Dagcafé
+20
Susan
Qiara
Jeanette
Zwerver
Jordana
Lejow
Cheesegirl
Minx
Rovine
Merai
Suus
Laquisia
Tullow
Try
Sweety
silly-one
Chocolate Cookie
Burn
VeryCherry
Lotus
24 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
LampTry schreef:Die van Ikea vind ik te 'strak', de rest van mn kamer komt al van ikea, dus vandaar dat ik wat 'rustiekere' accesoires wil hebbenLily schreef:bij de ikea hebben ze heel veel, en leen bakker en kwantum zou je ook eens kunnen kijken. Ik weet dat de xenos van die kapjes in het klein heeft maar in het groot durf ik niet te zeggen. En ja wij hebben ook nog geen lampen haha omdat ik weet wat ik wil maar het nergens kon vinden, nu gaan we de eetkamertafellamp zelf maken.
Bij de xenos kan ik wel eens kijken Ga ook even kijken of ik online Leen Bakker en Kwantum spulletjes kan bekijken
Vind je dit wat?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ga weer even werken, als ik weg kan blijven
Dan heb ik vanmiddag meer tijd voor het forum!
Dan heb ik vanmiddag meer tijd voor het forum!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Trouwens.. Die rokjes van de H&M zitten toch wel wat beter dan die van de Action!
Gast- Gast
Ja zoiets idd (maar dan vanaf het plafond)
Of:
en:
Zoiets.. Lastig! Het liefst eigenlijk ook niet wit omdat de meeste van mijn meubels al wit zijn..
Of:
en:
Zoiets.. Lastig! Het liefst eigenlijk ook niet wit omdat de meeste van mijn meubels al wit zijn..
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
+1_Donnaa schreef:Succes Alex.. Ik hoop dat je snel iets anders gevonden hebt!
Try- Kletskop
de plaatjes hierboven doen het niet.
en in het zwart? Dat dingetje er binnenin waar ie mee op de paal steunt zeg maar kan je draaien zodat je `m ook als hanglamp kan gebruiken.
en in het zwart? Dat dingetje er binnenin waar ie mee op de paal steunt zeg maar kan je draaien zodat je `m ook als hanglamp kan gebruiken.
Gast- Gast
Ik zie helaas geen plaatjes Try.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Try schreef:+1_Donnaa schreef:Succes Alex.. Ik hoop dat je snel iets anders gevonden hebt!
+ 2 (?)
Gast- Gast
Daar was ik al bang voor.. Pfff...Sweety schreef:Ik zie helaas geen plaatjes Try.
Uhm, ja, zoiets vind ik wel leuk, maar ik denk dat dat toch te strak is.. Het moet meer richting riviera maison/riverdale toe om het strakke te breken..
*edit: de muur is taupe/bruinachtig en ik wil 'm ook die kleur laten Dus dat soort accenten (beige, taupe, bruin) zou ik leuk vinden, of het rustieke.. Ik vind het heel moeilijk uit te leggen eigenlijk..
Try- Kletskop
en een bruine effen lampenkamp of met eventueel een barokprint erop? vind je dat iets?
Gast- Gast
Dat is nog te strak denk ik. Zoiets vind ik leuk (hoop dat ie 't doet) maar dan aan het plafond
Try- Kletskop
nah hetzelfde weet ik niet maar ze hebben wel lantaarnideën aan hanglampen bij de kwantum, moet je even naar de site gaan
Gast- Gast
Daar had ik er idd eentje gezien, maar dat plaatje kon ik hier niet plaatsenLily schreef:nah hetzelfde weet ik niet maar ze hebben wel lantaarnideën aan hanglampen bij de kwantum, moet je even naar de site gaan
Zijn er verder nog sites/shops waar ik kan gaan kijken?
Try- Kletskop
WHA ik zit hier met een knalrood hoofd achter mijn pc op het werk. Ik heb hier een kamer voor me alleen, net komt er een (hele knappe) collega binnen (kan het ik altijd goed mee vinden), zegt hoi schatje, loopt op me af en geeft me een hele dikke kus op mijn wang. Ik zeg krijg ik die zomaar?? Ja! zegt ie lachend...bestwel raar hahahaha.
En toen werd ik knalrood en dat háát ik hahaha.
En toen werd ik knalrood en dat háát ik hahaha.
Gast- Gast
Ahh wat lief (en raar)
Try- Kletskop
haha rare actie mozz ik zou ook een knalrood hoofd krijgen hoor. Hoe was het gister trouwens bij de kapper?
En ik heb nog een kamp gevonden: (is ook niet duur) en rond welke prijs moet ik zoeken?
http://www.lampenlicht.nl/nl/buitenlamp-tottenham-hangend/g9/p3893/
En ik heb nog een kamp gevonden: (is ook niet duur) en rond welke prijs moet ik zoeken?
Gast- Gast
Lily schreef:haha rare actie mozz ik zou ook een knalrood hoofd krijgen hoor. Hoe was het gister trouwens bij de kapper?
Goed alleen wel een beetje heel kort geworden...heb nu een beetje een kale nek enzo maar dat groeit wel weer aan .
Gast- Gast
Haha Mozz, dat is toch leuk! Ben je al naar de kapper geweest? (Foto ?)
Alex, ik kan me voorstellen dat het je veel stress oplevert, wat een rotvent! Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!
Alex, ik kan me voorstellen dat het je veel stress oplevert, wat een rotvent! Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
JAAA zoiets Lily!! En dat is ook de prijsklasse waar ik aan denk (ben een arme student, dus eurootje of 25/30 per lamp)
*edit: 30 cm is wel te hoog, het plafond is maar 2,10m hoog.. dus dit maar dan iets kleiner.. Ik denk dat dat lastig word *zucht*
*edit: 30 cm is wel te hoog, het plafond is maar 2,10m hoog.. dus dit maar dan iets kleiner.. Ik denk dat dat lastig word *zucht*
Try- Kletskop
en kwam deze nog tegen:
http://www.lampenwebshop.nl/hanglamp-laterna-4-eglo-p-1926.html
Meeste zijn buitenlampen maar denk dat die ook wel binnen kunnen.
http://www.lampenwebshop.nl/hanglamp-laterna-4-eglo-p-1926.html
Meeste zijn buitenlampen maar denk dat die ook wel binnen kunnen.
Gast- Gast
Lily schreef:ja ben ook wel benieuwd hoe het geworden is, je had toch een asymetrisch kapsel?
Klopt, maar dat had ik hiervoor ook al hoor dus het is gewoon in model weer geknipt alleen echt ietsje te kort. Maar het staat wel dus is geen ramp. Ik zal vanavond wel een foto maken als ik eraan denk .
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: