Dagcafé
+30
mzcharlotte
Lynn_
May
SoezieQ
Travelgurly
Atelier Madame
Zwoesj
Serena
Lejow
Lotus
Ugly Betty
_Lacey_
Rovine
Minx
Jordana
SuperGrover
Caroow
Suus
Try
Jeanette
Sweety
Snoes
Kqip
Chocolate Cookie
VeryCherry
Kabouter
Toet
Qiara
Merai
Sjaantje
34 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Try schreef:Vervelend Anousch!
Ik moest vanochtend om 10 uur bij mijn oude huisje zijn voor een laatste controle en om de sleutels in te leveren (van 10 tot kwart voor 11), ik was er iets eerder, en om 11 uur was er nog niemand. Ik heb dus gebeld, bleek dat die vent dacht dat hij er pas om half 1 hoefde te zijn, ben dus voor Jan *** vroeg opgestaan, daar een uur gewacht en heen-en-weer gelopen... Ik kan zo nog een keer :S
Ja, daar heb ik ook zo'n hekel aan!
Ik had dat vorige week. Ik ben arbo-functionaris op mijn werk en had overleg om 09.30 op het hoogdbureau. Ik ben er netjes, zegt die vrouw dat het om 12.30 is. Ik al flink balen, maar dus terug gereden naar huis en daarna terug gekomen. Krijg ik te horen dat het toch om 09.30 was. Grrrrrrr!!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Jeanette schreef:Try schreef:Je haar eromheen draaien VC
Jup, al gaat dat bij de ene stijltang beter dan bij de andere..
Oeh, ik ben zooo beniewd, gelukkig ben ik klaar in huis, dus als ik thuis kom hoef ik alleen nog maar het eten in de oven te doen, dan kan ik in de tussentijd douchen en daarna eten. Dan is het me-time
Trouwens, ik heb pas bij de Kruidvat van krultang voor 8 euro gekocht en die werkt geweldig. Ik heb al behoorlijke slag van mezelf, maar soms vind ik het leuk om 'echte' krullen erin te zetten.
nou anousch, die vriendin zou ik al niet meer willen zo pfff, als ze je al zo vaak heeft laten staan zou dit toch wel de druppel zijn.
Maare wat voor leuks heb je allemaal gekocht?
Gast- Gast
Anousch, wat een naaistreek zeg! Ik haar er wel mee confronteren en zeggen dat je vriendinnen niet zo behandelt.
Lily schreef:nou anousch, die vriendin zou ik al niet meer willen zo pfff, als ze je al zo vaak heeft laten staan zou dit toch wel de druppel zijn.
Ja is het ook zeker!
Ben er klaar mee.
Ik heb een leuk notitie boekje gekocht, wil beetje mn in en uitgaven bij gaan houden (vooral dat laatste )
En enveloppe want die waren op.
Dus niet echt iets bijzonders haha.
Gast- Gast
Nou heb net mijn vriend terug gebeld!
Vroeg aan hem wat voor dag is het vandaag...
Toen was het gelijk; ooh Trut! (lachend)
Hij vond het al wat vreemd dat de auto er zomaar opeens mee op was gehouden terwijl wij nooit wat aan die auto hebben!
Ik vroeg ook aan hem dat hij het niet vreemd vond hij de ene dag pech en ik dan de andere dag.
Nou ja als er iets stuk gaat dan gaan er vaak meerdere dingen stuk dus ja..
Maar hij kon er wel om lachen!
En vond het knap van mij dat ik het zo lang vol gehouden had haha
Vroeg aan hem wat voor dag is het vandaag...
Toen was het gelijk; ooh Trut! (lachend)
Hij vond het al wat vreemd dat de auto er zomaar opeens mee op was gehouden terwijl wij nooit wat aan die auto hebben!
Ik vroeg ook aan hem dat hij het niet vreemd vond hij de ene dag pech en ik dan de andere dag.
Nou ja als er iets stuk gaat dan gaan er vaak meerdere dingen stuk dus ja..
Maar hij kon er wel om lachen!
En vond het knap van mij dat ik het zo lang vol gehouden had haha
Gast- Gast
Ik heb een hele mooie GHD stijltang gekregen van mijn vriend voor kerst vorig jaar (toen was het nog niet eens mn vriend ) waar je ook hele mooie krullen mee kan makenJeanette schreef:
Trouwens, ik heb pas bij de Kruidvat van krultang voor 8 euro gekocht en die werkt geweldig. Ik heb al behoorlijke slag van mezelf, maar soms vind ik het leuk om 'echte' krullen erin te zetten.
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Jeanette schreef:Try schreef:Vervelend Anousch!
Ik moest vanochtend om 10 uur bij mijn oude huisje zijn voor een laatste controle en om de sleutels in te leveren (van 10 tot kwart voor 11), ik was er iets eerder, en om 11 uur was er nog niemand. Ik heb dus gebeld, bleek dat die vent dacht dat hij er pas om half 1 hoefde te zijn, ben dus voor Jan *** vroeg opgestaan, daar een uur gewacht en heen-en-weer gelopen... Ik kan zo nog een keer :S
Ik had dat vorige week. Ik ben arbo-functionaris op mijn werk en had overleg om 09.30 op het hoogdbureau. Ik ben er netjes, zegt die vrouw dat het om 12.30 is. Ik al flink balen, maar dus terug gereden naar huis en daarna terug gekomen. Krijg ik te horen dat het toch om 09.30 was. Grrrrrrr!!!
Vervelend is dat he?! Vooral omdat je wel aardig moet blijven, want je hebt nog iets van ze 'nodig'. Heb wel gezegd dat ik het zeer vervelend vond om met mijn manke pootje 2x heen en weer te moeten, EN dat ik een uur heb gewacht voor niets. Ik heb wel betere dingen te doen (forummen bijvoorbeeld )
Try- Kletskop
Try schreef:Jeanette schreef:Try schreef:Vervelend Anousch!
Vervelend is dat he?! Vooral omdat je wel aardig moet blijven, want je hebt nog iets van ze 'nodig'. Heb wel gezegd dat ik het zeer vervelend vond om met mijn manke pootje 2x heen en weer te moeten, EN dat ik een uur heb gewacht voor niets. Ik heb wel betere dingen te doen (forummen bijvoorbeeld )
Whahahaha precies!
Ik ben gister ook geweest en heb ook maar een paar dingen gekocht (normaal koop ik meer). Heb die leuke schoenen gekocht met sleehak (espradilles?) en ballerina's, een klein bruin dienblad voor op mijn nieuwe kamer als decoratie op de tafel, en een mannetje-vrouwtje paashazen setje Ik wilde graag een zwart of grijs rokje halen maar ze hadden alleen bruine in maat LLily schreef:wow alleen dat maar, als ik bij de action kom heb ik altijd een mandje vol haha
Try- Kletskop
zag nu op de website die harembroeken staan, denk dat ik die ga halen ze zien er namelijk wel leuk uit en lijken me fijn te zitten.
Gast- Gast
Die heb ik en ze zijn erg chill!Lily schreef:zag nu op de website die harembroeken staan, denk dat ik die ga halen ze zien er namelijk wel leuk uit en lijken me fijn te zitten.
Gast- Gast
Off I go again.. Die vent komt er nu aan, dus ik ook, tot zo!
Try- Kletskop
Grrrrr, ben al bij 2 Hema's geweest en daar waren ze uitverkocht en online kun je ze ook niet meer krijgen, maar vind deze zo leuk en wil hem zo graag hebben!
welke jeanette? je plaatje doet het niet
edit, nu wel en die heb ik hier nog niet eens zien hangen.
edit, nu wel en die heb ik hier nog niet eens zien hangen.
Gast- Gast
Nee, maar op dit topic zeiden ze dat ie in sommige winkel al wel hing!
aha oke, nah ik kom dit weekend niet hier bij de hema anders had ik wel voor je gekeken of ie er nu wel hing.
Gast- Gast
Lily schreef:wow alleen dat maar, als ik bij de action kom heb ik altijd een mandje vol haha
Ja ik heb daar al 100en luchtjes gekocht enzo en kleding weet k nooit welke maat ik nodig heb en niet te vergeten ik moest nog een half uur fietsen, oh heb nog wel daarnaast bij broodjes zaak een lekker broodje gekocht
Gast- Gast
i Hema!!
Morgen als ik boodschapjes moet doen dan loop ik er weer even binnen!
Grmbl Abn site ligt eruit!
Morgen als ik boodschapjes moet doen dan loop ik er weer even binnen!
Grmbl Abn site ligt eruit!
Gast- Gast
nah bij de action twijfel ik ook qua maten want soms krimpt de kleding enorm en soms niet :S
Gast- Gast
Lily schreef:aha oke, nah ik kom dit weekend niet hier bij de hema anders had ik wel voor je gekeken of ie er nu wel hing.
Ik ben gewoon een stuk ongeduld. Hopelijk komen ze hier in de buurt snel!
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: