Dagcafé
+25
Laquisia
Serena
Zwoesj
Jordana
Chocolate Cookie
klavertje
Kqip
Lotus
Merai
Tullow
SleepingBeauty
Minx
May
Try
Rovine
Burn
Sweety
VeryCherry
Jelin
Moezie
Zwerver
Mida4you
Cheesegirl
Suus
Sjaantje
29 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Burn, is het zó erg dat model dan?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Mijn Epilady ligt al jaren voor straf in de kast... hij deed me veel te veel pijn Geen idee dus of ie veel herrie maakt, viel wel mee geloof ik. Denk dat IK meer herrie maakte tijdens het epileren
k heb er geen, ben zo bang dat het zo'n pijn doet ook.
Gast- Gast
TD: ze zeggen dat je moet doorzetten, hoe vaker je het doet, hoe minder pijnlijk het schijnt te wezen. Maar ik ben niet zo'n held...
ik heb ook een epileer/scheer apparaat van Braun.. 2 keer gebruikt.. maar het doet teveel pijn krijg er aardbeien benen van. En het scheren met dat ding vind ik niet fijn, maakt knetter veel herrie! (ligt al 4 jaar in de kast )
Gast- Gast
Sjaantje schreef:TD: ze zeggen dat je moet doorzetten, hoe vaker je het doet, hoe minder pijnlijk het schijnt te wezen. Maar ik ben niet zo'n held...
Ja klopt dat zeggen ze Maar ja als ik er een gratis mag uitzoeken doe ik het misschien, anders ben ik bang dat het zonde van mijn geld is
Gast- Gast
Volgens mij niet..
http://www.beautynieuws.nl/nieuws/1474/Korte-kapsels-2011
En dan die vrouw met een zwart jasje aan, en dat blonde haar enzo.. De 3e foto van de modellen..
En dan die vrouw met een zwart jasje aan, en dat blonde haar enzo.. De 3e foto van de modellen..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Scheren ga ik er sowieso niet mee doen, daar heb ik wel mesjes voor haha..Jade schreef:ik heb ook een epileer/scheer apparaat van Braun.. 2 keer gebruikt.. maar het doet teveel pijn krijg er aardbeien benen van. En het scheren met dat ding vind ik niet fijn, maakt knetter veel herrie! (ligt al 4 jaar in de kast )
Maar langer dan een halve dag stoppel vrij lijkt mij toch wel erg fijn..
Gast- Gast
Ik heb nu 1 van €30 gekozen.. Als het me goed bevalt kan ik altijd in de toekomst nog een dure halen.. En als het niet bevalt, dan is het 'maar' € 30..Theedoosje schreef:Sjaantje schreef:TD: ze zeggen dat je moet doorzetten, hoe vaker je het doet, hoe minder pijnlijk het schijnt te wezen. Maar ik ben niet zo'n held...
Ja klopt dat zeggen ze Maar ja als ik er een gratis mag uitzoeken doe ik het misschien, anders ben ik bang dat het zonde van mijn geld is
Gast- Gast
Wat hebben jullie gegeten of gaan jullie eten?
Ik zit nu te eten. Volkorenpasta met halve zak verse spinazie, pijnboombitten, lenteui, twee tomaten, gekookt ei en knoflook. Jammieee.
Ik zit nu te eten. Volkorenpasta met halve zak verse spinazie, pijnboombitten, lenteui, twee tomaten, gekookt ei en knoflook. Jammieee.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik heb nu 1 van €30 gekozen.. Als het me goed bevalt kan ik altijd in de toekomst nog een dure halen.. En als het niet bevalt, dan is het 'maar' € 30..Theedoosje schreef:Sjaantje schreef:TD: ze zeggen dat je moet doorzetten, hoe vaker je het doet, hoe minder pijnlijk het schijnt te wezen. Maar ik ben niet zo'n held...
Helaas heb ik niet het geld om 'maar' 30 euro uit te geven als ik niet zeker weet of hj bevalt Anders hou ik het lekker bij scheren
Gast- Gast
Op de site van Styletoday kan je een foto uploaden en kapsels uitproberen. Kan je bewijzen dat het staat!Burn schreef:Volgens mij niet..
Gast- Gast
Burn, ik ken jou niet dus weet niet of het bij jou zou passen, maar ik vind het wel een leuk model! Is het een grote verandering t.o.v. je huidige kapsel? Misschien schrikt je moeder daarvan?
Dat snap ik, daarom heb ik het ook tussen haakjes gezet.. Ondanks dat ik het geld wel heb, vind ik het ook zonde als het niets is, vandaar een goedkopere..
Ik irriteer me soms echt aan scheren met een mesje en met een ladyshave vind ik helemaal verschrikkelijk..
Ik irriteer me soms echt aan scheren met een mesje en met een ladyshave vind ik helemaal verschrikkelijk..
Gast- Gast
Ik heb gelukkig niet enorm veel last van haar groei. Ik blijf dus ook lekker scheren!
Ik heb trouwens aardappeltjes, met zalm, broccoli en mosterdsaus gegeten.
Ik heb trouwens aardappeltjes, met zalm, broccoli en mosterdsaus gegeten.
Gast- Gast
Ik laat tegenwoordig mijn onderbenen harsen, maar die keuze heb ik vooral gemaakt omdat ik er moeilijk bij kan qua scheren. Dat kost me teveel energie. Gelukkig heb ik maar heel lichte haartjes dus ook met scheren zie je na een paar dagen pas weer wat en dan ook nog eens alleen als de zon erop schijnt. Heb ik allemaal van die lichtgevende pikkeltjes op mijn benen hahaha
Mijn eten was helaas niet zo jummie: de aardappeltjes kwamen uit de vriezer en waren erg klef en wat er met mijn kipkrokantschnitzel aan de hand was weet ik niet.... maar een elastiekje is makkelijker weg te kauwen denk ik! Mijn boontjes waren gelukkig wel lekker
Mijn eten was helaas niet zo jummie: de aardappeltjes kwamen uit de vriezer en waren erg klef en wat er met mijn kipkrokantschnitzel aan de hand was weet ik niet.... maar een elastiekje is makkelijker weg te kauwen denk ik! Mijn boontjes waren gelukkig wel lekker
Volgens mij valt het wel mee! Heb ook ooit al een keer stekels gehad..
Dit is een foto van vorige week, waar ik niet echt mijn haar had gedaan..
Dit is een foto van vorige week, waar ik niet echt mijn haar had gedaan..
Burn- Lady Post-a-lot
Donnaa> ja ik zag het dat tussenhaakje .. maar goed wiie weet dat ik er ooit nog aan ga
IK had wraps op met sla, kip krokant en honing mosterd dressing
Gast- Gast
Neuh da's niet zo'n drastische verandering, Burn! Ik denk dat het je wel zou staan (al moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat ik niet heel goed ben in het voor me zien van eindresultaten )
Theedoosje schreef:Donnaa> ja ik zag het dat tussenhaakje .. maar goed wiie weet dat ik er ooit nog aan ga
Jaloers
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Neuh da's niet zo'n drastische verandering, Burn! Ik denk dat het je wel zou staan (al moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat ik niet heel goed ben in het voor me zien van eindresultaten )
Ik denk dat ik volgende week ofzo gewoon naar de kapper ga!
Burn- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Theedoosje schreef:Donnaa> ja ik zag het dat tussenhaakje .. maar goed wiie weet dat ik er ooit nog aan ga
Jaloers
Jaaa zo goddelijk is dat !
Maar jij had toch macaroni of zo met van alles? Klinkt ook super goed!
Gast- Gast
Mijn haar wordt ook alweer lang.. ik twijfel of ik het weer af moet knippen.. of lang laat groeien.. wat zeggen jullie er van?
Gast- Gast
Burn schreef:Sjaantje schreef:Neuh da's niet zo'n drastische verandering, Burn! Ik denk dat het je wel zou staan (al moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat ik niet heel goed ben in het voor me zien van eindresultaten )
Ik denk dat ik volgende week ofzo gewoon naar de kapper ga!
Precies! Fotootje uitprinten en meenemen dan kan de kapster je vast vertellen hoe het jou zal staan. Krijgen wij ook nog een 'na'-foto te zien tegen die tijd?
ProudMama schreef:Op de site van Styletoday kan je een foto uploaden en kapsels uitproberen. Kan je bewijzen dat het staat!Burn schreef:Volgens mij niet..
Bedankt voor de tip!
Burn- Lady Post-a-lot
Heb ff geen voorbeeld Jade?
Miijn haar mag ook weer stukje vanaf Gewoon voor de gezondheid van mijn haren
Miijn haar mag ook weer stukje vanaf Gewoon voor de gezondheid van mijn haren
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40