Dagcafé
+25
Laquisia
Serena
Zwoesj
Jordana
Chocolate Cookie
klavertje
Kqip
Lotus
Merai
Tullow
SleepingBeauty
Minx
May
Try
Rovine
Burn
Sweety
VeryCherry
Jelin
Moezie
Zwerver
Mida4you
Cheesegirl
Suus
Sjaantje
29 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Ai, da's niet leuk Do... Maar misschien heeft ie er een goeie reden voor en hoef je je niet zo'n zorgen te maken? Ik hoop het voor je! En ik hoop dat je snel van hem hoort!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Niet wereldschokkend, maar juist het feit dat het al bijna kwart voor vijf is en ik helemaal niks heb gehoord baart me enorm veel zorgen...
Gast- Gast
Heeft de TNT ook storing ofzo, zit ook al de hele dag te wachten op een pakketje..
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Ik heb al gesmst....daarom is het nog akeliger...
Ik geloof niet dat ik al ooit bijna een uur op een reactie heb moeten wachten.....
Ik geloof niet dat ik al ooit bijna een uur op een reactie heb moeten wachten.....
Gast- Gast
Dolores schreef:Ik heb al gesmst....daarom is het nog akeliger...
Misschien is ze druk, is de sms helemaal niet aangekomen (veel storingen overal)
Gast- Gast
Echt vervelend Do....snap dat je je zorgen maakt!
Ik ben jaloers, Reva!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Dolores schreef:Ah een mailtje...
Accu van de gsm was leeg....
Pfff....
Zie je wel, don't worry!
Gast- Gast
Reva schreef:Ik zit wijn te drinken op terrasje.. hahahaha.
Jaloers
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Fijn dat je iets hebt gehoord, Dolores!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Tja Do, da's wel een goeie reden natuurlijk... Fijn dat hij even gemaild heeft!
Reva, geniet ervan en drink je er ook één (of meer ) op ons?
Ik ben vandaag voor het eerst écht met mijn nichtje op stap geweest (zonder hulp van anderen bedoel ik dan) Vanwege mijn handicap is het een stuk lastiger en vermoeiender om met haar op stap te gaan maar ik heb nu zelf een autostoeltje voor haar en een buggy die voor mij makkelijker te hanteren is dan haar eigen Quinny Zapp.
Dus we hebben even boodschappen gedaan en daarna hebben we oud brood naar de eendjes/hertjes/kippetje/struisvogel gebracht. Lekker in het zonnetje op een bankje gezeten en nog zitten kletsen met de anderen die ook met hun kids naar de beestjes waren geweest.
Ik gok zo dat door het mooie weer veel meer mensen naar de beestjes gaan... ze hadden helemaal geen honger!!!
Reva, geniet ervan en drink je er ook één (of meer ) op ons?
Ik ben vandaag voor het eerst écht met mijn nichtje op stap geweest (zonder hulp van anderen bedoel ik dan) Vanwege mijn handicap is het een stuk lastiger en vermoeiender om met haar op stap te gaan maar ik heb nu zelf een autostoeltje voor haar en een buggy die voor mij makkelijker te hanteren is dan haar eigen Quinny Zapp.
Dus we hebben even boodschappen gedaan en daarna hebben we oud brood naar de eendjes/hertjes/kippetje/struisvogel gebracht. Lekker in het zonnetje op een bankje gezeten en nog zitten kletsen met de anderen die ook met hun kids naar de beestjes waren geweest.
Ik gok zo dat door het mooie weer veel meer mensen naar de beestjes gaan... ze hadden helemaal geen honger!!!
Zo, ben er ook weer.
Heb ik nog iets gemist? Drama's? Rellen? Vechtpartijen? Relatie- updates? Werk- nieuws?
Heb geen puf om alles terug te lezen
Heb ik nog iets gemist? Drama's? Rellen? Vechtpartijen? Relatie- updates? Werk- nieuws?
Heb geen puf om alles terug te lezen
Gast- Gast
Nou dames, ik ga naar huis, lekker fietsen in het zonnetje Fijne avond allemaal!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
fijne avond:)
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Da's balen! De kleding voor mijn man is ook nog niet binnen helaas...Lily schreef:niet veel, behalve dat VC haar jurkje er nog steeds niet is
Gast- Gast
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: