Dagcafé
+25
Laquisia
Serena
Zwoesj
Jordana
Chocolate Cookie
klavertje
Kqip
Lotus
Merai
Tullow
SleepingBeauty
Minx
May
Try
Rovine
Burn
Sweety
VeryCherry
Jelin
Moezie
Zwerver
Mida4you
Cheesegirl
Suus
Sjaantje
29 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Reva schreef:Ik ben er ook. Koelkast is schoon.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Maar Sjaan niet meer..Reva schreef:De avond is nog jong, Sjalalaan.
Ja, Smikk, ik vind jou ook lief
Sjaantje schreef:Smikkell schreef:Maar Sjaan niet meer..Reva schreef:De avond is nog jong, Sjalalaan.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Smikkell schreef:Maar Sjaan niet meer..Reva schreef:De avond is nog jong, Sjalalaan.
De waarheid is hard.
Gast- Gast
Keihard.Reva schreef:Sjaantje schreef:Smikkell schreef:Maar Sjaan niet meer..Reva schreef:De avond is nog jong, Sjalalaan.
De waarheid is hard.
Hahaha, ik moet even wat kwijt hoor.
W, wilde vrijdag niet mee karten om dat ik er was. Hij komt niet bij onze groep of in het jongerencentrum als ik er ben, hij belt dan eerst iemand om te checken. En nu wil hij zaterdag niet naar een verjaardag van een vriend omdat ik er zal zijn..
Wat laat die gast zich kennen zeg, het is gewoon lachwekkend..
En het mooiste.. Z`n vrienden zijn echt klaar met hem omdat ze zich in het nauw gedreven voelen en voor het blok gezet voelen omdat hij zo achterlijk tegen mij doet.. Hij begint bijna met de week gekker te doen..
natuurlijk is het ook gewoon kut, want ik (niemand) snap het nog steeds niet
niet quoten graag
W, wilde vrijdag niet mee karten om dat ik er was. Hij komt niet bij onze groep of in het jongerencentrum als ik er ben, hij belt dan eerst iemand om te checken. En nu wil hij zaterdag niet naar een verjaardag van een vriend omdat ik er zal zijn..
Wat laat die gast zich kennen zeg, het is gewoon lachwekkend..
En het mooiste.. Z`n vrienden zijn echt klaar met hem omdat ze zich in het nauw gedreven voelen en voor het blok gezet voelen omdat hij zo achterlijk tegen mij doet.. Hij begint bijna met de week gekker te doen..
niet quoten graag
Gast- Gast
Ik heb de 20e een bestelling gedaan bij de HM. Op de site staat nog steeds dat er niets verzonden is.. NU staat er een datum bij van 28.03 01.04.. Zou het dan toch nog komen voor de 1e? Of ben ik een stap vergeten bij de bestelling?
Gast- Gast
Zullen we met een forum-ploegje langskomen om te helpen?
Smikkell: lekker, ik heb ook thee
Smikkell: lekker, ik heb ook thee
Donnaa, dat is wel erg kinderachtig, zeg!
nja smikkel ze hebben nog 3 dagen he en owja het is bijna april, begin april zou ook mijn broek van de H&M nagestuurd worden. Nu hopen dat ie past anders baal ik heel erg en heb ik voor niks anderhalve maand gewacht.
Gast- Gast
Ja, hij gaat zichzelf zo snoeihard tegenkomen.. Hij zet onze vrienden ertussenin, want die willen natuurlijk geen partij trekken, maar ze worden zo wel bijna gedwongen..Lily schreef:haha wat erg zeg (voor hem dan ) wat is er gebeurt doordat hij zo doet :S
Gast- Gast
en rara welke kant ze dan kiezen, wel sneu voor hem uiteindelijk mja heeftie het dan zelf naar gemaakt.
Gast- Gast
Hopelijk draait hij nog bij, Donnaa.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
It's his loss, Donnaa... Vind het vervelend voor die vrienden dat ze zo voor het blok gezet worden maar hij maakt het er wel zelf naar.
Doet me even denken aan mijn ex (relatie is al 4 jaar uit). Hij is kortgeleden gespot door een kennis van me maar ex durfde diegene niet aan te kijken of gedag te zeggen... Watje!
Doet me even denken aan mijn ex (relatie is al 4 jaar uit). Hij is kortgeleden gespot door een kennis van me maar ex durfde diegene niet aan te kijken of gedag te zeggen... Watje!
Ja, hij heeft het er zelf naar gemaakt.. Volgens mij weet hij zelf nu niet eens meer waar het om gaat.. Ik eigenlijk ook niet..Lily schreef:en rara welke kant ze dan kiezen, wel sneu voor hem uiteindelijk mja heeftie het dan zelf naar gemaakt.
Ik zit me alleen af te vragen hoe ik mijn geld terug ga krijgen.. Als hij dan toch helemaal geen contact meer wil, dan ook graag even alle schulden aflossen svp.
Gast- Gast
Hmm dat wordt lastig Donnaa... Ik weet zo verder je verhaal niet hoor, maar kun jij daarover contact met hem opnemen? Of reageert hij daar ook helemaal niet op? Gaat het om veel geld? Anders zou je misschien nog kunnen overwegen om het te laten zitten zodat het je geen onnodige energie kost.
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: