Dagcafé
+20
Susan
Qiara
Jeanette
Zwerver
Jordana
Lejow
Cheesegirl
Minx
Rovine
Merai
Suus
Laquisia
Tullow
Try
Sweety
silly-one
Chocolate Cookie
Burn
VeryCherry
Lotus
24 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
ja vreemd he, krijgen ze al dingen en willen ze het niet meenemen. Had ik hier ook op het werk, er stonden 2 tafels die we niet wilden dus ik het goed opgebeld kwamen ze langs. Namen ze die tafels niet mee omdat ze al te beschadigd waren :S nah als ik soms andere dingen zie die der staan mja.
Gast- Gast
Heb je al gereageerd op wat woningen?_Donnaa schreef:Ik heb echt zo`n zin om geld uit te geven aan dingen voor in m`n huisje.. Maarja, heb nog geen huisje.. Ik begin er nu echt van te balen dat het zolang moet duren..
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Zo werkt het hier niet, helaasSweety schreef:Heb je al gereageerd op wat woningen?_Donnaa schreef:Ik heb echt zo`n zin om geld uit te geven aan dingen voor in m`n huisje.. Maarja, heb nog geen huisje.. Ik begin er nu echt van te balen dat het zolang moet duren..
Je schrijft je in op bepaalde complexen/straten/type woningen en dan kom je op een lijst. Wanneer er iemand een huisje krijgt of te vaak weigert gaat diegene van de lijst en schuif je een plaatsje op.
Het is dus letterlijk wachten op een woning.
Gast- Gast
Ja ik snap wel dat ze sommige dingen niet meenemen. En dan kan er van iets al wat staan ook beschadigd,maar als ze merken het niet kwijt te kunnen en de winkel raakt vol dan moeten ze keuzes maken (pap werk ook bij een kringloop)
Oow en hier trouwens ook geen zon. Volgens mj ben ik gisteren op mjn armen wel wat verkleurd
Oow en hier trouwens ook geen zon. Volgens mj ben ik gisteren op mjn armen wel wat verkleurd
Gast- Gast
ow dat werkt raar :S hier kan je inderdaad reageren en wie het langst ingeschreven staat en na een bezichtiging de woning wil die krijgt het.
Gast- Gast
Hier even een baal momentje, was ik eindelijk ( kort maar krachtig) begonnen met wat huishoudelijke taken, heeft een huisgenoot de wasmachine niet aangezet. Dus ik kan nu 40 minuten wachten voordat de machine klaar is
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen dames! Het is hier ook heerlijk weer.
Ik moet zo de stickers van de ramen halen (op het werk), we krijgen nieuwe. Maar ik kan maar niet van mijn bureaustoel komen
Ik moet zo de stickers van de ramen halen (op het werk), we krijgen nieuwe. Maar ik kan maar niet van mijn bureaustoel komen
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
silly-one schreef:Hier even een baal momentje, was ik eindelijk ( kort maar krachtig) begonnen met wat huishoudelijke taken, heeft een huisgenoot de wasmachine niet aangezet. Dus ik kan nu 40 minuten wachten voordat de machine klaar is
Kan je ondertussen niet iiets anders doen dan?
Gast- Gast
Echt waar?! Dus dan kan je misschien wel erg lang wachten? Dat is balen! Sta je wel al lang ingeschreven voor de straten/woningen/complexen?_Donnaa schreef:
Zo werkt het hier niet, helaas
Je schrijft je in op bepaalde complexen/straten/type woningen en dan kom je op een lijst. Wanneer er iemand een huisje krijgt of te vaak weigert gaat diegene van de lijst en schuif je een plaatsje op.
Het is dus letterlijk wachten op een woning.
Bij de ene woningbouw vereniging kan ik reageren op woningen en bij de ander is het eigenlijk ook wachten. Heb alleen gister nog even gebeld en nog een ander dorp toegevoegd aan de lijst.
Sweety- Ratel
Dat probleem ken ik. Ik zit nu op een krukje achter de pc en ik denk dat ik er de hele dag op blijf zittenTullow schreef:Goedemorgen dames! Het is hier ook heerlijk weer.
Sweety- Ratel
Theedoosje schreef:Chocolate Cookie schreef:JE BRENGT ME SPONTAAN OP EEN IDEE! Ik zou bij mijn tante nog een spijkergilet maken.. Hmm, ik ga dr eens even bellen!Theedoosje schreef:Wel jammer en ook zeker dat het bij jou een moeten was geworden. Want dat zou voor mij ook niet werken.
Ik wil er denk ik wel ooit weer mee verder. Maar wil ook andere dingen proberen...zoals leuke tassen naaien met de naaimachine, breien en weet k wat allemaal hahaha
haha nou fijn dat ik je op een idee heb kunnen brengen Ik hoop dat zij tijd heeft
Jeeeeeej ze heeft tijd! Ik ga straks even stof halen en morgenmiddag ga ik er heen!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Kan wel, ga zo ook mijn soep opzetten( en daarvoor moet ik eerst afwassen), maar het is gewoon wel balen, want ik ben soms echt te lam om iets te doen en dan ga je iets doen, tegenslag. Geen zin meer. Slechte houding, maar ja op een vrije dag die ik niet wil hebben is mijn houding ook niet geweldig.Theedoosje schreef:silly-one schreef:Hier even een baal momentje, was ik eindelijk ( kort maar krachtig) begonnen met wat huishoudelijke taken, heeft een huisgenoot de wasmachine niet aangezet. Dus ik kan nu 40 minuten wachten voordat de machine klaar is
silly-one- Ratel
Sweety schreef:Dat probleem ken ik. Ik zit nu op een krukje achter de pc en ik denk dat ik er de hele dag op blijf zittenTullow schreef:Goedemorgen dames! Het is hier ook heerlijk weer.
ach toch gezellig hier het is bij mij hier ontzettend rustig op het werk dus tja moet iets he .... (werkt wel verslavend dit forum)
Gast- Gast
silly-one schreef:Kan wel, ga zo ook mijn soep opzetten( en daarvoor moet ik eerst afwassen), maar het is gewoon wel balen, want ik ben soms echt te lam om iets te doen en dan ga je iets doen, tegenslag. Geen zin meer. Slechte houding, maar ja op een vrije dag die ik niet wil hebben is mijn houding ook niet geweldig.Theedoosje schreef:silly-one schreef:Hier even een baal momentje, was ik eindelijk ( kort maar krachtig) begonnen met wat huishoudelijke taken, heeft een huisgenoot de wasmachine niet aangezet. Dus ik kan nu 40 minuten wachten voordat de machine klaar is
Ach joh 40 min zijn zo om joh en dan kan de was weer opgehangen worden of in de droger?
Gast- Gast
Sweety schreef:
Echt waar?! Dus dan kan je misschien wel erg lang wachten? Dat is balen! Sta je wel al lang ingeschreven voor de straten/woningen/complexen?
Bij de ene woningbouw vereniging kan ik reageren op woningen en bij de ander is het eigenlijk ook wachten. Heb alleen gister nog even gebeld en nog een ander dorp toegevoegd aan de lijst.
Waar ik woon werkt het op dezelfde manier als bij Donna en hier is de wachtlijst gemiddeld 8 jaar. Heel krom, want ik moet nu weg waar ik nu zit, maar particulier is er niet veel en via de woningbouw kom ik er ook net tussen (5 jaar ingeschreven)
silly-one- Ratel
Zeker gezellig en ook zeker verslavend het forum.. Sta vandaag de hele dag alleen dus kan elk moment op het forum Vervelend dat het zo rustig is Lily.Lily schreef:
ach toch gezellig hier het is bij mij hier ontzettend rustig op het werk dus tja moet iets he .... (werkt wel verslavend dit forum)
Sweety- Ratel
inderdaad 40min is niks als ik op m`n was moet wachten kan ik 2u tot 2.5u wachten
Gast- Gast
Idd! En dit is een heel mooi tafelblad maar omdat ie geen poten heeft wordt ie niet meegenomen?! Nu zit ik ermee :S Eigenlijk zou mijn ex 'm meenemen maar die reageert weer eens nietLily schreef:ja vreemd he, krijgen ze al dingen en willen ze het niet meenemen. Had ik hier ook op het werk, er stonden 2 tafels die we niet wilden dus ik het goed opgebeld kwamen ze langs. Namen ze die tafels niet mee omdat ze al te beschadigd waren :S nah als ik soms andere dingen zie die der staan mja.
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
haha ja ik ookLily schreef:inderdaad 40min is niks als ik op m`n was moet wachten kan ik 2u tot 2.5u wachten
Gast- Gast
Dat is wel erg lang. En hoe ga je het nu doen?silly-one schreef:
Waar ik woon werkt het op dezelfde manier als bij Donna en hier is de wachtlijst gemiddeld 8 jaar. Heel krom, want ik moet nu weg waar ik nu zit, maar particulier is er niet veel en via de woningbouw kom ik er ook net tussen (5 jaar ingeschreven)
Sweety- Ratel
Sweety schreef:Zeker gezellig en ook zeker verslavend het forum.. Sta vandaag de hele dag alleen dus kan elk moment op het forum Vervelend dat het zo rustig is Lily.Lily schreef:
chja, ben er intussen wel aan gewend. Maandag is het meestal wel druk en dinsdag redelijk maar hoe verder in de week, hoe rustiger.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:
Ach joh 40 min zijn zo om joh en dan kan de was weer opgehangen worden of in de droger?
Buiten ophangen ( balkon met afdak) en dan vanavond beddengoed weer op mijn bed leggen .
silly-one- Ratel
Theedoosje schreef:CC> wat leuk!! Wel resultaat even showen he
Tuurlijk! Maar hij is morgen denk ik nog niet meteen af hoor!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Reageren op kamers via kamernet, niet ideaal maar ja moet iets hebben.Sweety schreef: Dat is wel erg lang. En hoe ga je het nu doen?
silly-one- Ratel
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: