Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav Wat is je band tussen je broers en/of zussen?

+25
Flip Fluitketel
Zininzon
Bliss
Bruintje Beer
Cupcake
SoGood
Sugarfall
Moezie
Lotus
Serena
Flippin' Bitch
Silver
Merai
Sjaantje
Sterre
M_as
Angela_1986
Jeanette
Zwerver
Snoes
mzcharlotte
smooch
_DoI
Roze Roos
Jelin
29 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Nav Wat is je band tussen je broers en/of zussen? - Pagina 2 Empty Re: Nav Wat is je band tussen je broers en/of zussen?

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 22:27

Mijn broertje is 3,5 jaar jonger dan ik en woont aan de andere kant van het land met zijn vriendin ( we mogen haar niet, hoe hard we ook ons best hebben gedaan. Ze is heel raar )
Hij trekt de laatste jaren meer naar zijn schoonfamilie die ook daar in de buurt woont en wij ( vooral mijn moeder, mijn zusje en mijn vriend ) hebben hem langzaamaan zien veranderen, en niet in positieve zin. Hij is vele malen leuker wanneer zijn vriendin er niet bij is. Suspect
Toch is mijn band met hem best goed te noemen, als we elkaar zien kunnen we lekker babbelen en ik krijg altijd een dikke knuffel van hem. Vroeger was het haat en nijd, we hadden werkelijk altijd ruzie. Dat is sinds 10 jaar ongeveer wel over.

Mijn zusje, die eigenlijk mijn halfzusje is ( maar zo voelt het niet, ze is gewoon mijn zusje ), is 11 jaar jonger en woont vrij dichtbij. Met haar heb ik een goede band, we lijken in heel veel dingen op elkaar. Ze is nu 18 en ik kan nu ook op volwassen toon met haar praten. Toen ze een kleintje was heb ik veel opgepast en gezorgd, nu voelt het gelijkwaardiger qua leeftijd. Ze heeft een hele leuke vriend die iets van 6 jaar ouder is, en daar kan ik ook goed mee.

Al met al niks te klagen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat is je band tussen je broers en/of zussen? - Pagina 2 Empty Re: Nav Wat is je band tussen je broers en/of zussen?

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 22:52

Ik heb in totaal 6 broers en zussen.

2 halfzusjes van 11 en 12 , heb ik een goede band mee, met name met de oudste. Ze heeft een autisme spectrum stoornis en het klikt gewoon goed tussen ons tweetjes.
ik heb 1 stiefzusje van 19, daar klikt het ook goed mee, zie der niet zo heel vaak.
1 stiefbroertje van 22, daar heb ik niets mee, zie m zo nu en dan bij familie.
1 broer van 24 en 1 broertje van 21. Met de oudste heb ik ook een redelijke band. Ga ik wel eens mee stappen, of hij komt hier met zijn vriendin logeren o.i.d. Met de jongste had ik nooit iets, is wel veranderd sinds hij een kleine heeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat is je band tussen je broers en/of zussen? - Pagina 2 Empty Re: Nav Wat is je band tussen je broers en/of zussen?

Bericht  Moezie ma 6 dec 2010 - 23:52

de band tussen mij en mn broertje is gewoon geweldig! komt er iets aan mn broertje dan komt er iets aan mij...
Met mijn zusje is het nu wel beter... eerst waren we water en vuur nu ze sinds 3 jaar op zich zelf woont gaat het 1000 malen beter gaan lekker bij elkaar op visite en gan met der winkelen enzo.. had ik een paar jaar geleden niet verwacht!!
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat is je band tussen je broers en/of zussen? - Pagina 2 Empty Re: Nav Wat is je band tussen je broers en/of zussen?

Bericht  Sugarfall di 7 dec 2010 - 0:43

De band met mijn broers is goed, en dat is altijd wel zo geweest. Af en toe kunnen ze wel een beetje overheersend zijn, of proberen dingen voor me te beslissen wanneer ik ze iets vertel, maar dat laat ik tegenwoordig niet meer zo toe. Ik kan heel goed dingen zelf bepalen en beslissen. Voor de rest ben ik echt heel blij dat zij mijn broers zijn.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat is je band tussen je broers en/of zussen? - Pagina 2 Empty Re: Nav Wat is je band tussen je broers en/of zussen?

Bericht  SoGood di 7 dec 2010 - 0:53

Mijn zusje en ik schelen 4.5 jaar en lijken zowel innerlijk als uiterlijk totaal niet op elkaar. Zij is klein, ik ben lang. Zij heeft blonde haren, die van mij zijn donker. Als wij samen gaan stappen gelooft geen mens dat we zussen zijn of ze denken dat we een andere vader hebben oid. :shock: Beetje jammer soms maar goed.

