Dagcafé
+20
Susan
Qiara
Jeanette
Zwerver
Jordana
Lejow
Cheesegirl
Minx
Rovine
Merai
Suus
Laquisia
Tullow
Try
Sweety
silly-one
Chocolate Cookie
Burn
VeryCherry
Lotus
24 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Weet je wanneer je wat te horen gaat krijgen over dit alles? Ik zal voor je duimen! En sterkte!Alex schreef:Lief dat jullie het vragen. Op dit moment weet ik nog niks, het contact zal nu verlopen via mijn juridisch adviseur en de advocaat van mijn werkgever. Ik ben wel heel erg gestresst omdat ik gewoon echt niet weet hoe dit af gaat lopen. Als mijn werkgever gelijk krijgt verlies ik namelijk ook mijn recht op WW en sta ik met lege handen. Als ik gelijk krijg heb ik recht op mijn salaris vanaf nu tot mijn ontslag in gaat. Willen jullie alsjeblieft voor me duimen, ik heb al dagen buikpijn en krijg amper eten door m'n strot (wat het enige voordeel is van deze situatie).
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Wat een Klote situatie Alex. Vooral omdat er nog niet duidelijk is wie er gelijk gaat krijgen. Er hangt zoveel vanaf. Ben je ondanks alles wel in staat om iets anders te zoeken of heb je daar je hoofd nu echt niet naar staan?
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Sweety schreef:Je bent lekker bezig Tullow! Als dat weer is gebeurt kan je weer lekker op het forum hangen johTullow schreef:Zo, de stickers zijn eraf.. en hoe! Nu moet ik de ramen ook nog gaan wassen
Daar heb je gelijk in! Ik ga gelijk beginnen met de ramen
Alex, ik duim voor je!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
@ TD: Ik denk met 2 a 3 middagen. Is niet zo heel veel werk
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Wat vervelend Alex, ik hoop dat je snel meer weet (en dat dat positief is natuurlijk!). Ik ben niet juridisch onderlegd maar het lijkt mij dat jij in je recht staat, maarja, ik neem aan dat zijn advocaat zijn praatjes wel klaar heeft, lastig! Ik hoop dat het goedkomt!
Ben je al druk aan het solliciteren?
Ben je al druk aan het solliciteren?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Ja, voorheen was het bij ons ook zo dat je per ingeschreven maand 2 punten kreeg en dan kon iedereen reageren op woningen uit een woonkrantje. Maar toen stonden er teveel woningen leeg geloof ik. Nu schrijven ze de eerste 10 van de lijst van en van wie positief reageert krijgt de degene het die het hoogst op de lijst staat..Sweety schreef:_Donnaa schreef:
Maar als je reageert op woningen krijgt waarschijnlijk ook degene het met de meeste punten of die het langst ingeschreven staat, dus het maakt weinig verschil
Maar nee, gemiddeld hoef je niet zolang te wachten.. Ik heb gewoon pech denk ik.. Sta nu op de tweede plaats, al maanden, helaas..
Daar heb je een punt. Klopt wel dus maar hier kan je op verschillende woningen reageren. Maar het kan ook zo zijn dat bv plaats nr 12 beter aan de voorwaarden voldoet dan nr 1 dus dan krijgt nr 12 de woning.
Maar plaats 2 is wel goed. Misschien straks tegen de zomer aan dat er wat vrij komt. Heb weleens het idee alsof er dan meer mensen gaan samenwonen/verhuizen.
@ Silly-one: Lukt het een beetje met reageren op een kamer?
Ik hoop dat er binnenkort weer wat vrij komt idd.. Normaal had ik iedere maand wel 2 aanbiedingen, nu al bijna 4 maand helemaal niks..
Gast- Gast
Ik hoop dat het vrijdag dan wat wordt voor je. Zal duimen.silly-one schreef:
Er wordt niet gezegd waarom niet.
Ik reageer wel op kamers wat mij iets lijkt, maar de eisen worden steeds minder. Het liefste een eigen badkamer ( heb ik nu ook), maar ja ik weet dat er niet echt in zal zitten.
Sweety- Ratel
Thanks.Sweety schreef:
Ik hoop dat het vrijdag dan wat wordt voor je. Zal duimen.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ik duim voor je Alex!
Whaa! Kapper gebeld, ik ga dinsdag heen! (A)
Whaa! Kapper gebeld, ik ga dinsdag heen! (A)
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Wat raar dat er toen zoveel vrij stonden. Lijkt mij dat dat juist makkelijker is want dan kan je zelf beetje kiezen waar je op wil reageren. Maar ja kan natuurlijk ook zo zijn dat er dan op een aantal huizen helemaal niet wordt gereageerd._Donnaa schreef:
Ja, voorheen was het bij ons ook zo dat je per ingeschreven maand 2 punten kreeg en dan kon iedereen reageren op woningen uit een woonkrantje. Maar toen stonden er teveel woningen leeg geloof ik. Nu schrijven ze de eerste 10 van de lijst van en van wie positief reageert krijgt de degene het die het hoogst op de lijst staat..
Ik hoop dat er binnenkort weer wat vrij komt idd.. Normaal had ik iedere maand wel 2 aanbiedingen, nu al bijna 4 maand helemaal niks..
Sweety- Ratel
ach soms gaat het zo gek met woningen, zo waren mijn nicht en haar man ook op zoek naar een woning en ze mochten wel komen kijken maar kregen het steeds niet omdat iemand die boven hun was ge-eindigd het dan wou. Dus diegene van de woningstichting nou ik weet nog wel een huisje dus hun daar gaan kijken en daar wonen ze nu. En dat huisje heeft niet eens op de site gestaan ofzo dat mensen erop konden reageren
Gast- Gast
Ja, misschien is het zo dat mensen nu sneller genoegen nemen met minder en eerst alleen het allerbeste wilden ofzo..Sweety schreef:
Wat raar dat er toen zoveel vrij stonden. Lijkt mij dat dat juist makkelijker is want dan kan je zelf beetje kiezen waar je op wil reageren. Maar ja kan natuurlijk ook zo zijn dat er dan op een aantal huizen helemaal niet wordt gereageerd.
Gast- Gast
ja maar mijn ervaring is ook dat er `s winters minder mensen zin hebben om te verhuizen dus in die periode komen er ook niet veel huurwoningen e.d. vrij.
Gast- Gast
Ja, dat zei m`n moeder ook al.. In november en december was het echt mega druk qua aanbiedingen. Volgens m`n moeder is het na de jaarwisseling altijd erg rustig en trekt dat in de lente weer wat aan.. Dus daar hoop ik dan maar op..Lily schreef:ja maar mijn ervaring is ook dat er `s winters minder mensen zin hebben om te verhuizen dus in die periode komen er ook niet veel huurwoningen e.d. vrij.
Ik heb zo`n zin om te klussen en leuke spulletjes te kopen.. En m`n spaargeld loopt ook als maar op, dus ik kan nu ook wat meer besteden
Gast- Gast
Ik ga er weer vandoor! Ga nu maar is eventjes echt les volgen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
ja kijk dat is dan wel weer een positief punt wij moesten echt gaan kijken want er was zoveel kluswerk in ons huisje niet normaal. Ging even ontzettend hard met de uitgaven.
Gast- Gast
Ik aan het eind van de zomer gaat het ook best wel snel!
Dan zijn er veel die op vakantie zijn geweest en het dan niet echt meer kunnen betalen om te verhuizen en te klussen!
Wij zijn nu ook maar weer aan het klussen gegaan..
Hebben besloten om de eerste 2 jaar hier nog te blijven!
Dan zijn er veel die op vakantie zijn geweest en het dan niet echt meer kunnen betalen om te verhuizen en te klussen!
Wij zijn nu ook maar weer aan het klussen gegaan..
Hebben besloten om de eerste 2 jaar hier nog te blijven!
Gast- Gast
ja wij hadden ook geluk met ons huisje want hier is de wachttijd 6 tot 10 jaar alleen ik kom uit een dorpje en daar staan ook huurwoningen van de woningstichting en mensen die binding hebben met dat dorpje hebben dus voorrang en aangezien ik officieel nog thuis woonde voldeed ik aan de eisen en kregen we deze woning.
Gast- Gast
Ik ben echt goed! Ik heb de ramen al gewassen!
Nu een beetje werken en een beetje forummen
Nu een beetje werken en een beetje forummen
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Lily schreef:ja wij hadden ook geluk met ons huisje want hier is de wachttijd 6 tot 10 jaar alleen ik kom uit een dorpje en daar staan ook huurwoningen van de woningstichting en mensen die binding hebben met dat dorpje hebben dus voorrang en aangezien ik officieel nog thuis woonde voldeed ik aan de eisen en kregen we deze woning.
Dat doen ze hier dus absoluut niet!
Best wel balen want we wouden in een ander dorp wonen van alles geprobeerd maar helaas.
Kwamen we op gesprek voor dit huisje gaan ze vragen wat je met het dorp hebt
Gast- Gast
Ja inderdaad, dat zou wel een tegenvaller zijn..Lily schreef:ja kijk dat is dan wel weer een positief punt wij moesten echt gaan kijken want er was zoveel kluswerk in ons huisje niet normaal. Ging even ontzettend hard met de uitgaven.
Bij ons moet je trouwens ook binding hebben met de gemeente om hier een huis te mogen huren
@Patriesje.. Ik ga echt niet nog een half jaar wachten..
Gast- Gast
Alex: bah, wat een nare situatie. Ik zal ook voor je duimen.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
@ Patriesje, ja het dorpje waar ik altijd heb gewoond/nu woon is echt zo`n iedereen kent elkaar dorp en het is een beetje aan het verouderen. Daarom wil de woningstichting de kern hetzelfde houden en wat jeugd houden zodat de basisschool e.d. kunnen blijven. Maar dat is alleen hier hoor, is de andere gemeentes kan gewoon iedereen reageren en wordt er gewoon gekeken wie het langst staat ingeschreven.
Gast- Gast
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: