Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+20
Susan
Qiara
Jeanette
Zwerver
Jordana
Lejow
Cheesegirl
Minx
Rovine
Merai
Suus
Laquisia
Tullow
Try
Sweety
silly-one
Chocolate Cookie
Burn
VeryCherry
Lotus
24 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 8:17

ProudMama schreef:
Zusje van Bert schreef:Oooow 8 uur alweer geweest. Ik moet mijn belastingaangifte nog doen... Blegh!
Net gedaan! Ik haat belastingdienst ed. Ben altijd bang dat ik het fout doe...

Haha ja ik ben daar ook wel bang voor. Ik wist van iets bv niet precies waar ik het in moest vullen. Druk ik per ongeluk op verzenden, krijg ik het niet meer terug en kan ik het niet meer aanpassen. Heb het toen opnieuw gedownload en toen vulde hij zelf alles al in! Heel relaxed, ik hoefde het alleen nog maar te controleren en nu weet ik zeker dat het op de juiste plek staat. Bedrag wat ik terug krijg is hetzelfde gebleven dus ik denk dat ik het ook wel goed had gedaan. Krijg jij ook een mooi bedrag terug? Ik ben blij in ieder geval Very Happy. Nu nog versturen, want daar blijft ie nu geloof ik weer hangen...

@ Jen, ik vind dat ook hoor. Zeker in Smikkels geval. Maar het punt is een beetje dat het iets tussen hun is en het hier ook niet een soort tweestrijd moet worden in wie wiens kant kiest. Daar hebben zowel Smikkel als Try nl niets aan.

@ Ales, ik vind bij UZB's echt nooit iets online. Daarom ga ik langs, bel ik op en blijf ik vragen. Nu hoef ik nooit echt lang te zeuren eigenlijk. Meestal komen ze binnen een week wel met iets aanzetten wat dan nog niet eens online staat...

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 8:17

wc-eend schreef:YEaaaaaaaaaaaaa hahaha

Jade, jij bent k,?

jaa

en jij?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 8:19

ProudMama schreef:Erg he, Alex, die lijsten...

Vreselijk!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 8:19

De Belastingdienst heeft op 30-03-2011 om 21:18 uur de aangifte
inkomstenbelasting 2010 ontvangen van Zusje van Bert :P

cheers cheers cheers cheers

Gast
Gast

Bericht  Zwerver wo 30 maa 2011 - 8:20

Ik ben D.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 8:20

Ja, ik krijg een leuk bedrag terug, en daarom vraag ik me af of ik het goed gedaan heb haha!!

Gast
Gast

Jen_ schreef:Mag ik even wat zeggen als spuit 11? En hoop dat het mij niet kwalijk genomen word. Maar ik snap Smikkel eigenlijk heel goed, PM, openbaar hier whatever. Als ik ergens naar onderweg was, diegene ineens niet te bereiken is en niet thuis geeft. Zegt later dat 'ie in slaap gevallen is, en je ziet weer later dat diegene op het tijdstip van 'slapen' volop online is geweest. Ik zou dat ook zeker niet leuk vinden. En had op zijn minst een excuus telefoontje verwacht. Is toch superlullig? Ik wilde het toch even zeggen, omdat iedereen zo makkelijk zegt 'laat het gaan, er zijn op dit moment wel andere dngen om je druk om te maken' Lekker makkelijk. Jij zou het waarschijnlijk ook niet leuk vinden!
Ik denk niet dat deze post je in dank gaat worden afgenomen, maar je hebt wel een punt. Very Happy Ja, dat is zeker niet netjes en helemaal gezien mijn angsten van de laatste tijd. Maar de discussie ging hier natuurlijk niet over, maar over de mensen die zich niet welkom voelen. Dát vond ik ook het ergste! Dat Try zich daarbij aansloot kon ik niet begrijpen en de reactie van Try op mij al helemaal niet.

Gast
Gast

ProudMama schreef:Wat vond je man van je jurkje? Very Happy

Uhm, hij is zo weinig thuis geweest dat ik nog niet de kans heb gehad om 'm te laten zien terwijl ik hem aan heb. Embarassed

Maar ik heb hem zo laten zien en dat vond ie erg zwart wit :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 8:22

@ ZvB ja ok dat het beter privé besproken kon worden dat snap ik. Maar dat 'iedereen' zegt in het kort gezegd 'joh maak je niet zo druk' daar viel ik over. Want het is gewoon niet tof. En als ze echt in slaap is gevallen wat niet zo lijkt, had ze op zijn minst kunnen bellen om haar excuus te maken dat Smikkel helemaal voor niks is gekomen. Maar goed het gaat me verder ook geen kont aan, maar wilde dit wel even zeggen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 8:24

Ik ben het ook met je eens hoor, Jen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 8:25

Maar wie zegt dat ze haar excuses niet aangeboden heeft dan? Wij lezen hier maar 1 kant, en dat heeft gewoon geen nut om dan alleen maar verwijten te gooien naar elkaar, daar wordt niemand gelukkiger van. Natuurlijk is het vervelend, dat je onderweg bent voor niks, maar het is nou ook niet zo dat je úren gereisd hebt daarvoor Exclamation

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 8:25

En ik begrijp dat jij het rot vindt dat je dat later zag, dat is logisch, ik zou daar ook gigantisch van balen, omdat ik iets afspreek en er dan ook vanuit ga dat dat doorgaat.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 8:26

Hoe langer deze discussie nog doorgaat, hoe schuldiger ik me nog eens ga voelen dat ik die hele opmerking ooit geplaatst heb. Als ik nou gewoon m'n mond had gehouden hadden Smikkel en Try deze aanvaring ook niet gehad. Bad, bad Maple.

Ik heb net Fluimicil genomen en daar zit een één of ander smerig limonadesiroop-met-pis-nasmaak-smaakje aan. En volgens mijn man ruik ik nu naar snoepjes.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 8:27

Dat is het punt. Ik wilde het buiten het forum houden en dat heb ik try al eerder gemeld en dan gaat Try hier roepen dat ik haar heb beledigd en gekwetst en dat ze zich belemerd voelt om te reageren als ik er ben.. Terwijl ze mij een naaistreek levert. Dat vind ik schijnheilig!

Laatst aangepast door Smikkell op wo 30 maa 2011 - 8:28; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB wo 30 maa 2011 - 8:27

Alex schreef:Sorry meiden, even iets anders: weten jullie sites waar ik kan zoeken naar banen? Ik heb er al een aantal gehad, oa nationalevacaturebank.nl, monsterboard.nl, banen.nl, jobrapido.nl, ... Nog meer sites waar ik kan kijken?

vacaturekrant.nl
en op alle sites van uitzendbureaus
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 8:27

Maple schreef:Hoe langer deze discussie nog doorgaat, hoe schuldiger ik me nog eens ga voelen dat ik die hele opmerking ooit geplaatst heb. Als ik nou gewoon m'n mond had gehouden hadden Smikkel en Try deze aanvaring ook niet gehad. Bad, bad Maple.

Ik heb net Fluimicil genomen en daar zit een één of ander smerig limonadesiroop-met-pis-nasmaak-smaakje aan. En volgens mijn man ruik ik nu naar snoepjes.

Die was sowieso wel een keer ontstaan, die discussie hoor, dat heeft niks met jou te maken meis, het is iets wat tussen hen lag al, dus die bom ging vanzelf een keer barsten natuurlijk! Niet schuldig voelen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Zwerver wo 30 maa 2011 - 8:29

aaaargh girli!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 8:29

wie heeft gewonnen?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 8:29

Smikkell schreef:Dat is het punt. Ik wilde het buiten het forum houden en dat heb ik try al eerder gemeld en dan gaat Try hier roepen dat ik haar heb beledigd en dat ze zich belemerd voelt om te reageren als ik er ben.. Terwijl ze mij een naaistreek levert. Dat vind ik schijnheilig!

Dat was misschien ook beter geweest, dat zal ze zelf ook wel beseffen. Praat er samen over, en spreek het uit. Nu voel jij je er rot over, begrijpelijk, voelt Try zich rot om te reageren, ook begrijpelijk, en doen jullie onaardig over een probleem die geen probleem hoeft/moet zijn, dat is zonde. Jullie zijn beide zulke leuke meiden.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 8:30

Isabella schreef:
Maple schreef:Hoe langer deze discussie nog doorgaat, hoe schuldiger ik me nog eens ga voelen dat ik die hele opmerking ooit geplaatst heb. Als ik nou gewoon m'n mond had gehouden hadden Smikkel en Try deze aanvaring ook niet gehad. Bad, bad Maple.

Die was sowieso wel een keer ontstaan, die discussie hoor, dat heeft niks met jou te maken meis, het is iets wat tussen hen lag al, dus die bom ging vanzelf een keer barsten natuurlijk! Niet schuldig voelen Very Happy
Maar het gebeuren tussen Try en mij is maar 5 % van de hele discussie. de andere 95% gaat over de groepjes en het niet welkom voelen. Ik vind het fijn dat Maple dat gewoon uitspreekt op een eerlijke manier.

Ik viel over de post van Try binnen de discussie. Daar kan Maple niets aan doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 8:30

Isabella schreef:Maar wie zegt dat ze haar excuses niet aangeboden heeft dan? Wij lezen hier maar 1 kant, en dat heeft gewoon geen nut om dan alleen maar verwijten te gooien naar elkaar, daar wordt niemand gelukkiger van. Natuurlijk is het vervelend, dat je onderweg bent voor niks, maar het is nou ook niet zo dat je úren gereisd hebt daarvoor Exclamation

Maakt toch niet uit of je uren onderweg bent? Het gaat om het principe.

Gast
Gast

Bericht  Zwerver wo 30 maa 2011 - 8:31

Girli heeft gewonnen Jade!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Qiara wo 30 maa 2011 - 8:31

Maple, ga je nou niet schuldig voelen! Het is goed dat sommige dingen nu zijn uitgesproken.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Zwerver wo 30 maa 2011 - 8:32

Jade, ik heb je even toegevoegd Embarassed
Zwerver