Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bijvoeding vragen

3 plaatsers

Ga naar beneden

Bijvoeding vragen Empty Bijvoeding vragen

Bericht  PapillonRose wo 30 maa 2011 - 1:19

Sinds een week zijn we hier voorzichtig begonnen met bijvoeding. Ik ben begonnen met appel, dat was op zijn zachtst gezegd geen succes Laughing Keihard krijsen tot ver nadat ik gestopt was met proberen. Ik heb niks geforceerd, gewoon af en toe geprobeerd en ging het niet dan stopten we weer.

Nu ben ik inmiddels banaan gaan proberen, dat gaat al een stuk beter. Ze wordt niet meer hysterisch in elk geval, ze gaat niet eens huilen! Alleen maakt ze wel heel veel kokhalsbewegingen, en ze krijgt uiteindelijk volgens mij niets binnen. Ze sabbelt een beetje op de hapjes die ik haar geef en vervolgens laat ze het zo uit haar mondje lopen Rolling Eyes

Nu ben ik pas net begonnen en heb ik nog alle tijd, maar ik vraag me af of ik iets verkeerd doe? Nu lijkt ze banaan gelukkig ok te vinden, maar ze krijgt er volgens mij niks van binnen laughcry Ik geef het trouwens van een lepeltje, gepureerd of geprakt in het geval van banaan.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijvoeding vragen Empty Re: Bijvoeding vragen

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 1:21

Nee hoor, je doet niks verkeerd.
Ze moet waarschijnlijk gewoon wennen aan het eten van een lepel, de smaak, de structuur etc. Er zijn maar weinig baby's die meteen een hele banaan naar binnen werken hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijvoeding vragen Empty Re: Bijvoeding vragen

Bericht  Susan wo 30 maa 2011 - 1:23

Ze kregen hier de eerste keren ook echt nog niet veel binnen hoor, misschien een paar theelepeltjes. Het is in het begin echt nog gewoon het leren kennen van nieuwe dingen zonder er meteen echt iets van te eten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijvoeding vragen Empty Re: Bijvoeding vragen

Bericht  Julia wo 30 maa 2011 - 1:38

Haha hier ging het precies hetzelfde hoor. Wij zijn ook pas net begonnen i.v.m. haar koemelk allergie. En dat ging precies hetzelfde smile
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijvoeding vragen Empty Re: Bijvoeding vragen

Bericht  PapillonRose wo 30 maa 2011 - 1:45

Ok, gelukkig is het dus niet erg en zelfs normaal smile Ik zag al hele horrorscenario's voorbijkomen van een kindje dat nooit zou willen gaan eten enzo.. laughcry

Ze krijgt nu van een kinderbanaan ongeveer een kwart en daarna vindt ze het wel weer genoeg. En daar krijgt ze dan zo goed als niks van binnen. Ze heeft volgens mij ook niet echt door dat je het eten door kan slikken, ze zit een beetje raar te doen met die banaan in haar mond en uiteindelijk laat ze het er maar uit lopen. We gaan maar vrolijk door (het is wel een grappig gezicht soms) en ik hoop dat ze vanzelf wat meer binnen gaat krijgen naarmate ze er aan went.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijvoeding vragen Empty Re: Bijvoeding vragen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum