Dagcafé
+25
Laquisia
Serena
Zwoesj
Jordana
Chocolate Cookie
klavertje
Kqip
Lotus
Merai
Tullow
SleepingBeauty
Minx
May
Try
Rovine
Burn
Sweety
VeryCherry
Jelin
Moezie
Zwerver
Mida4you
Cheesegirl
Suus
Sjaantje
29 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Hey Alex!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, geen drastisch hoge bedragen.. Ik heb een paar keer de entree van de discotheek betaald en wat verjaardagscadeaus voorgeschoten.. Samen komt het niet eens op €50, maar ik wil het wel terug hebben.. Al wacht ik eerst wel even af wat er gaat gebeuren..
Hij is dat zelf ook echt niet vergeten, aangezien hij het er iedere week wel over had.. Maar het pinnen werd nogal eens vergeten
Hij is dat zelf ook echt niet vergeten, aangezien hij het er iedere week wel over had.. Maar het pinnen werd nogal eens vergeten
Gast- Gast
Hmm ja dan zou ik er voor het principe achteraan gaan maar als het echt op niets uitloopt zou ik er geen halszaak van maken. Dan heb je in ieder geval gedaan wat je kon en gelukkig is het niet zo'n hoog bedrag dat je er echt nachten van wakker zou liggen.
Hij krijgt het nog wel te horen als we ooit weer eens on speaking terms zijn..
En anders stuur ik m`n kinderen er later wel op af.. 'Mama krijgt nog geld van die enge vent met die gigantische dikke auto op de oprit van z`n miljoenenvilla, daar naast hun familiebedrijf'..
En anders stuur ik m`n kinderen er later wel op af.. 'Mama krijgt nog geld van die enge vent met die gigantische dikke auto op de oprit van z`n miljoenenvilla, daar naast hun familiebedrijf'..
Gast- Gast
Hahahahaha ik zie het helemaal voor me! Maar tis dus niet zo dat ie het echt niet heeft, ofzo? Of is dat van die auto en die villa ook een toekomstvisioen?
Nee hoor, hij heeft het wel. Hij moest het ook niet lenen, maar het kwam zo gewoon uit op dat moment.. Als hij in de voetstappen van z`n vader verder gaat, dan is bovenstaande zijn toekomst.
Ik loop ook altijd alles mis.. Laatst zag ik m`n ex, die ik notabene tot 2x toe zelf gedumpt heb, in een hagelnieuwe Audi A3..
Ik loop ook altijd alles mis.. Laatst zag ik m`n ex, die ik notabene tot 2x toe zelf gedumpt heb, in een hagelnieuwe Audi A3..
Gast- Gast
Jouw prins met de dikke auto, miljoenenvilla en supergoede looks, komt nog wel, Donnaa!
en als ie nog een leuke broer heeft, stuur m maar naar mij
en als ie nog een leuke broer heeft, stuur m maar naar mij
ow dan ben ik er toch beter vanaf gekomen mjin eerste ex, is een aantal kilo`s zwaarder geworden heeft een vriendin die 10 jaar ouder is en al tieners als dochters heeft, draagt nog dezelfde kleren als toen ie met mij was, ...
Gast- Gast
Die villa hoeft niet persee hoor, de rest is wel gewenst ..
En ik zal 1 zoeken met broer haha
W. heeft een broertje trouwens, maar die is 16, slecht plan
En ik zal 1 zoeken met broer haha
W. heeft een broertje trouwens, maar die is 16, slecht plan
Gast- Gast
dat doen we maar niet... ik ben 2x zo oud!
Mijn exen zijn juist allemaal geupgrade.Lily schreef:ow dan ben ik er toch beter vanaf gekomen mjin eerste ex, is een aantal kilo`s zwaarder geworden heeft een vriendin die 10 jaar ouder is en al tieners als dochters heeft, draagt nog dezelfde kleren als toen ie met mij was, ...
Ex 1 heeft een eigen bedrijf en was toen een blowende sloeber
Ex 2 was toen net militair, ook prima betaald, maar nu dus bakken met geld en een Audi A3
Ex 3 kwam destijds net uit de bak, geen cent om de kont te klauwen en heeft nu een eigen woning, dikke auto én een motorrijbewijs + motor..
Ex 4, nouja die toekomst staat hierboven..
Something went wrong, whahaha!
Gast- Gast
Lily schreef:ow dan ben ik er toch beter vanaf gekomen mjin eerste ex, is een aantal kilo`s zwaarder geworden heeft een vriendin die 10 jaar ouder is en al tieners als dochters heeft, draagt nog dezelfde kleren als toen ie met mij was, ...
Hahahaha mooi zo!
Ik ben er ook goed vanaf gekomen... god wat ben ik blij dat die relatie over is!
Keep the faith, Donnaa!
ja dat heb ik ook, snap nu echt niet wat ik ook in mijn eerste vriend gezien heb mja, m`n tweede was een stuk beter en ben ik nu nog steeds goed bevriend mee
Gast- Gast
aaah , dan pak je toch eventjes zuiver en lekker warm water
enne dames ik ben er weg van. Een hele fijne avond, slaap lekker allemaal en tot morgen overdag
enne dames ik ben er weg van. Een hele fijne avond, slaap lekker allemaal en tot morgen overdag
Gast- Gast
Meiden, ik ga naar bed Welterusten alvast en tot morgen!
Reva, slinger die waterkokers nog maar een keertje aan Nee zonder gein, ik ben trots op je! Ga zo door!
Reva, slinger die waterkokers nog maar een keertje aan Nee zonder gein, ik ben trots op je! Ga zo door!
Ja het warme water is dus op haha, dus dat gaat niet.
Truste lily!
Truste Sjalalaan!
Truste lily!
Truste Sjalalaan!
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: