Dagcafé
+25
Laquisia
Serena
Zwoesj
Jordana
Chocolate Cookie
klavertje
Kqip
Lotus
Merai
Tullow
SleepingBeauty
Minx
May
Try
Rovine
Burn
Sweety
VeryCherry
Jelin
Moezie
Zwerver
Mida4you
Cheesegirl
Suus
Sjaantje
29 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Trusten iedereen die gaat slapen!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ik kan echt niet wennen aan ´ik ben er weg van´. Ik denk altijd eerst huh waarvan
Gast- Gast
Klinkt beter dan 'afgewerkt'.Reva schreef:Ik kan echt niet wennen aan ´ik ben er weg van´. Ik denk altijd eerst huh waarvan
Gast- Gast
Reva schreef:Afwaspauze.
Alex
Waar afwaspauzes al niet goed voor zijn moet je nog veel?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Alex is er.. maar ook weer niet..
Ik ben gesloopt. We hadden een traprenovatiemeneer over de vloer en hij ging om half 11 pas weg. Jeeeeminee, wat bleef hij hangen. Het eerste uur ging het alleen maar over hoe hij zijn bedrijf begonnen was, wat wij voor werk doen en hoe leuk A. is (weet ik allang) en daarna ging het eens een keer over de trap. Kost nog klauwen met geld ook, wordt 'm dus waarschijnlijk niet. Voor niks een avond verspild.
Gast- Gast
Waarom doen zo iemand niet gewoon zijn werk? Krijgt hij per uur betaald ofzoAlex schreef:Smikkell schreef:Alex is er.. maar ook weer niet..
Ik ben gesloopt. We hadden een traprenovatiemeneer over de vloer en hij ging om half 11 pas weg. Jeeeeminee, wat bleef hij hangen. Het eerste uur ging het alleen maar over hoe hij zijn bedrijf begonnen was, wat wij voor werk doen en hoe leuk A. is (weet ik allang) en daarna ging het eens een keer over de trap. Kost nog klauwen met geld ook, wordt 'm dus waarschijnlijk niet. Voor niks een avond verspild.
Ik ben ook gesloopt. Heb vandaag wel een uur gewerkt, nou eigenlijk zelfs twee. Das het dubbele van wat ik zou werken dus. Pfoe..
**
Laatst aangepast door Smikkell op di 29 maa 2011 - 10:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Klinkt beter dan 'afgewerkt'.Reva schreef:Ik kan echt niet wennen aan ´ik ben er weg van´. Ik denk altijd eerst huh waarvan
ik lig in bed nog wat mee te lezen op me telefoon en door jullie zeg ik nu wel vortaan ik ben klaar met werken ipv ik ben afgewerkt, wat werd ik toen gek aangekeken haha.
Gast- Gast
Haha, maar las je ook mijn post over afgewerkt worden en de afwerkplekken?Lily schreef:Smikkell schreef:Klinkt beter dan 'afgewerkt'.Reva schreef:Ik kan echt niet wennen aan ´ik ben er weg van´. Ik denk altijd eerst huh waarvan
ik lig in bed nog wat mee te lezen op me telefoon en door jullie zeg ik nu wel vortaan ik ben klaar met werken ipv ik ben afgewerkt, wat werd ik toen gek aangekeken haha.
Gast- Gast
haha nee kan niet zo snel posten met dit ding, maare ga nu echt slapen m'n vriend is er al bij komen liggen. Welterusten dames
Gast- Gast
Krijgen we geen live-verslag, Lily? Dán kan je daarna plaatsen dat je afgewerkt bent.
Gast- Gast
+1Reva schreef:Krijgen we geen live-verslag, Lily? Dán kan je daarna plaatsen dat je afgewerkt bent.
Gast- Gast
Bah, dames, daar zou ik niet zo'n behoefte aan hebben. Viezeriken.
Smikkie, wat stom dat je de kinderen niet mee kreeg, had je afgesproken dat jij ze op zou halen?
Smikkie, wat stom dat je de kinderen niet mee kreeg, had je afgesproken dat jij ze op zou halen?
Gast- Gast
Ja, en ik haal ze al 5 jaar op.. Maar blijkbaar omdat ik nu even niet geweest ben doen ze moeilijk.Alex schreef:Bah, dames, daar zou ik niet zo'n behoefte aan hebben. Viezeriken.
Gast- Gast
Gast- Gast
Hoest met je ogen, Do?
En ik las iets over dat je geen sms had ontvangen van je lief. Alles goed inmiddels?
En ik las iets over dat je geen sms had ontvangen van je lief. Alles goed inmiddels?
Gast- Gast
Moeilijk, Smikk. Ergens snap ik het wel. Op veel scholen waar ik stond waren we ook heel streng.. Ook als iemand al heel lang (al is 5 jaar natuurlijk wel ontzettend lang) de kindjes kwamen halen. Zij weten natuurlijk niet wat er aan de hand is, misschien dachten ze wel dat jullie ruzie hadden (gezin en jij) of wát dan ook. Maar het voelt uiteraard echt kut Maar je hebt 't wel gedaan!!
Ik moet alleen nog het bestek afwassen, de waterkoker staat nu aan. Nou ja...en alles afdrogen. Maar Sjalalaan doet dat niet, maar volgens mij droogt t dan zo raar op. Even denken nog
Ik moet alleen nog het bestek afwassen, de waterkoker staat nu aan. Nou ja...en alles afdrogen. Maar Sjalalaan doet dat niet, maar volgens mij droogt t dan zo raar op. Even denken nog
Gast- Gast
Als je niet droogt krijg je lelijke, vieze vlekken. Afwassop is nou niet het meest frisse water, dat wil ik niet op mijn schone servies hebben..
Ik snap verder de regels en heb ook gezegd dat ik het prima vond dat ze de regels zo naleven.
Ik snap verder de regels en heb ook gezegd dat ik het prima vond dat ze de regels zo naleven.
Gast- Gast
Hoi!
Ik ben trots op je, Smik !
Ik droog altijd af, maar ik spoel ook altijd, dus het sopwater is niet zo vies, dus misschien zou ik het zo wel kunnen laten drogen...
Ik droog altijd af, maar ik spoel ook altijd, dus het sopwater is niet zo vies, dus misschien zou ik het zo wel kunnen laten drogen...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Qiara schreef:Hoi!
Ik heb alles heeeel grondig afgespoeld en daarna pas afwassopje gemaakt (en die nog twee keer vernieuwd omdat ie koud was geworden, haha).
De glazen etc ga ik sowieso afdrogen, bestek ook (das geen werk), denk dat ik de bordenstapels laat opdrogen. De schade zie ik daar morgen wel van dan Vlekken op glazen vind ik vies
Gast- Gast
Ja, vlekken op glazen is inderdaad wel vies, goed bezig !
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Oh kijk jongens, JONG gaat 14 juni de aflevering over pesten uitzenden.. ik ga zeker kijken:
Pesten doet pijn. Deze week volgt presentator Manuel Venderbos in Jong Paulien en Theo. Zij worden hun hele leven al gepest. Paulien werd jarenlang zo getreiterd dat ze nu full-time in de dagopvang zit. Samen met Manuel gaat ze na jaren de confrontatie met twee van haar pesters aan. Theo werd zo gepest dat hij zich op school wekenlang in de wc verstopte. Nu probeert hij genoegdoening te krijgen van zijn oude school die volgens hem in had moeten grijpen
Pesten doet pijn. Deze week volgt presentator Manuel Venderbos in Jong Paulien en Theo. Zij worden hun hele leven al gepest. Paulien werd jarenlang zo getreiterd dat ze nu full-time in de dagopvang zit. Samen met Manuel gaat ze na jaren de confrontatie met twee van haar pesters aan. Theo werd zo gepest dat hij zich op school wekenlang in de wc verstopte. Nu probeert hij genoegdoening te krijgen van zijn oude school die volgens hem in had moeten grijpen
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: