hakken te lopen met een kruk?
Ik vind het nog te koud voor blote voeten maar wil wel graag mijn nieuwe hakken aan. Ondertussen loop ik dus mank omdat ik pas 4,5 weken geleden mijn been heb gebroken, dus lijkt het met hakken net alsof ik niet op hakken kan lopen, maarja, hakken en een kruk is misschien ook gek? Ik mag trouwens van de chirurg weer op hakken lopen, dat laat ik me dus geen twee keer zeggen
Try- Kletskop
Lily schreef:Try schreef:Alex, hoe was de intake?
ik wou het net vragen
Ik ben ook benieuwd!
Hallo trouwens!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zou geen panty in peeptoes doen, dan zie je precies dat naadje bij je teen...Try schreef:Even tussendoor:
Krukken en hakken lijkt me niet comfortabel, straks breek je nog je andere been joh
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik zou geen panty in peeptoes doen, dan zie je precies dat naadje bij je teen...Try schreef:Even tussendoor:
Krukken en hakken lijkt me niet comfortabel, straks breek je nog je andere been joh
+1
Gast- Gast
Dat eerste dacht ik al ja.. Hmm..ProudMama schreef:Ik zou geen panty in peeptoes doen, dan zie je precies dat naadje bij je teen...
En over dat tweede.. Ik ben gelukkig niet zo eigenwijs Ik kan ook zonder kruk lopen, maar dan lijkt het net of ik niet op hakken kan lopen omdat ik nog mank loop..
Try- Kletskop
Jeanette schreef:Grrrrr, ben al bij 2 Hema's geweest en daar waren ze uitverkocht en online kun je ze ook niet meer krijgen, maar vind deze zo leuk en wil hem zo graag hebben!
Hier hangen ze in alle kleuren en maten...
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
De intake ging wel.
Blabla.
Blabla.
Laatst aangepast door Alex op vr 1 apr 2011 - 5:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik vind het naar (en tegelijk ook kwetsend) wat je schrijft over je stoornis, lieve Lexie...
Ik hoop dat ze je daar echt hulp kunnen bieden....
Ik hoop dat ze je daar echt hulp kunnen bieden....
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: