Dagcafé
+20
Susan
Qiara
Jeanette
Zwerver
Jordana
Lejow
Cheesegirl
Minx
Rovine
Merai
Suus
Laquisia
Tullow
Try
Sweety
silly-one
Chocolate Cookie
Burn
VeryCherry
Lotus
24 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
@ donnaaa, nou verdorie
Hoop echt dat je zo snel mogelijk wat hebt!
Het komt hier langzaam aan weer op gang.
Vriendin van mij stond 4e en heeft afgelopen week een huisje gekregen!
Gast- Gast
Ik zou best in jouw dorp willen wonen ik hou van dorpjes, vooral die in Brabant.Lily schreef:@ Patriesje, ja het dorpje waar ik altijd heb gewoond/nu woon is echt zo`n iedereen kent elkaar dorp en het is een beetje aan het verouderen. Daarom wil de woningstichting de kern hetzelfde houden en wat jeugd houden zodat de basisschool e.d. kunnen blijven. Maar dat is alleen hier hoor, is de andere gemeentes kan gewoon iedereen reageren en wordt er gewoon gekeken wie het langst staat ingeschreven.
Gast- Gast
ja in onze vriendengroep hadden ook 2 stelletjes op dezelfde woning gereageert de een was 4e ofzo en de andere 7e en het ene stelletje wilde de woning dus het andere stelletje baalde flink haha.
Gast- Gast
Aww gelukkig.. Dan zal het hier ook wel weer loslopen..Patriesje schreef:@ donnaaa, nou verdorie
Echt fijn voor je vriendin, het kan soms zo lang duren..
Ik heb het ook al helemaal in m`n hoofd en zou het liefst alles al kopen, alleen ik weet niet of ik een rechter of een linker woning krijg, zeg maar.. Dus ik kan nog geen hoekbank halen..
Best klote, want ik kan bij m`n opa en oma alles wel kwijt.
Gast- Gast
Lily schreef:@ Patriesje, ja het dorpje waar ik altijd heb gewoond/nu woon is echt zo`n iedereen kent elkaar dorp en het is een beetje aan het verouderen. Daarom wil de woningstichting de kern hetzelfde houden en wat jeugd houden zodat de basisschool e.d. kunnen blijven. Maar dat is alleen hier hoor, is de andere gemeentes kan gewoon iedereen reageren en wordt er gewoon gekeken wie het langst staat ingeschreven.
Ja daar komen ze nu ook in 1 keer mee in het andere dorp.
Maar door de woningbouw zitten er nu allemaal mensen die niks met het dorp hebben en er ook geen moeite voor doen!
Nu moet de school daar dus ook dicht omdat er te weinig kinderen wonen.
Achteraf zijn we wel blij dat we daar niet wonen, we wonen nu in een levendig dorp met vel van onze leeftijd! En met dorpsfeest hoor je er ook gewoon bij.
Gast- Gast
ja hier blijven nu steeds meer leeftijdsgenoten plakken en ik heb er ook moeite voor moeten doen hoor pffff. Want m`n nicht wou hier ook blijven wonen en had gereageert op een woning hier en de woningstichting had gezegd van ja we weten dat je uit dit dorp komt want dat zien we aan de postcode, nu had dus ook iemand die woning gekregen die helemaal niks met het dorp heeft. Hadden ze tegen m`n nicht gezegd van ja mevrouw maar we kunnen niet allen inschrijven nakijken. Dus m`n nicht was goed boos haha.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:
Aww gelukkig.. Dan zal het hier ook wel weer loslopen..
Echt fijn voor je vriendin, het kan soms zo lang duren..
Ik heb het ook al helemaal in m`n hoofd en zou het liefst alles al kopen, alleen ik weet niet of ik een rechter of een linker woning krijg, zeg maar.. Dus ik kan nog geen hoekbank halen..
Best klote, want ik kan bij m`n opa en oma alles wel kwijt.
Ze heeft een jaar anti kraak gezeten met een kleine dus ze moest ook echt wel een huisje maar urgentie doen ze bijna niet meer aan!
Kan je niet alvast andere dingen kopen?
Wasmachine/stoelen/eettafel dat soort dingen...
Wij hebben met de inboedel heel erg gelukkig gehad.
Bijna alles hebben we gekregen!
De beppe van mijn vriend overleed en daar mochten we zowat de hele inboedel wel van hebben.
En een jaar daarna gingen mijn schoonouders verhuizen en hebben we wat dingen vervangen.
Nu zijn we wat bezig om een aantal dingen nieuw/2e hands te kopen.
Gast- Gast
@ Patriesje: Wel fijn dat je zo kan beginnen met je inboedel.
Een wasmachine zou ik nog niet kopen want dan vervalt straks de garantie als je nog lang moet wachten. Maar stoelen en tafel misschien wel?
Een wasmachine zou ik nog niet kopen want dan vervalt straks de garantie als je nog lang moet wachten. Maar stoelen en tafel misschien wel?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Gaat iemand nog wat leuks doen in het weekend (ik weet dat het nog maar woensdag is, maar ik hoef alleen vandaag en morgen nog maar te werken en dan heb ik een heerlijk lang weekend)!
Ik ga zelf een weekendje weg met een vriendin naar Rotterdam! En het wordt zaterdag ook nog heerlijk weer, dus lekker terrasjes pakken.
En ik hoef pas woensdag weer te werken
Ik ga zelf een weekendje weg met een vriendin naar Rotterdam! En het wordt zaterdag ook nog heerlijk weer, dus lekker terrasjes pakken.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
ow het weekend, ja dat komt ook al dichterbij en ik heb nog geen plannen, wel boodschappen doen.
Gast- Gast
Wasmachine krijg ik van m`n ouders.. Nouja, ik heb laatst wat voor m`n ouders betaald en dat geld krijg ik terug in de vorm van een wasmachine..Patriesje schreef:
Kan je niet alvast andere dingen kopen?
Wasmachine/stoelen/eettafel dat soort dingen...
Wij hebben met de inboedel heel erg gelukkig gehad.
Bijna alles hebben we gekregen!
De beppe van mijn vriend overleed en daar mochten we zowat de hele inboedel wel van hebben.
En een jaar daarna gingen mijn schoonouders verhuizen en hebben we wat dingen vervangen.
Nu zijn we wat bezig om een aantal dingen nieuw/2e hands te kopen.
Eettafel en stoelen kan ik sowieso niet kopen, daar is waarschijnlijk niet eens ruimte voor, haha.. Het zijn maar kleine huisjes. Ik moet dus echt een kleine eettafel hebben als het past
Gast- Gast
Ik wil zaterdag verschillende proefritje gaan maken op een motor, moet alleen nog gaan kijken welke en zorgen dat ze klaar staan.
Zondag waarschijnlijk verjaardag van mijn zwager. Even kijken of ik nog wel zin heb om te gaan.
Eigenlijk wil ik zaterdagavond ook met mijn date afspreken. Hij heeft al voorgesteld nog wat te gaan drinken op momenten dat ik niet kon, dus ik hoop dat hij nu kan.
Zondag waarschijnlijk verjaardag van mijn zwager. Even kijken of ik nog wel zin heb om te gaan.
Eigenlijk wil ik zaterdagavond ook met mijn date afspreken. Hij heeft al voorgesteld nog wat te gaan drinken op momenten dat ik niet kon, dus ik hoop dat hij nu kan.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Zo dan! Lekker lang weekend heb je dus. Ik moet zaterdag werken en verder heb ik helemaal niks op de planning staan.Tullow schreef:Gaat iemand nog wat leuks doen in het weekend (ik weet dat het nog maar woensdag is, maar ik hoef alleen vandaag en morgen nog maar te werken en dan heb ik een heerlijk lang weekend)!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
_Donnaa schreef:
Wasmachine krijg ik van m`n ouders.. Nouja, ik heb laatst wat voor m`n ouders betaald en dat geld krijg ik terug in de vorm van een wasmachine..
Eettafel en stoelen kan ik sowieso niet kopen, daar is waarschijnlijk niet eens ruimte voor, haha.. Het zijn maar kleine huisjes. Ik moet dus echt een kleine eettafel hebben als het past
Misschien dat je kan gaan kijken naar verschillende uitklap tafels. Kleintje voor als je alleen bent en je kan ze groter maken als er vrienden zijn. Er zijn een hoop van die tafels en kijken naar meubels vind ik ook altijd wel leuk.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ja, ik heb al een mooie tafel gezien van Ikea, die is 110cm bij 110cm, dus ik moet dan even kijken of het past, haha.. Maar daar kunnen gewoon 4 personen aan en groter hoeft ook niet..silly-one schreef:_Donnaa schreef:
Wasmachine krijg ik van m`n ouders.. Nouja, ik heb laatst wat voor m`n ouders betaald en dat geld krijg ik terug in de vorm van een wasmachine..
Misschien dat je kan gaan kijken naar verschillende uitklap tafels. Kleintje voor als je alleen bent en je kan ze groter maken als er vrienden zijn. Er zijn een hoop van die tafels en kijken naar meubels vind ik ook altijd wel leuk.
Gast- Gast
silly-one schreef:Ik wil zaterdag verschillende proefritje gaan maken op een motor, moet alleen nog gaan kijken welke en zorgen dat ze klaar staan.
Het wordt zaterdag ook heerlijk weer voor een ritje op de motor
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
ow met die uitklaptafel moet je wel ff opletten, die hadden wij ook bij de ikea gehaald zo`n vierkante, maar als je die uitklapte zodat er aan elke kant 2 personen kunnen zitten dan zit iedereen dus net bij een poot en dat zat helemaal niet makkelijk! (wij hadden de Bjursta)
Gast- Gast
silly-one schreef:
Waar kijk je naar dat soort dingen? Ik ben namelijk op zoek naar 2 hanglampen (verschillende), allebei moeten ze 'schattig' zijn, rustiek (beetje riveria maison, riverdale stijl) en betaalbaar. De ene komt boven mijn bed (met rieten/rotan hoofd- en voeteneind), de andere in mijn woonkamer die veel strakke spulletjes heeft, maar ik wil dat dus met accesoires wat leuker maken
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
bij de ikea hebben ze heel veel, en leen bakker en kwantum zou je ook eens kunnen kijken. Ik weet dat de xenos van die kapjes in het klein heeft maar in het groot durf ik niet te zeggen. En ja wij hebben ook nog geen lampen haha omdat ik weet wat ik wil maar het nergens kon vinden, nu gaan we de eetkamertafellamp zelf maken.
Gast- Gast
Die van Ikea vind ik te 'strak', de rest van mn kamer komt al van ikea, dus vandaar dat ik wat 'rustiekere' accesoires wil hebbenLily schreef:bij de ikea hebben ze heel veel, en leen bakker en kwantum zou je ook eens kunnen kijken. Ik weet dat de xenos van die kapjes in het klein heeft maar in het groot durf ik niet te zeggen. En ja wij hebben ook nog geen lampen haha omdat ik weet wat ik wil maar het nergens kon vinden, nu gaan we de eetkamertafellamp zelf maken.
Bij de xenos kan ik wel eens kijken Ga ook even kijken of ik online Leen Bakker en Kwantum spulletjes kan bekijken
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Hey dames! Ik kom ook even buurten
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Jullie zijn lief ik ben wel aan het solliciteren, maar moet DAS op de hoogte houden omdat ik nu natuurlijk nog een lopende arbeidsovereenkomst en ik kan dus niet zomaar een nieuwe arbeidsovereenkomst aangaan.
Donnaa, ik hoop voor jou dat je heel snel een eigen huisje hebt!
Donnaa, ik hoop voor jou dat je heel snel een eigen huisje hebt!
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: