Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+20
Susan
Qiara
Jeanette
Zwerver
Jordana
Lejow
Cheesegirl
Minx
Rovine
Merai
Suus
Laquisia
Tullow
Try
Sweety
silly-one
Chocolate Cookie
Burn
VeryCherry
Lotus
24 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 23 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 4:41

hebben jullie eigenlijk veel meiden van het forum hier op FB of hyves? Ik eigenlijk bijna niemand.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 4:41

Jeanette schreef:
Anousch schreef:
Jeanette schreef:
Anousch schreef:Ik heb dat gevoel ook regelmatig hoor Maple! smile

Ander vraagje, reageren jullie vaak meteen op PMs ?

Ga het nu doen. :P

Haha had het niet perse over jou hoor :P

Maar sommige die sturen me dan wat, dan reageer ik en dan hoor ik nooit meer wat (ging voornamelijk over dat ze foto's bij me wilde laten maken) en ook over de meeting bv.

Ik denk dat de een vaker komt op het forum dan de ander. Ik heb soms ook dat ik een paar dagen niet op het forum kom (is bijna nooit haha :P ) en dat er dus een periode over heen is gegaan. Niet iedereen is zo verslaafd als ons haha.

Maar t gaat echt over weken :P daarom en dan zie ik dat ze wel wat gepost hebben afgelopen week.
Maarja boeiend dan niet :P

Gast
Gast

Bericht  Suus wo 30 maa 2011 - 4:42

Ik ken eigenlijk niemand op dit forum buiten het forum, heb een paar meiden op facebook vanwege farmville (wat ik al heel lang niet meer doe), maar daarvan weet ik eigenlijk alleen van Donnaa wie ze hier is Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 4:44

Maple schreef:
Anousch schreef:
Jeanette schreef:

Maar sommige die sturen me dan wat, dan reageer ik en dan hoor ik nooit meer wat (ging voornamelijk over dat ze foto's bij me wilde laten maken) en ook over de meeting bv.
Ik hoop dat je niet op mij doelt, ik heb vrij snel terug gereageerd smile
Maar misschien had je even wat duidelijker in je topic moeten vermelden dat je echt beginnend was, misschien dat mensen dat nog niet verwacht hadden, dat het puur om te oefenen was? Je bent echt al goed op weg, maar je hebt nog echt een aantal leerpunten.

Nee doel niet op jou! smile
Maar meiden hadden dus op mn hyves die foto's gezien en zeiden dan dat ze er leuk uit zagen en welke dagen ik kon.
En ik had natuurlijk ook in dat topic gezet, dat het om te oefenen is en ook bij het sturen van voorbeeld foto's dat ik geen prof ben.
Dus ik heb hele waslijsten opgenoemd met data's en daarna niks meer gehoord.

Gast
Gast

Bericht  Try wo 30 maa 2011 - 4:44

Suus schreef:Ik ken eigenlijk niemand op dit forum buiten het forum, heb een paar meiden op facebook vanwege farmville (wat ik al heel lang niet meer doe), maar daarvan weet ik eigenlijk alleen van Donnaa wie ze hier is Wink
Ik heb er een aantal op FB, vooral nog van 'vroeger' toen ik heel actief op het forum was.
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 4:44

Lily schreef:hebben jullie eigenlijk veel meiden van het forum hier op FB of hyves? Ik eigenlijk bijna niemand.

Ik heb alleen Chipp en VC op hyves..

vind het ook stom om te vragen van hee wil je me toevoegen eigenlijk, ook al zou ik nog best wel een aantal meiden op hyves willen.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette wo 30 maa 2011 - 4:45

Lily schreef:hebben jullie eigenlijk veel meiden van het forum hier op FB of hyves? Ik eigenlijk bijna niemand.

Ik ook niemand hoor.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Jeanette wo 30 maa 2011 - 4:46

Anousch schreef:
Maple schreef:
Anousch schreef:
Jeanette schreef:

Ik hoop dat je niet op mij doelt, ik heb vrij snel terug gereageerd smile
Maar misschien had je even wat duidelijker in je topic moeten vermelden dat je echt beginnend was, misschien dat mensen dat nog niet verwacht hadden, dat het puur om te oefenen was? Je bent echt al goed op weg, maar je hebt nog echt een aantal leerpunten.

Nee doel niet op jou! smile
Maar meiden hadden dus op mn hyves die foto's gezien en zeiden dan dat ze er leuk uit zagen en welke dagen ik kon.
En ik had natuurlijk ook in dat topic gezet, dat het om te oefenen is en ook bij het sturen van voorbeeld foto's dat ik geen prof ben.
Dus ik heb hele waslijsten opgenoemd met data's en daarna niks meer gehoord.

Dat is dan wel wazig inderdaad.. scratch
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Qiara wo 30 maa 2011 - 4:46

Ik heb nu wel een aantal meiden op facebook. Dat is extra leuk, want via hun sites vind ik ook andere forummers en kom ik ook achter hun echte namen, leuk leuk leuk smile :P
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 4:46

Try schreef:
Maple schreef:Even een oprechte vraag zonder aanvallend te willen doen, vat me niet verkeerd op. Maar vinden jullie mijn bijdrage aan dit topic vervelend? Niet dat ik aas op reacties, maar ik heb soms het gevoel dat mijn posts in dit topic een beetje genegeerd worden, vooral de posts waarin ikhet even puur over mezelf heb, terwijl een Tullow (hoe hard ik je dat sterretje ook gun, don't get me wrong Wink) uitgebreid gefeliciteerd wordt met een extra sterretje erbij.
Ik probeer ook altijd inhoudelijk op diegenen te reageren die zich even ziek/rot/verdrietig voelen in dit topic en sòms is het best leuk om dat gebaar ook terug te lezen. Nu is alleen Isabella degene die even opme reageert. Niet dat ik je niet gezien heb hoor, dank je Wink
Niet dat ik jullie wat kwalijk neem ofzo, maar ik vraag meaf of ik gewoon niet irritant gevonden word.

Zo voel ik me vaak ook, vooral 's avonds als het 'vaste groepje' er is. Daarom reageer ik dan ook niet meer.
Ik heb dat `s avonds ook heel vaak..
Of nouja, het is me nu een paar avonden opgevallen.. Er zijn ook dames die wel reageren hoor, daar niet van en dat zijn ook vaak dezelfden en dat vind ik heel lief. Maar veel berichten worden wel genegeerd als er een onderwerp gaande is zeg maar.. Ik kan zo niet eens even namen noemen, maar ik begrijp wel wat er bedoeld wordt.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 4:46

aha oke dan ben ik niet de enigste :P valt me eigenlijk wel op dat ik wel heel actief gepost heb vandaag haha.

Gast
Gast

Bericht  Suus wo 30 maa 2011 - 4:46

Qiara schreef:Ik heb nu wel een aantal meiden op facebook. Dat is extra leuk, want via hun sites vind ik ook andere forummers en kom ik ook achter hun echte namen, leuk leuk leuk smile :P
Oh, dat wil ik ook Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 4:48

Anousch schreef:

vind het ook stom om te vragen van hee wil je me toevoegen eigenlijk, ook al zou ik nog best wel een aantal meiden op hyves willen.
Joh gewoon doen.. Mijn Facebook is speciaal voor forumsters bijna, whaha!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 4:49

haha nah ik heb FB omdat ik in belgie op school heb gezeten en daar zijn ze erg actief met facebook haha dus dan is het wel leuk om die weer terug te vinden. Maar als iemand mij op FB wil moet je maar iets laten weten hoor smile geef ik m`n naam en kan je zoeken.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette wo 30 maa 2011 - 4:49

Anousch schreef:

Nou, je mag mij aanmelden hoor haha. Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 4:49

Isabella schreef:Ik probeer altijd op iedereen te reageren; maar zie soms wat over het hoofd als het te snel gaat! Ow ik hoef me niet aangesproken te voelen lees ik... hug
Jahaaaa, m`n vraag op pagina 31 onderaan bijvoorbeeld :P :P

Gast
Gast

Bericht  Try wo 30 maa 2011 - 4:50

_Donnaa schreef:
Ik heb dat `s avonds ook heel vaak..
Of nouja, het is me nu een paar avonden opgevallen.. Er zijn ook dames die wel reageren hoor, daar niet van en dat zijn ook vaak dezelfden en dat vind ik heel lief. Maar veel berichten worden wel genegeerd als er een onderwerp gaande is zeg maar.. Ik kan zo niet eens even namen noemen, maar ik begrijp wel wat er bedoeld wordt.
Jij verwoord het een stuk beter dan ik, maar dit is wat ik bedoelde.
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 4:52

Anousch, volgens mij hebben wij elkaar ook op hyves hoor!

Ik heb een aantal meiden op facebook & hyves, maar heb met niet iedereen contact. Met de 'leukste' meiden wel smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 4:52

Iemand een gehaktbal?

Degene over mijn avatar, thanks! Ik ben er nog niet uit welke het wordt, ik heb hem in hertje, vogel, eekhoorn & uil.

Gast
Gast

Bericht  Qiara wo 30 maa 2011 - 4:53

Hihi, Donnaa en Isabella, mag ik jullie toevoegen angel?
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Try wo 30 maa 2011 - 4:53

_Donnaa schreef:
Isabella schreef:Ik probeer altijd op iedereen te reageren; maar zie soms wat over het hoofd als het te snel gaat! Ow ik hoef me niet aangesproken te voelen lees ik... hug
Jahaaaa, m`n vraag op pagina 31 onderaan bijvoorbeeld :P :P
Potverdikkie, nieuwsgierig als ik ben heb ik het teruggezocht, gaat het over een Hi rekening *en ik heb geen Hi!* Maar Isabella, doe eens niet zo flauw en stop met Donnaa buitensluiten, geef dat arme kind haar antwoord Wink
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jeanette wo 30 maa 2011 - 4:53

Jaaa, lekker een gehaktbal! :P

Ik vind die vogel het leukst Isabella!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Try wo 30 maa 2011 - 4:54

Isabella schreef:eekhoorn
smile

Oh, en nee dankje, geen gehaktbal, ik heb lekkere roti vanavond Very Happy
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 4:55

Zo, weer lekker thuis!

De berg kleren van mijn man is binnen, ben nu wel jaloers laughcry ... En alles is ook leuk, hij moet alleen nog ff passen en dat doet ie 'straks' en ik wil zien of het staat, of het past enz...

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 4:55

_Donnaa schreef:Isabella.. Jij kreeg eergisteren je rekening van Hi Online he?! Zou je voor mij willen checken wanneer het bedrag bij je afgeschreven is.

Ik heb Hi getwittert dat m`n bedrag op 21-3 afgeschreven is en dat ik nog geen rekening kan zien. Krijg ik terug dat het altijd even duurt..

Ja i know, maar niet zo ongelooflijk lang!
laughcry

Sorry lieve meid! Uhm, mijn rekening staat online, maar het geld is er nog niet af, ik kan altijd eerder mijn rekening zien al. De 21e gaat mijn nieuwe maand in en de 24e stond de rekening online, en die wordt er dan ronde de 31 afgehaald (staat bij mijn rekening genoemd ook).

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: