Dagcafé
+20
Susan
Qiara
Jeanette
Zwerver
Jordana
Lejow
Cheesegirl
Minx
Rovine
Merai
Suus
Laquisia
Tullow
Try
Sweety
silly-one
Chocolate Cookie
Burn
VeryCherry
Lotus
24 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Ik ben hier weer bijna iedere dag, maar niet meer zo lang. Ik heb besloten dat ik ook een leven wil hebben naast het forum.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik snap dat je het raar vind om terug te gaan naar je ouders en dit bericht te vertellen, maar ik weet eigenlijk wel zeker dat ze je met open armen op staan te vangen..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Dan komt het misschien daarom, zijn we allebei op een andere tijd op het forum aanwezig!
Burn- Lady Post-a-lot
Sweety schreef:Wat goed dat je het aan je ouders gaat vragen Jordana. Hoe gaat het nu tussen jou en je vriend?
@ Lotus: Het is niet zozeer dat ik erg vind om wat te missen, alhoewel ik wel graag wil weten wat er allemaal gebeurt, maar ik heb moeite met dingen los te laten en er dus te lang mee bezig zijn.
@ Lily: 2x het boek? Zit er een verschil in beide boeken?
Nah m`n ouders hebben `m ook nog maar die is nog dikker maar valt uit elkaar van ellende, toen heb ik `m zelf gekocht op een rommelmarkt en nu kwam ik `m afgelopen weekend weer tegen bij Het Goed en in dit boek staan ook foto`s.
Gast- Gast
Dat zou wel kunnen ja. Ik ga er nu ook maar weer vandoor. Fijne middag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Sweety schreef:Wat goed dat je het aan je ouders gaat vragen Jordana. Hoe gaat het nu tussen jou en je vriend?
Ja, hij doet verschrikkelijk hard zijn best om het goed te krijgen en hij wilt het absoluut niet dat het uit gaat.
Hij vroeg gister spontaan wat uitzichzelf wat met gevoelens te maken heb en ik heb hem daar eerlijk antwoord op geven. Ik schiet er niets mee op om te gaan liegen tegen hem. Hij vind het echt verschrikkelijk en wilt dat ik toch hem nog een kans ga geven.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Goed van je, Lotus. Ik moet ook een leven zoeken eigenlijk
Jordana, goed van je dat je de knoop hebt doorgehakt! Natuurlijk kun je bij je ouders terecht, zeker als ik zie wat je over je ouders vertelt hier. Ze zullen het vast begrijpen, zij willen toch ook dat jij gelukkig bent?
Jordana, goed van je dat je de knoop hebt doorgehakt! Natuurlijk kun je bij je ouders terecht, zeker als ik zie wat je over je ouders vertelt hier. Ze zullen het vast begrijpen, zij willen toch ook dat jij gelukkig bent?
Gast- Gast
Bye Lotus!
Alex, Is het zo erg? Dat je geen leven hebt naast het forum?
Alex, Is het zo erg? Dat je geen leven hebt naast het forum?
Burn- Lady Post-a-lot
Ik snap eerlijk gezegd niet dat je nog 'bij' hem bent Jordana..
Je geeft aan dat hij niet wil dat het uit gaat, maar dat is het toch in principe al?
Je geeft aan dat hij niet wil dat het uit gaat, maar dat is het toch in principe al?
Gast- Gast
Alex schreef:Goed van je, Lotus. Ik moet ook een leven zoeken eigenlijk
Ja daarom ook Alex, En ze waren ook zelf bij dat hij toen ook die ene opmerking maakte. En ze weten ook langer dat het niet goed gaat.
Alex: Gewoon uit het niets maar mag ik je zo een knuffel geven omdat ik je echt lief vind
Jordana- Ratel
En dan? Een hele dag freubelen ofzo? Heb je dan meer een leven dan nu?Alex schreef:Goed van je, Lotus. Ik moet ook een leven zoeken eigenlijk
Ik zie het beide als leuk tijdverdrijf.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik snap eerlijk gezegd niet dat je nog 'bij' hem bent Jordana..
Ja daar verbaas ik mijzelf ook over.
Ik had toch verteld dat wij geen ketting meer dragen? Nou kom ik dus gister achter dat hij zijn ketting weer draagt en ik te verbaast was om er wat van te zeggen maar mijn blik zei genoeg.
Jordana- Ratel
En wil jij hem nog wel die kans geven? Ook al zit je straks weer bij je ouders? Ik denk dat je ouders je met open armen zullen ontvangen en juist blij zullen zijn dat je het vraagt aan hun om weer thuis te mogen komen wonen.Jordana schreef:Sweety schreef:Wat goed dat je het aan je ouders gaat vragen Jordana. Hoe gaat het nu tussen jou en je vriend?
Ja, hij doet verschrikkelijk hard zijn best om het goed te krijgen en hij wilt het absoluut niet dat het uit gaat.
Hij vroeg gister spontaan wat uitzichzelf wat met gevoelens te maken heb en ik heb hem daar eerlijk antwoord op geven. Ik schiet er niets mee op om te gaan liegen tegen hem. Hij vind het echt verschrikkelijk en wilt dat ik toch hem nog een kans ga geven.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Ja.. Ik bedoel het niet verkeerd, maar door 'bij' hem te blijven nu zeg maar, geef je hem misschien alleen nog maar hoop.. Terwijl het voor jou echt klaar is, toch?Jordana schreef:Blabla
Ik had m`n ouders allang gebeld en m`n spullen gepakt. Hard? Ja dat zeker, maar wel de duidelijkste manier..
Gast- Gast
Dat is het eigenlijk ook._Donnaa schreef:En dan? Een hele dag freubelen ofzo? Heb je dan meer een leven dan nu?Alex schreef:Goed van je, Lotus. Ik moet ook een leven zoeken eigenlijk
Ik zie het beide als leuk tijdverdrijf.
Sweety- Ratel
achja ik heb wel een leven mja als er op het werk niks te doen is moet je toch een alternatief hebben he
Gast- Gast
Sweety schreef:En wil jij hem nog wel die kans geven? Ook al zit je straks weer bij je ouders? Ik denk dat je ouders je met open armen zullen ontvangen en juist blij zullen zijn dat je het vraagt aan hun om weer thuis te mogen komen wonen.Jordana schreef:Sweety schreef:Wat goed dat je het aan je ouders gaat vragen Jordana. Hoe gaat het nu tussen jou en je vriend?
Ik weet het niet of ik hem nog wel een kans zou geven. Hij heeft zoveel kansen van mij gehad en de grens is bereikt. En dat weet hij nou zelf ook dondersgoed.
Donnaa: Je kan daar ook gelijk in hebben.
Jordana- Ratel
Jordana, zo te merken heb jij de knoop al doorgehakt, nu moet je het hem nog duidelijk maken dat het nu echt menes is.
Gast- Gast
Ja daarom en ik heb het gevoel dat ik niet echt tot hem doordring dus dat moet ik is even heel snel doen.
Maar ik ga er weer van tussen.
Fijne dag verder ladies!
Maar ik ga er weer van tussen.
Fijne dag verder ladies!
Jordana- Ratel
Succes met alles Jordana!
Jij ook een fijne dag!
Jij ook een fijne dag!
Burn- Lady Post-a-lot
Ben ik mee eens. Ik vind het goed van je dat je voor jezelf kiest en dat je nu stappen gaat ondernemen om verder te gaan. Ik snap het gevoel dat je 1000 stappen vooruit zet maar ook weer 1001 terug zet. Het enige wat ik daarop kan zeggen is probeer het over je heen te laten gaan en er niet in te gaan hangen. Je gaat nu voor jezelf kiezen en dat kan eng, vreemd, raar zijn maar het is wel het beste voor je en je doet er goed aan.Lily schreef:Jordana, zo te merken heb jij de knoop al doorgehakt, nu moet je het hem nog duidelijk maken dat het nu echt menes is.
Sweety- Ratel
Reva schreef:Alex, das opzich wel positief nieuws! Dat je eerder kan komen nu.
Ja toch wel he. Heb net mijn lunch naar de wc gebracht wordt toch wel tijd dat ik ga.
Gast- Gast
aah alex gelukkig dan dat je er vrijdag al terecht kan, hopelijk wordt er vrijdag dan ook al echt iets gedaan en niet een gesprek en dat je dan weer heel lang moet wachten tot de volgende stap.
Gast- Gast
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: