Dagcafé
+20
Susan
Qiara
Jeanette
Zwerver
Jordana
Lejow
Cheesegirl
Minx
Rovine
Merai
Suus
Laquisia
Tullow
Try
Sweety
silly-one
Chocolate Cookie
Burn
VeryCherry
Lotus
24 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Isabella schreef:Smikkell schreef:Dat is het punt. Ik wilde het buiten het forum houden en dat heb ik try al eerder gemeld en dan gaat Try hier roepen dat ik haar heb beledigd en dat ze zich belemerd voelt om te reageren als ik er ben.. Terwijl ze mij een naaistreek levert. Dat vind ik schijnheilig!
Dat was misschien ook beter geweest, dat zal ze zelf ook wel beseffen. Praat er samen over, en spreek het uit. Nu voel jij je er rot over, begrijpelijk, voelt Try zich rot om te reageren, ook begrijpelijk, en doen jullie onaardig over een probleem die geen probleem hoeft/moet zijn, dat is zonde. Jullie zijn beide zulke leuke meiden.
Dus als ik het goed begrijpt leest Try alles, maar reageert ze niet?
Gast- Gast
girli schreef:ikJade schreef:wie heeft gewonnen?
Haha, waarom ben je weg
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb het over het algemeen Jen, ze zei dat ze het niet fijn vond om te reageren als Smikkell hier ook rondliep. Ik heb geen idee of ze dit nu leest. En natuurlijk gaat het om het principe, dat zeg ik ook niet.
Smikkell, daarom zeg ik dat toch ook tegen Maple? Zij kon daar niks aan doen; zij wist niet dat dat ging gebeuren. En ik heb nog steeds niet het idee dat er echt groepjes zijn hier, maar gewoon dezelfde mensen die op bepaalde momenten reageren! En dat maakt het wel afwisselend, toch?
Smikkell, daarom zeg ik dat toch ook tegen Maple? Zij kon daar niks aan doen; zij wist niet dat dat ging gebeuren. En ik heb nog steeds niet het idee dat er echt groepjes zijn hier, maar gewoon dezelfde mensen die op bepaalde momenten reageren! En dat maakt het wel afwisselend, toch?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Hoop wel dat het gezellige sfeertje terug komt...
Natuurlijk want jij bent er
Gast- Gast
Dat bedoel ik. Misschien had ik gewoon maar beter m'n mond moeten houden.ProudMama schreef:Hoop wel dat het gezellige sfeertje terug komt...
Gast- Gast
Maple schreef:Dat bedoel ik. Misschien had ik gewoon maar beter m'n mond moeten houden.ProudMama schreef:Hoop wel dat het gezellige sfeertje terug komt...
Ja of niet, nu heeft iedereen zijn zegje gedaan en kunnen we weer verder café-en.
Gast- Gast
Maple schreef:Dat bedoel ik. Misschien had ik gewoon maar beter m'n mond moeten houden.ProudMama schreef:Hoop wel dat het gezellige sfeertje terug komt...
Niet zo alles op jezelf betrekken
Gast- Gast
Isabella schreef:ProudMama schreef:Hoop wel dat het gezellige sfeertje terug komt...
Natuurlijk want jij bent er
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik wou niet gelijk nog een spelletje doen, omdat ik ook nog huiswerk moet maken en toen werd ik er gelijk uitgezet haha. Als het goed is, ben ik er weer.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Nee tuurlijk niet. Deze discussie was er vroeg of laat gekomen.Maple schreef:Dat bedoel ik. Misschien had ik gewoon maar beter m'n mond moeten houden.ProudMama schreef:Hoop wel dat het gezellige sfeertje terug komt...
Gast- Gast
Hmmja, da's waar. Maar ik heb eigenlijk het idee dat we wel uitgesproken zijn en nu aan het herhalen zijn...Isabella schreef:Maple schreef:Dat bedoel ik. Misschien had ik gewoon maar beter m'n mond moeten houden.ProudMama schreef:Hoop wel dat het gezellige sfeertje terug komt...
Ja of niet, nu heeft iedereen zijn zegje gedaan en kunnen we weer verder café-en.
Gast- Gast
Vergeet even niet dat ik weken binnen zit omdat ik niet naar buiten durf en zeker niet in openbaar vervoer, maar ik graag wat voor Try wilde doen! En Try weet mijn achtergrond.. En in elk ander geval vind ik het ook niet netjes!Jen_ schreef:Isabella schreef:Maar wie zegt dat ze haar excuses niet aangeboden heeft dan? Wij lezen hier maar 1 kant, en dat heeft gewoon geen nut om dan alleen maar verwijten te gooien naar elkaar, daar wordt niemand gelukkiger van. Natuurlijk is het vervelend, dat je onderweg bent voor niks, maar het is nou ook niet zo dat je úren gereisd hebt daarvoor
Maakt toch niet uit of je uren onderweg bent? Het gaat om het principe.
Gast- Gast
Dolores schreef:het wordt mooi weer!!
(raad eens wie er door de medicijnen niet in de zon mag?)
Ooooh das kut!
Gast- Gast
Jade, mazzel joh Ik had nog wat getypt op facebook, zie je dat? Dan typ ik daar namelijk dat scheelt haha
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik doe wel lange mouwen aan en bescherm die stomme ogen...
Maar mooi dat ik naar buiten ga hoor.....
Pffffff
Maar mooi dat ik naar buiten ga hoor.....
Pffffff
Gast- Gast
Dat snap ik na zo'n streek. Ja ze heeft een excuus sms gestuurd in de avond met de boodschap dat ze in slaap was gevallen, maar daar was dus weinig van waar!Isabella schreef:Ik heb het over het algemeen Jen, ze zei dat ze het niet fijn vond om te reageren als Smikkell hier ook rondliep. Ik heb geen idee of ze dit nu leest. En natuurlijk gaat het om het principe, dat zeg ik ook niet.
Gast- Gast
Dat is echt naar Do. worden je ogen al minder?Dolores schreef:het wordt mooi weer!!
(raad eens wie er door de medicijnen niet in de zon mag?)
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: