Dagcafé
+20
Susan
Qiara
Jeanette
Zwerver
Jordana
Lejow
Cheesegirl
Minx
Rovine
Merai
Suus
Laquisia
Tullow
Try
Sweety
silly-one
Chocolate Cookie
Burn
VeryCherry
Lotus
24 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Sorry meiden, even iets anders: weten jullie sites waar ik kan zoeken naar banen? Ik heb er al een aantal gehad, oa nationalevacaturebank.nl, monsterboard.nl, banen.nl, jobrapido.nl, ... Nog meer sites waar ik kan kijken?
Gast- Gast
Werk.nl
Trovit.nl
ikwerk.nl
Trovit.nl
ikwerk.nl
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Vast al gelukt Duurt nooit lang.wc-eend schreef:Jaa is echt leuk!
We wachten nog op spelers
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik zou gewoon bij bedrijven zelf kijken waar je zou willen werken. Maar in mijn ervaring vind ik maar weinig via internet eigenlijk... Ik ga gewoon langs het uitzendbureau en meestal kom ik dan wel weer ergens aan de bak. Zodra je dan in dat bedrijf zit kun je intern verder kijken of je daar iets kunt doen en of je dat leuk vindt.
Gast- Gast
https://apps.facebook.com/rummikub/game/game.aspx?envID=2&fuMID=dee0cac1-026e-4c94-86d1-b672b9c1b4ea&kt_type=stream&kt_ut=1EFB85D3CC1F7D4786E834324DF4FA93&kt_st1=ShareViaGame
Hup joinen! Rummikub
Hup joinen! Rummikub
Zwerver- Ratel
Ja er zijn 2 die zo timed out zijn. Haha die spelen niet
Zwerver- Ratel
En dat is al 1 die weg is!
Zwerver- Ratel
Ik ben nu waiting!
girli- Ratel
Wat leuk!! Haha
Zwerver- Ratel
Net gedaan! Ik haat belastingdienst ed. Ben altijd bang dat ik het fout doe...Zusje van Bert schreef:Oooow 8 uur alweer geweest. Ik moet mijn belastingaangifte nog doen... Blegh!
Gast- Gast
Meld, Pakken is Tile
Zwerver- Ratel
Join je ons ook Jade?
Zwerver- Ratel
Bedankt meiden, ik ben gelijk even aan het kijken.
ZvB, mijn voorkeur gaat ook uit naar kijken bij bedrijven zelf, maar daar kan ik nu niets vinden. Ik kijk gewoon even rond nu, misschien zit er iets interessants bij.
ZvB, mijn voorkeur gaat ook uit naar kijken bij bedrijven zelf, maar daar kan ik nu niets vinden. Ik kijk gewoon even rond nu, misschien zit er iets interessants bij.
Gast- Gast
Belastingaangifte klaar.
Houden jullie het geld altijd netjes apart tot je de definitieve aanslag binnen hebt? Ongeveer een jaar later...
Houden jullie het geld altijd netjes apart tot je de definitieve aanslag binnen hebt? Ongeveer een jaar later...
Gast- Gast
Mag ik even wat zeggen als spuit 11? En hoop dat het mij niet kwalijk genomen word. Maar ik snap Smikkel eigenlijk heel goed, PM, openbaar hier whatever. Als ik ergens naar onderweg was, diegene ineens niet te bereiken is en niet thuis geeft. Zegt later dat 'ie in slaap gevallen is, en je ziet weer later dat diegene op het tijdstip van 'slapen' volop online is geweest. Ik zou dat ook zeker niet leuk vinden. En had op zijn minst een excuus telefoontje verwacht. Is toch superlullig? Ik wilde het toch even zeggen, omdat iedereen zo makkelijk zegt 'laat het gaan, er zijn op dit moment wel andere dngen om je druk om te maken' Lekker makkelijk. Jij zou het waarschijnlijk ook niet leuk vinden!
Gast- Gast
Je kan op de link klikken die wc-eendje neer heeft gezet!Jade schreef:wc-eend schreef:Join je ons ook Jade?
ik snap t niet.. en hoe moet dat
Je moet eerst minimaal 30 punten leggen en op meld drukken. Je mag nooit je tijd laten verstrijken, dan krijg je extra stenen. Altijd rijtjes van 3 maken of meer.
Korte uitleg
girli- Ratel
Wc-eendje je kan de joker pakken?!
girli- Ratel
girli schreef:Je kan op de link klikken die wc-eendje neer heeft gezet!Jade schreef:wc-eend schreef:Join je ons ook Jade?
ik snap t niet.. en hoe moet dat
Je moet eerst minimaal 30 punten leggen en op meld drukken. Je mag nooit je tijd laten verstrijken, dan krijg je extra stenen. Altijd rijtjes van 3 maken of meer.
Korte uitleg
zien jullie mij nu?
Gast- Gast
YEaaaaaaaaaaaaa hahaha
Jade, jij bent k,?
Jade, jij bent k,?
Zwerver- Ratel
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40