Dagcafé
+20
Susan
Qiara
Jeanette
Zwerver
Jordana
Lejow
Cheesegirl
Minx
Rovine
Merai
Suus
Laquisia
Tullow
Try
Sweety
silly-one
Chocolate Cookie
Burn
VeryCherry
Lotus
24 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Ik twijfel tussen een MSI, HP of een Samsung
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Daar ging het dan ook niet overSuus schreef:Ik ga het dagcafe ook nooit helemaal teruglezen als ik een tijdje niet online ben geweest, veel te veel werk!
Gast- Gast
Ja, vriendjes!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Jeanette schreef:Maple schreef:
Vriendjes?
Ja, vriendjes
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
O nee! Ik had een bestelling geplaatst bij h&m, en de bestelling zou eind april komen. Oké, duurt lang, maar goed. Ik keek gister en toen zag ik dat 1 artikel nog later zou komen, ergens half mei. En nu kijk ik weer en nu staat er dat dat artikel tussen 6 en 10 juni komt! Ik vind het echt een leuke broek, maar wil ik zo lang wachten? Zo die wel gewoon in de winkel te krijgen zijn?
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ieuw, nee...Storm schreef:Ik las plassen..ProudMama schreef:ff man 'helpen' met passen
Gast- Gast
Hahaha, dat 'vriendjes?' deed ik als kleuter altijd met vriendinnetjes, toen deed ik nog niet aan konten kussenStorm schreef:Dames, dit is dan weer een té hoog kont-kus gehalte hoor
Gast- Gast
Tullow, waar kan je dat zien? Ik ben echt een leek wat dat betreft. Maar ik heb ook een broek bij de H&M besteld en ben wel benieuwd wanneer ie aan komt.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik hoef geen vriendjes
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Storm schreef:Dames, dit is dan weer een té hoog kont-kus gehalte hoor
Het is ook nooit goed
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Maple, ik heb geen problemen met je post en vond het vooral eerlijk en op een nette manier geschreven. Daarnaast denk ik dat je ook wel gelijk hebt. Ik vind het vooral jammer van alle mensen die zich daarna bij je aansloten terwijl zij allemaal vrij actief zijn in het dagcafe en dus deel uitmaken van die 'groep..'Maple schreef:Ik voel me in elk geval door niemand aangesproken en het was ook niet mijn bedoeling om een discussie te ontketenen of iemand specifiek aan te spreken. Ik voelde me alleen een beetje 'niet gezien', en ben er nu wel over uit dat dat waarschijnlijk gewoon komt omdat dit hele topic zo snel gaat en dat ik heus niet genegeerd word.
Vind het in elk geval jammer te zien dat er zo'n discussie moet onstaan, en dat we het inderdaad weer over de groepjes moeten hebben en dat er nu mensen zijn die zich aangesproken voelen. Dat was nou echt niet mijn bedoeling, ik vroeg het puur vanuit mezelf, niet als start van een discussie
Vriendjes?
En hoe het verder zit met reacties en vaak of weinig aanwezig zijn dat heb ik nu al een paar keer uitgelegd.
Ik vind het jammer dat mensen zich blijkbaar niet welkom voelen en ik vind het ook jammer dat inderdaad op serieuze problemen soms minder gereageerd wordt dan op sterretjes en onzin.
Gast- Gast
Jeanette schreef:Tullow, waar kan je dat zien? Ik ben echt een leek wat dat betreft. Maar ik heb ook een broek bij de H&M besteld en ben wel benieuwd wanneer ie aan komt.
Inloggen bij mijn pagina en dan kijken bij nog niet geleverde artikelen.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Hehe, ik ook niet, ik moest dan verplicht handjes schudden met de vijand.Maple schreef:Hahaha, dat 'vriendjes?' deed ik als kleuter altijd met vriendinnetjes, toen deed ik nog niet aan konten kussenStorm schreef:Dames, dit is dan weer een té hoog kont-kus gehalte hoor
Gast- Gast
Bij mij het zelfde..Tullow schreef:O nee! Ik had een bestelling geplaatst bij h&m, en de bestelling zou eind april komen. Oké, duurt lang, maar goed. Ik keek gister en toen zag ik dat 1 artikel nog later zou komen, ergens half mei. En nu kijk ik weer en nu staat er dat dat artikel tussen 6 en 10 juni komt! Ik vind het echt een leuke broek, maar wil ik zo lang wachten? Zo die wel gewoon in de winkel te krijgen zijn?
En de rest van de bestelling heb ik ook nog steeds niet terwijl die direct zou komen. Bang dat dát straks ook allemaal niet meer leverbaar is (mijn eerst HM bestelling)
Gast- Gast
Tullow schreef:Jeanette schreef:Tullow, waar kan je dat zien? Ik ben echt een leek wat dat betreft. Maar ik heb ook een broek bij de H&M besteld en ben wel benieuwd wanneer ie aan komt.
Inloggen bij mijn pagina en dan kijken bij nog niet geleverde artikelen.
Oke, thnx! Ga het gelijk even checken.
Zouden ze in oorlogsgebieden nog van kunnen leren...Storm schreef:Hehe, ik ook niet, ik moest dan verplicht handjes schudden met de vijand.Maple schreef:Hahaha, dat 'vriendjes?' deed ik als kleuter altijd met vriendinnetjes, toen deed ik nog niet aan konten kussenStorm schreef:Dames, dit is dan weer een té hoog kont-kus gehalte hoor
Gast- Gast
Alex schreef:DAAR BEN IK WEERRRRRRR!
Nog wat poffertjes voor ons over?
Heee Alex!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867