Dagcafé
+25
Laquisia
Serena
Zwoesj
Jordana
Chocolate Cookie
klavertje
Kqip
Lotus
Merai
Tullow
SleepingBeauty
Minx
May
Try
Rovine
Burn
Sweety
VeryCherry
Jelin
Moezie
Zwerver
Mida4you
Cheesegirl
Suus
Sjaantje
29 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Gefeliciteerd Patries? Welke Mac, dan kom ik eens langs als je moet werken
Lieve foto`s VC!
Lieve foto`s VC!
Gast- Gast
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
H....
Gezellig meeten bij de m
Met extra saus was het toch
Gezellig meeten bij de m
Met extra saus was het toch
Laatst aangepast door Patriesje op di 29 maa 2011 - 1:26; in totaal 3 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik mag donderdag direct al beginnen :D
*moet eerst nog wel even opzoek naar goede schoenen*
Gast- Gast
Oke dan, extra saus idd, op vrijwel alles hahaha.. Lekker
Als je moet werken op een mooie zomerdag dan kom ik een ijsje halen.. Met extra saus
Als je moet werken op een mooie zomerdag dan kom ik een ijsje halen.. Met extra saus
Gast- Gast
Aaah VC, wat lief! Op de 2e foto lijkt je zoontje best op het kindje van Snoepy87 toen hij een paar weekjes oud was En hoe gaat het met je pakketjes? Ik kreeg gisteren een mail van een bedrijf dat mn twee pakketjes zijn verstuurd, met track en trace code erbij en dan staat er bij 'het kan maximaal een dag duren voordat er iets te zien is ofzoiets...'. Nou ik weet niet hoor, maar bij mij is er al een dag voorbij en hij heeft nog steeds geen gevens Hoopte zo dat het vandaag zou komen
Donnaa, wat lief van je! Heb je foto's van de kleertjes? I kinderkleertjes!
Gast- Gast
Patriesje schreef:Ik mag donderdag direct al beginnen :D
Oh joh dat is snel Wel fijn
Gast- Gast
ow reva dat heb ik ook gehad, een track en tracenummer en ik kon maar niks vinden. Uiteindelijk was m`n pakketje wel bezorgd maar vond het raar dat ik met m`n code niks vond.
Gast- Gast
Ja ben echt super blij dat ik ook al zo snel kan beginnen!
Moet nog even afwachten wat voor contract ik precies krijg.
En dan zeer waarschijnlijk mijn baantje van nu opzeggen!!(heb er nu al zin in)
Moet nog even afwachten wat voor contract ik precies krijg.
En dan zeer waarschijnlijk mijn baantje van nu opzeggen!!(heb er nu al zin in)
Gast- Gast
@Reva; is daar nog een foto van te vinden? Zou ik best wel willen zien
M'n pakketje ligt nu in de auto, dus het komt vandaag nog binnen.
Ik kreeg ook een track&trace code, maar er stond in de mail dat hij waarschijnlijk na 23.00 actief zou worden als het pakketje eenmaal gescand was. Als het nog een dag langer duurt zou ik gewoon even bellen
M'n pakketje ligt nu in de auto, dus het komt vandaag nog binnen.
Ik kreeg ook een track&trace code, maar er stond in de mail dat hij waarschijnlijk na 23.00 actief zou worden als het pakketje eenmaal gescand was. Als het nog een dag langer duurt zou ik gewoon even bellen
Ik heb dat ook een keer gehad dat die hele code nooit gewerkt heeft maar het pakketje wel gewoon is aangekomen!
Heb ook nog geprobeerd toen ik hem ontvangen had dat die code het toen wel deed maar ook niet.
Heb ook nog geprobeerd toen ik hem ontvangen had dat die code het toen wel deed maar ook niet.
Gast- Gast
Ow god.. Mijn broertje op msn.. Zijn meisje heeft het uitgemaakt Hij zit er helemaal doorheen
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
achja wacht nu ook op een pakketje maar kreeg in de bevestigingsmail dat ie bezorgd was geen track en tracecode erbij. Achja als ie er vandaag nog neit is mail ik wel ff.
Gast- Gast
Eeeeuh, ik bedoel trouwens de eerste foto. Maar ik ben ervan overtuigd dat allebei de moeders zich zwaar beledigd voelen en totaal geen gelijkenis zien, haha. Geen idee, de babyfoto's van S. van Snoepy87 stonden denk ik sowieso op het oude forum, die zal ook alweer wel bijna een jaar zijn.
Gast- Gast
Awh wat sneu LP.
loontjes-power schreef:Ow god.. Mijn broertje op msn.. Zijn meisje heeft het uitgemaakt Hij zit er helemaal doorheen
Arme jongen, arm broertje... ze heeft het toch niet op msn uitgemaakt?
Gast- Gast
Zit te twijfelen of ik mijn ouders ook even moet bellen...
Natuurlijk wil ik het ze graag vertellen maar hun kunnen hun mond echt niet houden en vertellen alles aan iedereen.
En mijn vader is morgen jarig dus denk ik dat ze het dan de hele familie gelijk vertellen...
Ik wil eerst even gewerkt hebben/contract getekend hebben voordat ik het anderen vertel..
Wat zou ik doen m´n mond nog even houden of toch vertellen en tegen hun zegge ndat ze het echt niet verder mogen zeggen?
Natuurlijk wil ik het ze graag vertellen maar hun kunnen hun mond echt niet houden en vertellen alles aan iedereen.
En mijn vader is morgen jarig dus denk ik dat ze het dan de hele familie gelijk vertellen...
Ik wil eerst even gewerkt hebben/contract getekend hebben voordat ik het anderen vertel..
Wat zou ik doen m´n mond nog even houden of toch vertellen en tegen hun zegge ndat ze het echt niet verder mogen zeggen?
Gast- Gast
Reva schreef:
En zo nog wat shirts en nog een broek..
Gast- Gast
Whahaahah dat je dat allemaal onthoud joh Reva
Dat blauw shirtje heeft N. ook