Zij is een ontzettend bazig en dominant typje, ze is totaal niet subtiel en als ze chagrijnig is moet iedereen daarvoor wijken. Verder vind ik haar, ondanks haar pittige karakter ook ontzettend lief. Ik ken ook haar zachte kant. Ze heeft een gebruiksaanwijzing en ik denk dat ze heel blij mag zijn dat ik geen ruziemaker ben en ik vaak maar even mijn mond houd want anders hadden we vaak woorden.

Ik zou niet weten wat ik zonder haar zou moeten. We doen best vaak leuke dingen samen en kunnen met elkaar lachen. Ook zijn we er voor elkaar en kunnen tegen elkaar zeggen als we het ergens niet mee eens zijn. Verder ben ik heel trots op haar, ze is ook heel mooi trouwens.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat is je band tussen je broers en/of zussen? - Pagina 2 Empty Re: Nav Wat is je band tussen je broers en/of zussen?

Bericht  Cupcake di 7 dec 2010 - 1:34

Vroeger veel ruzie met mijn broertjes, er was steeds heibel.
Met mijn oudste broer weinig tot geen contact, hij woont in ander land.
Met jongste broertje heel goed contact.
Cupcake
Cupcake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat is je band tussen je broers en/of zussen? - Pagina 2 Empty Re: Nav Wat is je band tussen je broers en/of zussen?

Bericht  Bruintje Beer di 7 dec 2010 - 3:04

De band met mijn zus is echt super!! Schelen maar 10 minuten met leeftijd!! (Rara hoe kan dat) Toen ik thuiswoonde was hij nog veel beter want toen deden we echt alles samen maar ja je gaat trouwen en aan de andere kant van het land wonen dan wordt dat minder. Maar toch is dit band er nog steeds en als we elkaar zien/spreken dan raken we niet uitgepraat. Ze voelt ook dingen van mij aan!!

Met mijn broer had ik vroeger ook een goede band maar die is 6 jaar ouder en is nog al verwaterd. Maar als we elkaar zien is het ook wel weer supergezellig. Hij is gewoon totaal anders dan mij
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat is je band tussen je broers en/of zussen? - Pagina 2 Empty Re: Nav Wat is je band tussen je broers en/of zussen?

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 4:28

Mijn zus mag dan wel aan de andere kant van het land wonen, maar ik heb een zeer goede band met mijn zus. Toen ze nog in Friesland woonde, zelfde dorp als waar ik nog steeds woon, hadden we veel ruzie en zagen we elkaar of spraken we elkaar nooit. We bellen nu minstens 1 keer per week met elkaar en dan houdt het ook niet met 10 minuten op. Zit soms 1,5 uur met haar aan de telefoon. We zien elkaar 6 keer per jaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat is je band tussen je broers en/of zussen? - Pagina 2 Empty Re: Nav Wat is je band tussen je broers en/of zussen?

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 4:49

Ik heb een hele goede band met mijn oudste zus (4 jaar ouder). We bellen elkaar een aantal keer per week en zien elkaar wel regelmatig, maar helaas niet wekelijks doordat ze niet om de hoek woont. Met mijn andere zus (2 jaar ouder) is de band heel anders. We spreken elkaar (telefonisch) misschien een keer in de vier maanden en zien elkaar tussendoor op verjaardagen van familieleden en komen hooguit daarom om heen een keer per jaar bij elkaar over de vloer. Toch is de band wel goed met mijn zus, maar we delen gewoon veel minder dan ik met mijn oudste zus. Dit is eigenlijk altijd al geweest. Mijn zus had andere hobby's en las liever alleen een boek. Wij waren veel 'actiever' en speelde graag met elkaar of gingen samen shoppen/stappen etc.

Met mijn broertje (4 jaar jonger) is de band goed. Hij woont nog thuis dus zie hem wel vaker als ik bij mijn ouders ben. Echt regelmatig bellen doen we dan ook nog niet met elkaar. Ben wel benieuwd hoe dit is als hij ook het huis uit is. Denk dat we dan opzich wel regelmatig bij elkaar over de vloer zullen komen. Met deze broer heb ik ook meer te delen, we zijn meer op de hoogte van elkaars leven en gaan ook gerust samen naar een feestje. Over het algemeen ben ik heel erg tevreden met de band die ik heb met mijn broer en zussen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat is je band tussen je broers en/of zussen? - Pagina 2 Empty Re: Nav Wat is je band tussen je broers en/of zussen?

Bericht  Bliss di 7 dec 2010 - 5:45

Ik heb echt een haat-/liefdeverhouding met mijn zusje. Toen we nog in één huis woonden was het helemaal een groot drama! Altijd ruzie, gooiden dingen naar elkaars hoofd en zaten wel eens met scharen achter elkaar aan :s Zij is heel anders dan ik. Ik ben vrij rustig en geduldig van aard, terwijl zij nogal snel driftig is en behoorlijk fel. Dit botst dan ook regelmatig. Zij ging eerder het huis uit dan ik en dat scheelde al een hoop. Sindsdien gaat het wel een stuk beter, maar nog steeds kunnen we wel flink ruzie hebben als we elkaar zien. We begijpen elkaar dan gewoon niet en zijn te verschillend. Maar de laatste jaren zit er wel vooruitgang in en meestal kunnen we nu wel goed met elkaar opschieten. Ik zie haar maar eens in de paar maanden, meestal met verjaardagen of andere gelegenheden. Het gaat dan wel goed, maar we moeten niet te lang bij elkaar in de buurt zijn. Met kerst zie ik haar ook weer en daar heb ik wel zin in. We bellen eens in de paar weken ofzo en smsen/facebooken ook wel tussendoor.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat is je band tussen je broers en/of zussen? - Pagina 2 Empty Re: Nav Wat is je band tussen je broers en/of zussen?

Bericht  Zininzon di 7 dec 2010 - 10:10

Mijn broertje is mijn alles (ik heb geen vriend en als ik hem eens een knuffel geef of iets vraag, zegt hij: zoek zelf een kerel!). Hij is 4 jaar jonger dan ik en toen hij werd geboren, was ik al erg moederend over hem. Dat ben ik nu nog steeds...
Mijn ouders zijn wat traditioneel en gesloten en voor mijn broertje ben ik 'de oudere zus waar ik alles mee kan bespreken'.

Toen ik de puberteit in ging, was de afstand emotioneel gezien groter. Ik was bezig met dingen die hem (nog) niet boeiden. Een paar jaar later kwam hij me vragen welk shirt hij aan moest en of zijn haar goed zat..
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat is je band tussen je broers en/of zussen? - Pagina 2 Empty Re: Nav Wat is je band tussen je broers en/of zussen?

Bericht  Flip Fluitketel di 7 dec 2010 - 10:46

De band met mijn zus is erg goed! Ondanks dat we 90km van elkaar wonen zien we elkaar regelmatig en bellen we elkaar vaak. Mijn zusje(10min jonger Wink ) is mijn beste vriendin! Toen we nog thuis woonde deden we veel samen. Gingen samen op stap, lekker winkelen en op vakantie. Nu we beiden getrouwd zijn en een kindje hebben is er wel wat veranderd. Maar als we elkaar zien is het als vanouds!

Met mijn oudere broer is wel goed contact, maar hij is totaal anders dan mij en m'n zusje.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat is je band tussen je broers en/of zussen? - Pagina 2 Empty Re: Nav Wat is je band tussen je broers en/of zussen?

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 22:03

De band met mijn zusje is heel erg goed. Ik zie haar een paar keer per week en daarnaast mailen we ook veel. Nu wonen we nog in dezelfde stad, dus kunnen we elkaar ook vaak zien. Ik zou het wel missen als 1 van ons ergens anders zou gaan wonen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat is je band tussen je broers en/of zussen? - Pagina 2 Empty Re: Nav Wat is je band tussen je broers en/of zussen?

Bericht  Rouxxxe do 9 dec 2010 - 10:47

De band met mijn broer is goed. We hebben niet heel veel contact en overeenkomsten, maar we zien en spreken elkaar regelmatig en dan is het altijd goed.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat is je band tussen je broers en/of zussen? - Pagina 2 Empty Re: Nav Wat is je band tussen je broers en/of zussen?

Bericht  Bosjesvrouw vr 10 dec 2010 - 22:24

De band met mijn zus is super. Ze is 2,5 jaar ouder. We gaan wel samen winkelen of gewoon gezellig naar elkaar toe. Ook slaap ik wel eens bij haar.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat is je band tussen je broers en/of zussen? - Pagina 2 Empty Re: Nav Wat is je band tussen je broers en/of zussen?

Bericht  Rev3rie ma 13 dec 2010 - 6:43

De band met mijn broer is niet super hecht maar wij kunnen goed met elkaar opschieten en wij kunnen altijd op elkaar rekenen. Wij gaan beide ons gang en laten elkaar met rust. Ik ben blij met hem als broer.
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat is je band tussen je broers en/of zussen? - Pagina 2 Empty Re: Nav Wat is je band tussen je broers en/of zussen?

Bericht  love ma 13 dec 2010 - 7:30

Ik heb een jongere broertje van 22 (ben zelf 25)
sinds dat ik uit huis ben is onze band hechter. Vroeger was het echt ruzie etc
maar nu komt hij hier koffie drinken enz erg gezellig Very Happy
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wat is je band tussen je broers en/of zussen? - Pagina 2 Empty Re: Nav Wat is je band tussen je broers en/of zussen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum