Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

rijstebloem en bijvoeding

+3
mauwmauw
Teddyaapje
duckie
7 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

rijstebloem en bijvoeding Empty rijstebloem en bijvoeding

Bericht  duckie di 12 apr 2011 - 1:12

ik heb nu rijstebloem in huis om dat af en toe iets door de voeding te doen...
gewoon 1,5 theelepel op n fles dus echt nog heel weinig en dat doe ik ongeveer 2x per dag
wanneer zijn julle begonnen met rijstebloem? en hoeveel deden jullie en hoe vaak?
klopt het dat het soms wat klonterig lijkt?

en wanneer zijn jullie begonnen met bijvoeding?
en eerst groente of eerst fruit?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rijstebloem en bijvoeding Empty Re: rijstebloem en bijvoeding

Bericht  Teddyaapje di 12 apr 2011 - 1:19

Ik heb geen ervaring met rijstebloem, waarom ben je het gaan geven als ik vragen mag?
Met de bijvoeding beginnen we 1 mei, dan is T 6mnd. We gaan het volgens rapley proberen, ik denk dat we beginnen met groente maar ik moet me er eens in gaan verdiepen...
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rijstebloem en bijvoeding Empty Re: rijstebloem en bijvoeding

Bericht  duckie di 12 apr 2011 - 1:22

ben het gaan geven omdat ik soms het idee had dat ze honger bleef houden, bleef continu op dr vuistjes sabbelen. en ze krijgt al 5x ongeveer 180/190 dus dacht doe een klein beetje door 2 flessen om te kijken of dat het is dus ben dat nu aan het uitproberen....

duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rijstebloem en bijvoeding Empty Re: rijstebloem en bijvoeding

Bericht  Teddyaapje di 12 apr 2011 - 1:30