Dagcafé
+30
mzcharlotte
Lynn_
May
SoezieQ
Travelgurly
Atelier Madame
Zwoesj
Serena
Lejow
Lotus
Ugly Betty
_Lacey_
Rovine
Minx
Jordana
SuperGrover
Caroow
Suus
Try
Jeanette
Sweety
Snoes
Kqip
Chocolate Cookie
VeryCherry
Kabouter
Toet
Qiara
Merai
Sjaantje
34 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Met die man is er in principe niets, maar ik wil liever even niet onder zijn behandeling omdat hij dan bepaalde dingen gaat terugkoppelen waar ik nu even helemáál geen behoefte aan heb. Daar heben we al een vervolgafspraak voor staan en dat bespreken we tijdens die vervolgafspraak wel weer. Maargoed, zit ik wél bij hem dan is het maar zo, hoor...
Ja, hoest nog steeds. Het gaat nu ook allemaal vastzitten in m'n longen, lager dan anders, en dat heb ik eigenlijk al sinds m'n punberteit niet meer gehad. En ik krijg het ook niet weg gehoest, ik denk omdat het te diep zit. Het ene moment gaat het, het andere moment lijkt het net of er een dot haren in m'n luchtwegen zit waar m'n adem langsheen moet. Maar ik reutel of piep inmiddels eigenlijk nonstop.
Nu is dat bij kinderen ook niet altijd even dramatisch, dus ik denk dat het wel meevalt hoor... maar toch. Tegen die tijd hoest ik een week en met een week hoesten raden ze toch al aan om naar de huisarts te gaan. Geef mij maar lekker antibotica ofzo, ben ik er tenminste vanaf
't Gekke is trouwens dat ik me verder wel superfit voel. Niet benauwd of ziek of wat dan ook.
Ja, hoest nog steeds. Het gaat nu ook allemaal vastzitten in m'n longen, lager dan anders, en dat heb ik eigenlijk al sinds m'n punberteit niet meer gehad. En ik krijg het ook niet weg gehoest, ik denk omdat het te diep zit. Het ene moment gaat het, het andere moment lijkt het net of er een dot haren in m'n luchtwegen zit waar m'n adem langsheen moet. Maar ik reutel of piep inmiddels eigenlijk nonstop.
Nu is dat bij kinderen ook niet altijd even dramatisch, dus ik denk dat het wel meevalt hoor... maar toch. Tegen die tijd hoest ik een week en met een week hoesten raden ze toch al aan om naar de huisarts te gaan. Geef mij maar lekker antibotica ofzo, ben ik er tenminste vanaf
't Gekke is trouwens dat ik me verder wel superfit voel. Niet benauwd of ziek of wat dan ook.
Gast- Gast
Ah op die manier Maple. Maar ja toch even langs gaan en hopen op een andere dokter Hoop dat je er echt gauw vanaf bent.
Gelukkig ben je wel fit verder, dat scheelt wel weer.
Gelukkig ben je wel fit verder, dat scheelt wel weer.
Gast- Gast
Ohh echt mijn nieuwe kalktabletten zijn echt verslavend lekker. Het zijn net fruitella's...
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Elke avond twee, dus valt mee!
May- Ratel
Theedoosje schreef:May schreef:Elke avond twee, dus valt mee!
Oh oke Niet stiekem meer nemen he
Nee ik neem maar geen overdosis kalk, geen idee wat dat met je doet overigens Ik hou me netjes aan de twee per dag
May- Ratel
Met mij gaat het in principe wel goed. Last van mijn rug, ter hoogte van mijn longen, dus ik denk dat mijn longen lopen te k-u-t-t-e-n. (Als mijn longen ergens net onder mijn schouderbladen zitten, tenminste ) En hoe is het met jullie verder?
Gast- Gast
haha ja geen idee May wat het met je kan doen teveel
ABE> vervelend zeg van je lichaam dat zo loopt te kutten of ja je longen/rug. Dat is nooit fijn. Heb je er vaker last van?
Met mij gaat het wel goed
ABE> vervelend zeg van je lichaam dat zo loopt te kutten of ja je longen/rug. Dat is nooit fijn. Heb je er vaker last van?
Gast- Gast
Hoiiiiiii
Ik zit met een kater op de bank van vanmiddag! Het was wel heel gezellig, lekker geluncht op een terras met mijn vriend en later kwam er nog een vriend bij. Lekker voor ons gekookt thuis, en nu zijn ze bij de buurman. Maar heb me toch een koppijn!
Alles goed hier?
Leuk dat je in Utrecht gaan winkelen Maple daar woon ik vlakbij
Ik zit met een kater op de bank van vanmiddag! Het was wel heel gezellig, lekker geluncht op een terras met mijn vriend en later kwam er nog een vriend bij. Lekker voor ons gekookt thuis, en nu zijn ze bij de buurman. Maar heb me toch een koppijn!
Alles goed hier?
Leuk dat je in Utrecht gaan winkelen Maple daar woon ik vlakbij
Gast- Gast
Heej Jen Goedenavond! Balen van je kater, maar wel fijn dat je het leuk hebt gehad
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Heej Jen Goedenavond! Balen van je kater, maar wel fijn dat je het leuk hebt gehad
Ja Wat was het een heerlijke dag he? Word daar zo vrolijk van!
Gast- Gast
Haha, dat weet ik Jen, dat je daar vlakbij woont Vroeger kwam ik er echt wekelijks, mijn ex en toenmalig beste vriendin woonden naast Utrecht. Heb de stad bewust een tijdje gemeden, maar nu vind ik het weer heerlijk om er rond te lopen en te winkelen.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:
Fijn dat het goed gaat!
Eigenlijk wil ik er helemaal niet over klagen, maar sinds een jaar doet alles pijn in mijn lichaam. Mijn nek is stijf, mijn rug doet op het midden pijn, mijn linkerbeen en dus mijn onderrug trekt, ik kan mijn linkerschouder amper bewegen (aan en uitkleden is niet mijn grootste hobby momenteel), mijn knieen zijn stram, ik zak om niets door mijn enkel als ik de trap afloop... Soms moet ik mijn vingers knakken om ze weer te kunnen bewegen. Halverwege de dag op het werk val ik bijna in slaap. En ik weet dat ik naar de huisarts moet, maar zolang het niet erger is dan dit...
Gast- Gast
Maple schreef:Haha, dat weet ik Jen, dat je daar vlakbij woont Vroeger kwam ik er echt wekelijks, mijn ex en toenmalig beste vriendin woonden naast Utrecht. Heb de stad bewust een tijdje gemeden, maar nu vind ik het weer heerlijk om er rond te lopen en te winkelen.
Ah ok! Hoezo heb je de stad bewust een tijdje gemeden, was je er zo vaak geweest dat je er even genoeg van had?
Gast- Gast
Jen_ schreef:Theedoosje schreef:Heej Jen Goedenavond! Balen van je kater, maar wel fijn dat je het leuk hebt gehad
Ja het was heerlijk! Ik heb op ons dakterras ook lekker genoten van de zon met een boek
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Jen_ schreef:Theedoosje schreef:Heej Jen Goedenavond! Balen van je kater, maar wel fijn dat je het leuk hebt gehad
Ja het was heerlijk! Ik heb op ons dakterras ook lekker genoten van de zon met een boek
Oh lekker. Wij hebben geen tuin, én geen balkon. (wonen in een appartement) nu het 3e jaar begin ik er steeds meer van te balen. Ben zo blij als we verhuizen naar een huis met tuin/balkon. Mis het echt!
Gast- Gast
Jen_ schreef:Theedoosje schreef:Jen_ schreef:Theedoosje schreef:Heej Jen Goedenavond! Balen van je kater, maar wel fijn dat je het leuk hebt gehad
Oh lekker. Wij hebben geen tuin, én geen balkon. (wonen in een appartement) nu het 3e jaar begin ik er steeds meer van te balen. Ben zo blij als we verhuizen naar een huis met tuin/balkon. Mis het echt!
Oh ja ik MOET ook een buiten hebben waar k kan zitten. Anders wordt ik gek denk ik Heb je al verhuis plannen?
Gast- Gast
Ik had er idd even genoeg van, ben er jarenlang geweest, het herinnerde mij aan een tijd waarin ik m'n geld, ziel en zaligheid in een aantal personen heb gestoken en waar ik achteraf blijkbaar nooit wat voor terug heb gekregen. Vooral bepaalde plaatsen waar ik toen veel kwam, zelfs het busstation was zo'n plek. Klinkt wel heel dramatisch, haha. Maar inmiddels kan ik het wel loskoppelen.Jen_ schreef:Maple schreef:Haha, dat weet ik Jen, dat je daar vlakbij woont Vroeger kwam ik er echt wekelijks, mijn ex en toenmalig beste vriendin woonden naast Utrecht. Heb de stad bewust een tijdje gemeden, maar nu vind ik het weer heerlijk om er rond te lopen en te winkelen.
Ah ok! Hoezo heb je de stad bewust een tijdje gemeden, was je er zo vaak geweest dat je er even genoeg van had?
Ik ga wel niet meer stofzuigen, ik doe dat morgenochtend wel. Zet nog maar wel even een was aan, heb ik nog het gevoel íéts gedaan te hebben
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Jen_ schreef:Theedoosje schreef:Jen_ schreef:Theedoosje schreef:Heej Jen Goedenavond! Balen van je kater, maar wel fijn dat je het leuk hebt gehad
Oh ja ik MOET ook een buiten hebben waar k kan zitten. Anders wordt ik gek denk ik Heb je al verhuis plannen?
Ja opzich wel, eind van het jaar willen we een huis kopen, maar dan moet ik wel eerst niet meer via het uitzendbureau werken.
Gast- Gast
Maple schreef:Ik had er idd even genoeg van, ben er jarenlang geweest, het herinnerde mij aan een tijd waarin ik m'n geld, ziel en zaligheid in een aantal personen heb gestoken en waar ik achteraf blijkbaar nooit wat voor terug heb gekregen. Vooral bepaalde plaatsen waar ik toen veel kwam, zelfs het busstation was zo'n plek. Klinkt wel heel dramatisch, haha. Maar inmiddels kan ik het wel loskoppelen.Jen_ schreef:Maple schreef:Haha, dat weet ik Jen, dat je daar vlakbij woont Vroeger kwam ik er echt wekelijks, mijn ex en toenmalig beste vriendin woonden naast Utrecht. Heb de stad bewust een tijdje gemeden, maar nu vind ik het weer heerlijk om er rond te lopen en te winkelen.
Ik ga wel niet meer stofzuigen, ik doe dat morgenochtend wel. Zet nog maar wel even een was aan, heb ik nog het gevoel íéts gedaan te hebben
Ja het klinkt dramatisch, maar ik snap het wel Er komen dan gewoon nare herinneringen boven, net als dat met muziek kan, en geuren. Gelukkig kun je die periode nu loskoppelen als je daar weer bent.
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: