Dagcafé
+21
aniet
Jordana
Kqip
VeryCherry
Sjaantje
Cheesegirl
Burn
Suus
Kabouter
Moezie
Lotus
Snoes
Qiara
SleepingBeauty
Minx
Merai
Try
mzcharlotte
Tullow
girli
Zwerver
25 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Dolores schreef:Is het bij je intake 'de bedoeling' dat je partner meekomt?
Bij mijn intakes 'mocht' het namelijk niet of werd het afgeraden.....
Ik zou juist denken dat het aangeraden zou worden, voor steun.
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Moet morgen naar de kapper... Maar ben er nog niet uit wat ik wil gaan doen..
Wat heb je nu, en wat heb je in gedachten?
Gast- Gast
Isabella schreef:Dolores schreef:Is het bij je intake 'de bedoeling' dat je partner meekomt?
Ligt misschien aan het 'soort behandeling' ?
Vaak gaat men er namelijk vanuit dat je iets 'vrijer' kunt spreken als je geen rekening hoeft te houden met andere personen...
Gast- Gast
Isabella schreef:Zwoesj schreef:Moet morgen naar de kapper... Maar ben er nog niet uit wat ik wil gaan doen..
Wat heb je nu, en wat heb je in gedachten?
aargh, ik wil ook!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Mij werd gevraagt juist zoveel mogelijk mensen mee te nemen die er bij betrokken waren Maar ik heb niemand meegenomen of iets in laten vullen..Dolores schreef:Is het bij je intake 'de bedoeling' dat je partner meekomt?
Gast- Gast
Dolores schreef:Isabella schreef:Dolores schreef:Is het bij je intake 'de bedoeling' dat je partner meekomt?
Ligt misschien aan het 'soort behandeling' ?
Vaak gaat men er namelijk vanuit dat je iets 'vrijer' kunt spreken als je geen rekening hoeft te houden met andere personen...
Dat is waar. Maar ik neem aan dat je als je getrouwd bent, of een partner hebt, dat die ook wel op de hoogte is. Misschien verkeerd gedacht hoor, maar dat zou ik denken.
Hoe gaat het met je, btw?
Gast- Gast
Ga met me mee dan eendje
Ik heb nu heel saai laagjes.. Heb een lichte slag in mn haar, vrij dun en als het ook maar ietsjes nat wordt heeft het de neiging om te gaan pluizen.
Ik heb nu heel saai laagjes.. Heb een lichte slag in mn haar, vrij dun en als het ook maar ietsjes nat wordt heeft het de neiging om te gaan pluizen.
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Maar je kan je dan ook achter je ´gasten´ verschuilen of niet helemaal open kunnen/durven zijn omdat er iemand bij zit.Isabella schreef:Dolores schreef:Is het bij je intake 'de bedoeling' dat je partner meekomt?
Gast- Gast
Isabella schreef:Dolores schreef:Is het bij je intake 'de bedoeling' dat je partner meekomt?
Mijn zus had laatst ook een intake en ik ben toen ook mee gegaan, voor steun inderdaad. En dat vond ze erg fijn want ik kon haar soms helpen bij bepaalde dingen die ze moeilijk vond om te vertellen. Ze zei ook dat als ik niet mee was gegaan ze misschien niet was geweest.
Dus Alex, ik hoop dat je man zijn afspraak nog kan verzetten. Zeker als het zo belangrijk voor je is.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Ja in zijn algemeenheid wel Isabella,
maar stel je bv voor dat je iets in detail moet vertellen wat je overkomen is, dan is het mogelijk helemaal niet fijn om iemand mee te hebben, omdat je dan automatisch rekening moet houden met de emoties van de ander...
Begrijp je?
En, het gaat niet zo goed, ik ga morgen weer naar de dokter, heb al een afspraak... Ben echt heel verdrietig geweest vandaag omdat het gewoon steeds minder gaat...
(niet quoten)
maar stel je bv voor dat je iets in detail moet vertellen wat je overkomen is, dan is het mogelijk helemaal niet fijn om iemand mee te hebben, omdat je dan automatisch rekening moet houden met de emoties van de ander...
Begrijp je?
En, het gaat niet zo goed, ik ga morgen weer naar de dokter, heb al een afspraak... Ben echt heel verdrietig geweest vandaag omdat het gewoon steeds minder gaat...
(niet quoten)
Gast- Gast
Haha ik ga graag mee! Betaal jij? hahahahhaZwoesj schreef:Ga met me mee dan eendje
Zwerver- Ratel
Ik heb nog een bon liggen voor 2e persoon gratis, dus kom maar
Zwoesj- Ratel
In de brief staat: desgewenst kunt u een voor u vertrouwd persoon meenemen naar de afspraak.
Nu krijg ik er ook nog de stress van het ov bij, dat ik moet zoeken waar het is en ik bang ben dat ik het niet kan vinden.
Nu krijg ik er ook nog de stress van het ov bij, dat ik moet zoeken waar het is en ik bang ben dat ik het niet kan vinden.
Gast- Gast
Alex schreef:Ik heb geen printer ... Anders schrijf ik alles wel helemaal op.
Dat doe ik ook wel eens, en ik heb wel een printer haha. Dan weet je het gewoon zeker!
Dolores, het was tegen jou ja!
Gast- Gast
Bij een spannende afspraak wil je gewoon niet ook nog die zorgen en stress erbij hebben..
Gast- Gast
bij de meeste ...uhm...gelegenheden stopt echter het OV wel recht voor de deur zo ongeveer
Gast- Gast
Waar moet ik heenZwoesj schreef:Ik heb nog een bon liggen voor 2e persoon gratis, dus kom maar
Zwerver- Ratel
wc-eend schreef:Waar moet ik heenZwoesj schreef:Ik heb nog een bon liggen voor 2e persoon gratis, dus kom maar
Regio Arnhem, hoe laat zie ik je verschijnen?
Zwoesj- Ratel
Wanneer? hahaZwoesj schreef:wc-eend schreef:Waar moet ik heenZwoesj schreef:Ik heb nog een bon liggen voor 2e persoon gratis, dus kom maar
Zwerver- Ratel
wc-eend schreef:Wanneer? hahaZwoesj schreef:wc-eend schreef:Waar moet ik heenZwoesj schreef:Ik heb nog een bon liggen voor 2e persoon gratis, dus kom maar
Ik ga of morgenavond of zaterdagochtend vroeg, dus zet je wekkertje maar
Zwoesj- Ratel
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: