Dagcafé
+30
mzcharlotte
Lynn_
May
SoezieQ
Travelgurly
Atelier Madame
Zwoesj
Serena
Lejow
Lotus
Ugly Betty
_Lacey_
Rovine
Minx
Jordana
SuperGrover
Caroow
Suus
Try
Jeanette
Sweety
Snoes
Kqip
Chocolate Cookie
VeryCherry
Kabouter
Toet
Qiara
Merai
Sjaantje
34 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Do, ik weet niet of ik boos of verdrietig moet zijn om jouw reactie. Ik ben van mezelf niet veroordelend, alleen naar mezelf toe. En als ik al iemand veroordeel dan is dat zeker niet bewust. Ik vind het nogal wat dat je beweert dat ik exact hetzelfde gedrag vertoon als mijn ouders, dat is juist wat ik NIET probeer te doen. Ik wil niet zijn zoals zij, zo kortzichtig en achterbaks. Ik leerde vanmiddag het verschil tussen je zelfbeeld en je lichaamsbeeld. Dat mijn lichaamsbeeld zeer negatief is moge duidelijk zijn, ik walg van mijn lijf. Maar ik ben heel lief, heel aardig, ben betrouwbaar en ik ben er als je me nodig hebt. Zeg dus niet dat ik hetzelfde gedrag vertoon als mijn ouders, want dat is echt niet eerlijk. Ja, ik kijk op een veroordelende manier naar mezelf en ik ben niet 100% heilig. Maar ik weet waar ik voor sta en zeker voor mijn kleine meisje, die ik een betere moeder wens dan mezelf. En A. is het belangrijkste in mijn leven en ik doe alles voor haar om dat ene doel te bereiken: een betere moeder voor haar zijn dan mijn moeder was/is voor mij.
Gast- Gast
Ik ben zo kwaad... Ik moest betalen voor mijn pil, omdat er niet duidelijk aan de apotheek doorgegeven was dat het medische noodzaak was (ik slik dit al jaren en dit is nog nooit een probleem geweest). 16 euro lijkt niet zo veel, maar nu heb ik niet genoeg geld om mijn vriendin op te zoeken die aan de andere kant van het land woont. Zegt die apotheker ook leuk, nou dat is dan een fout van de huisarts, een leerpuntje voor de volgende keer.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
ow nou lekker is dat Supergrover!
Alex hopelijk gaat de behandeling snel en goed werken!!
Alex hopelijk gaat de behandeling snel en goed werken!!
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Lieve Lex, ik denk dat Do vooral bedoeld, dat je nu hetzelfde over jezelf spreekt als dat je ouders over je doen.
Althans, zo heb ik het opgevat.
En dat ben je gewoon niet waard, je bent zoveel meer waard.
Ik hoop dat je mijn smsje ontvangen hebt vanmorgen! Want ik heb zeker aan je gedacht vandaag.
Althans, zo heb ik het opgevat.
En dat ben je gewoon niet waard, je bent zoveel meer waard.
Ik hoop dat je mijn smsje ontvangen hebt vanmorgen! Want ik heb zeker aan je gedacht vandaag.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
wat ik trouwens nog even kwijt moet: Ik heb eindelijk weer gaatjes in mijn oren nu maar hopen dat de 6 weken snel gaan zodat ik ook andere oorbellen in kan
Serena- Kletskop
Vet lief, twee meisjes stellen allemaal vragen aan mij (wijzen naar A. en dan vragen: is dat uw nichtje? ) ik zei dat ze mijn dochter is en toen zeiden ze dat ik er zo jong uit zie. Echt hele verhalen, zo leuk.
Gast- Gast
Brennuss schreef:Wie ben jij Serena?
uhm geen oude bekende die heeeel lang op het forum zit iig
Ik heb me in de zomer aangemeld en ben sinds het nieuwe forum wat actiever
Hoezo eigenlijk?
Serena- Kletskop
Ah wat leuk, oorbellen zijn zo leuk . Alex ik vind het echt zo niet leuk voor je. Je hebt al zoveel over je heen gehad en nu dit er ook nog bij.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Serena schreef:Brennuss schreef:Wie ben jij Serena?
uhm geen oude bekende die heeeel lang op het forum zit iig
Ik heb me in de zomer aangemeld en ben sinds het nieuwe forum wat actiever
Hoezo eigenlijk?
Ik dacht misschien naamsverandering Ik zag dat je in Hongkong bent geweest. Ik ben vorig jaar in Tokyo geweest. Heel aparte ervaring, maar heel leuk! Vond jij het leuk?
Gast- Gast
Ja was super leuk! en ook heel indrukwekkend! Ik ben ook een paar dagen in China zelf geweest zegmaar, dat is ook echt weer heel anders dan Hong Kong. HK is echt verwestert, das ook wel mooi om te zien, hoe het verschil is
Serena- Kletskop
'Ja dat viel mij ook al op. Hoefte maar 5 pagina's te lezen sinds mijn laatste bericht vanmiddag en het was toen echt een uur of 3 later.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
hallo iedereen!
Weekend!!
Weekend!!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Stilte voor de storm, Alex
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Hoi Zwoesj!
Heb je nog plannen?
Heb je nog plannen?
Serena- Kletskop
Ik wacht op bezoek, die doet hier ff een bakkie en dan gaat man mee, nachtje 'uit logeren' om morgen te klussen .
Dus die zwaai ik straks uit en ga naar bed, dus ik ben er vanavond niet veel.
Dus die zwaai ik straks uit en ga naar bed, dus ik ben er vanavond niet veel.
Gast- Gast
Serena schreef:Hoi Zwoesj!
Heb je nog plannen?
Nee eigenlijk niet, ga zo denk ik lekker naar bed toe, ben behoorlijk moe. En dan kan ik er dit weekend weer beter tegenaan
en jij?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Morgen werken, ochtend en middagdienst en tussendoor moet ik bereikbaar blijven. Dus moet wel een beetje fit zijn...Alex schreef:Jammer PM, maar als je moe bent kun je inderdaad lekker op tijd naar bed gaan.
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Serena schreef:Hoi Zwoesj!
Heb je nog plannen?
Nee eigenlijk niet, ga zo denk ik lekker naar bed toe, ben behoorlijk moe. En dan kan ik er dit weekend weer beter tegenaan
en jij?
ook niet echt.. alleen voor morgen: moet ik de keukenkastjes van binnen schoonmaken (zijn er gelukkig niet zo veel ) en ga 's middags naar het bos met mn vriend, van het weer genieten
Serena- Kletskop
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: