Dagcafé
+20
Susan
Qiara
Jeanette
Zwerver
Jordana
Lejow
Cheesegirl
Minx
Rovine
Merai
Suus
Laquisia
Tullow
Try
Sweety
silly-one
Chocolate Cookie
Burn
VeryCherry
Lotus
24 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Ik geloof vooral dat ´het groepje´ zelf niet zo in groepjes denkt..Zusje van Bert schreef:Ja maar dan nog, dan noem je een lijst... En dan? Wat verwacht je dan met zo'n lijst? Met het aanwijzen van 'een groepje'? Ik snap niet dat mensen zo in groepjes denken. Het is een openbaar forum. Iedereen mag er aan mee doen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Geloof dat dat nu wel duidelijk is..Zusje van Bert schreef:Ik weet ook eigenlijk niet wie er met het groepje bedoelt wordt. Daarvoor kom ik denk ik te weinig in de nacht en dag cafe's.
Smikkel, hoe gaat het eigenlijk met jou nu?
Wil je er iets over kwijt? Ik las ergens dat je weer had geprobeerd te werken, leek vooruitgang in te zitten... Maar niet dus? Of voel je je gewoon nu even rot?
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Ja maar dan nog, dan noem je een lijst... En dan? Wat verwacht je dan met zo'n lijst? Met het aanwijzen van 'een groepje'? Ik snap niet dat mensen zo in groepjes denken. Het is een openbaar forum. Iedereen mag er aan mee doen.
dat is ook wel zo.. maar ik moet eigenlijk zeggen dat in mijn ogen tot groepje behoorden de mensen die zich nu 'buitengesloten' voelen..
ik dacht aan oa.
Smikkel
Isabella
Donnaa
Gast- Gast
Nouja, 't is net echt een groepje hoor, maar de hele manier waarop er 's avonds op elkaar gereageerd wordt, vind ik 's avonds toch net even anders, je komt er niet altijd evengoed tussen. Ik kan er niet echt een vinger op leggen.
Gast- Gast
Maple schreef:Nouja, 't is net echt een groepje hoor, maar de hele manier waarop er 's avonds op elkaar gereageerd wordt, vind ik 's avonds toch net even anders, je komt er niet altijd evengoed tussen. Ik kan er niet echt een vinger op leggen.
Dat bedoel ik. Niet specifieke mensen, dat is flauw, maar ik vind het niet altijd even aantrekkelijk en voel me er niet helemaal thuis. Kan ook aan mij liggen; maar ik vind het overdag leuker.
Gast- Gast
Ik snap wat je bedoeld.. Ik kan het ook moeilijk uitleggen.. Maar dat heb ik dus `s avonds ook.. Ik kan niet eens benoemen wie er dan zijn en kletsen, want dat weet ik gewoon echt even niet, maar het is dan anders idd..Maple schreef:Nouja, 't is net echt een groepje hoor, maar de hele manier waarop er 's avonds op elkaar gereageerd wordt, vind ik 's avonds toch net even anders, je komt er niet altijd evengoed tussen. Ik kan er niet echt een vinger op leggen.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik snap wat je bedoeld.. Ik kan het ook moeilijk uitleggen.. Maar dat heb ik dus `s avonds ook.. Ik kan niet eens benoemen wie er dan zijn en kletsen, want dat weet ik gewoon echt even niet, maar het is dan anders idd..Maple schreef:Nouja, 't is net echt een groepje hoor, maar de hele manier waarop er 's avonds op elkaar gereageerd wordt, vind ik 's avonds toch net even anders, je komt er niet altijd evengoed tussen. Ik kan er niet echt een vinger op leggen.
ik ben er meestal 's avonds omdat ik overdag werk.. maar de laatste week is het echt enorm stil 's avonds of bedoel je na 22.30?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik snap wat je bedoeld.. Ik kan het ook moeilijk uitleggen.. Maar dat heb ik dus `s avonds ook.. Ik kan niet eens benoemen wie er dan zijn en kletsen, want dat weet ik gewoon echt even niet, maar het is dan anders idd..Maple schreef:Nouja, 't is net echt een groepje hoor, maar de hele manier waarop er 's avonds op elkaar gereageerd wordt, vind ik 's avonds toch net even anders, je komt er niet altijd evengoed tussen. Ik kan er niet echt een vinger op leggen.
Ik ben er regelmatig overdag én regelmatig 's avonds maar het voelt voor mij niet anders..
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Haha, +1Jade schreef:het nachtcafé kom ik trouwens nooit..
omdat ik dan slaap denk ik
Gast- Gast
forummers op facebook zien is leuk!
Wat kan je vreemde dingen denken bij iemand.. en als je iemand dan ziet.. is alles anders (positief!)
oja.. een dagcafé vraag.. ik heb maandag een pak melk open gemaakt, met de datum 1 april, kan ik dat nu nog drinken?
Wat kan je vreemde dingen denken bij iemand.. en als je iemand dan ziet.. is alles anders (positief!)
oja.. een dagcafé vraag.. ik heb maandag een pak melk open gemaakt, met de datum 1 april, kan ik dat nu nog drinken?
Laatst aangepast door Jade op wo 30 maa 2011 - 5:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik vind vooral de overgang van het dag- naar nachtcafé zo raar verlopen. Niet dat ik dan online ben, maar als ik het teruglees dan wordt er altijd zo'n enorm beladen iets van gemaakt. Ik krijg het gevoel dat het nachtcafé elke nacht open moet en dat die opening ook per sé door Smikkel oet gebeuren (of dat is in elk geval ene reactie die me ooit eens is bij gebleven).
Gast- Gast
Maple schreef:Ik vind vooral de overgang van het dag- naar nachtcafé zo raar verlopen. Niet dat ik dan online ben, maar als ik het teruglees dan wordt er altijd zo'n enorm beladen iets van gemaakt. Ik krijg het gevoel dat het nachtcafé elke nacht open moet en dat die opening ook per sé door Smikkel oet gebeuren (of dat is in elk geval ene reactie die me ooit eens is bij gebleven).
Oh dat zei ik, met een héle dikke knipoog! Edit: Als in; er is maar 1 nachtburgemeester.
Laatst aangepast door Merai op wo 30 maa 2011 - 5:59; in totaal 1 keer bewerkt
Merai- Ratel
Schat, het is woensdag? Drink je normaal een pak melk leeg in 1 dag?Jade schreef:forummers op facebook zien is leuk!
Gast- Gast
Die melk kan je dan toch tot minstens 1 april drinken?Jade schreef:forummers op facebook zien is leuk!
Gast- Gast
Voor mij zit jij net zo goed in dat groepje en ik voel me alles behalve buitengesloten.Jade schreef:Zusje van Bert schreef:Ja maar dan nog, dan noem je een lijst... En dan? Wat verwacht je dan met zo'n lijst? Met het aanwijzen van 'een groepje'? Ik snap niet dat mensen zo in groepjes denken. Het is een openbaar forum. Iedereen mag er aan mee doen.
dat is ook wel zo.. maar ik moet eigenlijk zeggen dat in mijn ogen tot groepje behoorden de mensen die zich nu 'buitengesloten' voelen..
ik dacht aan oa.
Smikkel
Isabella
Donnaa
Gast- Gast
Misschien is het dan omdat het `s avonds steeds zo rustig is..Merai schreef:_Donnaa schreef:Ik snap wat je bedoeld.. Ik kan het ook moeilijk uitleggen.. Maar dat heb ik dus `s avonds ook.. Ik kan niet eens benoemen wie er dan zijn en kletsen, want dat weet ik gewoon echt even niet, maar het is dan anders idd..Maple schreef:Nouja, 't is net echt een groepje hoor, maar de hele manier waarop er 's avonds op elkaar gereageerd wordt, vind ik 's avonds toch net even anders, je komt er niet altijd evengoed tussen. Ik kan er niet echt een vinger op leggen.
Ik ben er regelmatig overdag én regelmatig 's avonds maar het voelt voor mij niet anders..
Gast- Gast
ProudMama schreef:Die melk kan je dan toch tot minstens 1 april drinken?Jade schreef:forummers op facebook zien is leuk!
+1?!
Merai- Ratel
Volgens mij kan je dat nog wel drinken hoor, Jade... Zou dan tot overmorgen goed moeten zijn...
Eigenlijk is het de taak van Smikkell om het nachtcafe te openen , maar soms gebeurt dat ook door iemand anders als het 'tijd' (00.00 uur soms eerder) is. Ik ervaar het niet als iets heel beladen, maar meer als iets grappigs / leuks.
Eigenlijk is het de taak van Smikkell om het nachtcafe te openen , maar soms gebeurt dat ook door iemand anders als het 'tijd' (00.00 uur soms eerder) is. Ik ervaar het niet als iets heel beladen, maar meer als iets grappigs / leuks.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Stom he, omdat ik nog maar een paar maanden in het dagcafe kom heb ik nu gelijk het idee dat het gekomen is omdat ik erbij kwam... Ik soms onzeker? Welneeeeee joh
Gast- Gast
Dat ligt er natuurlijk aan hoelang je vind dat een open pak melk gebruikt kan worden..Merai schreef:ProudMama schreef:Die melk kan je dan toch tot minstens 1 april drinken?Jade schreef:forummers op facebook zien is leuk!
+1?!
Gast- Gast
Maple schreef:Ik heb wel een heerlijk sfeerbevorderende discussie ontketend
Ja, ik vind het ook wel apart om te lezen dat mensen waarvan ik graag hun posts lees er zo over denken .
Qiara- Ratel
Eerder noemde ik 'forumsters die wel altijd reageren' en daar ben jij er 1 van haha.. Lief is dat!Qiara schreef:Maple schreef:Ik heb wel een heerlijk sfeerbevorderende discussie ontketend
Ja, ik vind het ook wel apart om te lezen dat mensen waarvan ik graag hun posts lees er zo over denken .
Gast- Gast
PM, geen reden om onzeker te zijn, jij bent leuk !
Qiara- Ratel
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: