Dagcafé
+25
Laquisia
Serena
Zwoesj
Jordana
Chocolate Cookie
klavertje
Kqip
Lotus
Merai
Tullow
SleepingBeauty
Minx
May
Try
Rovine
Burn
Sweety
VeryCherry
Jelin
Moezie
Zwerver
Mida4you
Cheesegirl
Suus
Sjaantje
29 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
ach toen chica klein was ik allemaal muisjes en balletjes en weet ik veel wat gekocht maar nee wat vond ze het leukst om mee te spelen, wattenstaafjes en vijlen :S en inderdaad in een doos of tas/rugzak gaan zitten, ook erg leuk haha. Nu doet ze die dingen niet meer, op zich best wel jammer.
Gast- Gast
Ow DO Wat een foto..
Die van ons kan ook zo doen als die iets fout heeft gedaan..
Of ze gaat naar de mandje en als ik vraag wat ze gedaan heeft dan trekt ze der bovenlip op
Die van ons kan ook zo doen als die iets fout heeft gedaan..
Of ze gaat naar de mandje en als ik vraag wat ze gedaan heeft dan trekt ze der bovenlip op
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Lily schreef:ach toen chica klein was ik allemaal muisjes en balletjes en weet ik veel wat gekocht maar nee wat vond ze het leukst om mee te spelen, wattenstaafjes en vijlen :S en inderdaad in een doos of tas/rugzak gaan zitten, ook erg leuk haha. Nu doet ze die dingen niet meer, op zich best wel jammer.
Die van mij at mijn schoenen en er konden 10 paar schoenen staan.. die van mij gingen eraan
Moezie- Kletskop
Gast- Gast
Das eigenlijk net als met kinderen. Mijn zoontje had bergen speelgoed, maar met doosjes en stokjes spelen vond hij het allerleukste.
Mijn paps heeft altijd de neiging op baby's op te tuigen en er dan foto's van te maken. Mijn eigen babyalbum zit vol met zulke foto's en van mijn zoontje heeft hij ook een boel foto's gemaakt. Zal is kijken of ik nog wat foto's kan vinden
Mijn paps heeft altijd de neiging op baby's op te tuigen en er dan foto's van te maken. Mijn eigen babyalbum zit vol met zulke foto's en van mijn zoontje heeft hij ook een boel foto's gemaakt. Zal is kijken of ik nog wat foto's kan vinden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
haha ik zie het al voor me
en heb geen schuldige foto van chica, alleen een foto waarop de chagrijnig kijkt en een foto waar ze in een doos zit heb er zoveel maar die staan thuis op de pc
en heb geen schuldige foto van chica, alleen een foto waarop de chagrijnig kijkt en een foto waar ze in een doos zit heb er zoveel maar die staan thuis op de pc
Gast- Gast
Awh wat schattig Do
Wat een leuke foto's van de honden.
Ik heb net gebeld met de woningbouw en ze hadden geen woningen voor waar ik me had opgegeven. Ik vroeg voor een ander dorpje en daar kwam nog wel wat vrij. Ik ging eerst even informatie opzoeken op de site en belde ze daarna terug. Het is een leuk huisje om te zien! Wel klein, een woonkamer, 1 slaapkamer, keuken, toilet in de badkamer en een klein tuintje. Ben er wel enthousiast om geworden eigenlijk. Als er iets vrij komt dan zou hij me bellen! Ben benieuwd! Hoop er nu eigenlijk wel stiekem op om dat huisje te krijgen.
Ik heb net gebeld met de woningbouw en ze hadden geen woningen voor waar ik me had opgegeven. Ik vroeg voor een ander dorpje en daar kwam nog wel wat vrij. Ik ging eerst even informatie opzoeken op de site en belde ze daarna terug. Het is een leuk huisje om te zien! Wel klein, een woonkamer, 1 slaapkamer, keuken, toilet in de badkamer en een klein tuintje. Ben er wel enthousiast om geworden eigenlijk. Als er iets vrij komt dan zou hij me bellen! Ben benieuwd! Hoop er nu eigenlijk wel stiekem op om dat huisje te krijgen.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Voor €100 aan t-shirtjes en shorts.. Mijn schoonzus heeft het niet zo breed, vandaarloontjes-power schreef:_Donnaa schreef:Zo schattig.. Mijn broer moest gisteren huilen toen hij hoorde en zag wat voor kleertjes ik had gekocht voor zijn zoontje..
Wat had je gekocht Donna? Dat zal ik wel gemist hebben
Gast- Gast
Ahh wat een leuk foto's!
Hallo allemaal!
Hallo allemaal!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
ow wat leuk sweety, en die woning komt binnenkort vrij? Anders kan je toch aankaarten dat je interesse hebt in die woning.
Gast- Gast
Whaha, als mijn hond zo kijkt als hij iets 'stouts' doet, dan voel ik me ZOOOO schuldig...en knuffel ik hem helemaal dood. Hij mag zich echt nooit nooit nooit verdrietig/schuldig voelen, daar kan ik niet tegen Of als ik op hem mopper, dan kan ik mezelf wel slaan daarna.
Gast- Gast
@ Donnaa,
Ik denk dat ik ook zou gaan huilen.... Want dat is wel echt superlief van je zeg...
Ik denk dat ik ook zou gaan huilen.... Want dat is wel echt superlief van je zeg...
Gast- Gast
Donnaa wat lief van je. Volgens mij ben je echt wel gek met je neefje is het toch :d
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Er staat nu 1 in optie en er komt binnenkort 1 vrij. Heb gezegd dat ik er wel interesse in heb en dat het er leuk uit zag. Dus ben benieuwd! Weet niet precies wanneer het vrij komt maar ik wacht het gewoon even af. Maar ik blijf wel duimen en hopen eigenlijk.Lily schreef:ow wat leuk sweety, en die woning komt binnenkort vrij? Anders kan je toch aankaarten dat je interesse hebt in die woning.
Sweety- Ratel
Mijn moeder ging ook nog huilen haha.. Echt te erg!Dolores schreef:@ Donnaa,
Gast- Gast
Ja, ik ben ook echt heel erg gek op hem en daarom doe ik het ook. Hij verdiend het beste van het beste.. Hij moet z`n papa al zolang missen en ik mis hem ook echt heel erg. Maargoed, misschien zie ik hem deze zomer weer en anders volgend jaar!Fairytale schreef:Donnaa wat lief van je. Volgens mij ben je echt wel gek met je neefje is het toch :d
Gast- Gast
M'n zwever-zoontje en een foto van mijn en mijn zoontje toen hij 3 weken oud was.
Laatst aangepast door VeryCherry op ma 28 maa 2011 - 22:45; in totaal 3 keer bewerkt
Dank je wel Lily.
Sweety- Ratel
Wat ontzettend lief van jou Donna!
Jou wil ik ook wel als nichtje
Moezie- Kletskop
Hahaha, als tante dan heloontjes-power schreef:Wat ontzettend lief van jou Donna!
Gast- Gast
Whaaa
ben net gebeld door de gele m er ben aangenomen
ben net gebeld door de gele m er ben aangenomen
Laatst aangepast door Patriesje op di 29 maa 2011 - 1:25; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: