Dagcafé
+25
Laquisia
Serena
Zwoesj
Jordana
Chocolate Cookie
klavertje
Kqip
Lotus
Merai
Tullow
SleepingBeauty
Minx
May
Try
Rovine
Burn
Sweety
VeryCherry
Jelin
Moezie
Zwerver
Mida4you
Cheesegirl
Suus
Sjaantje
29 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Oh, mijn hond is bij ons zooo anders dan wanneer hij bij mijn ouders is joh. Echt maf. Bij ons blaft hij niet, trekt niet aan de riem en springt niet de hele tijd tegen je op. En mijn bij ouders doet hij dat allemaal wel.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Vergeet-me-nietje schreef:
LP, balen dat je nu nog geen zekerheid hebt. Lijkt me heel vervelend! Hebben jullie een termijn afgesproken waarop je uiterlijk hoort of je mag blijven? Ben je al aan het zoeken naar een andere baan?
Ik zou het zowiezo in april moeten horen.. Ik weet niet of ik nu al naar een andere baan moet zoeken.. Ze hebben me graag hier dat zeiden ze net.
En zodra het drukker word zou ik een contract verlenging krijgen.. en als het zo goed bleef gaan dan zou ik de financieele administratie krijgen.
Ik voel me nu zo onzeker!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
I know.. Je kan gewoon datums invullen en dan komt het ervoor.. Wij hebben ING op het werk, dus ik weet hoe dat werkt :-)Try schreef:
@ Donnaa, ik krijg ze zelf ook op papier hoor, maar wat Vergeet-me-nietje zei klopte niet, je kan af- en bijschrijvingen tot jaren terug opzoeken.
Gast- Gast
Lily schreef:haha wat leuk VC, nu maar wachten tot de bel gaat
Ik durf niet eens even naar het toilet te gaan
Dat si echt erg VC:P
Moezie- Kletskop
Als mijn werkgever mij geen zekerheid kan bieden dat ik over 2 maanden nog werk heb, ga ik absoluut onmiddellijk op zoek naar een baan. Mocht je een baan vinden, kun je altijd nog zeggen dat je het toch niet doet als je in april te horen krijgt dat je in je huidige functie kunt blijven. Maar helemaal zoals de arbeidsmarkt nu is, zou ik niet wachten en meteen beginnen te zoeken.loontjes-power schreef:Vergeet-me-nietje schreef:
LP, balen dat je nu nog geen zekerheid hebt. Lijkt me heel vervelend! Hebben jullie een termijn afgesproken waarop je uiterlijk hoort of je mag blijven? Ben je al aan het zoeken naar een andere baan?
Ik zou het zowiezo in april moeten horen.. Ik weet niet of ik nu al naar een andere baan moet zoeken.. Ze hebben me graag hier dat zeiden ze net.
En zodra het drukker word zou ik een contract verlenging krijgen.. en als het zo goed bleef gaan dan zou ik de financieele administratie krijgen.
Gast- Gast
Ik vrees dat ik het gewoon niet gewend ben om pakketjes te krijgen
Zo schattig.. Mijn broer moest gisteren huilen toen hij hoorde en zag wat voor kleertjes ik had gekocht voor zijn zoontje..
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Als mijn werkgever mij geen zekerheid kan bieden dat ik over 2 maanden nog werk heb, ga ik absoluut onmiddellijk op zoek naar een baan. Mocht je een baan vinden, kun je altijd nog zeggen dat je het toch niet doet als je in april te horen krijgt dat je in je huidige functie kunt blijven. Maar helemaal zoals de arbeidsmarkt nu is, zou ik niet wachten en meteen beginnen te zoeken.loontjes-power schreef:Vergeet-me-nietje schreef:
Daar heb je wel gelijk in!!
Ik ga dan toch maar langzaam eens op zoek.. pff..
Moezie- Kletskop
_Donnaa schreef:Zo schattig.. Mijn broer moest gisteren huilen toen hij hoorde en zag wat voor kleertjes ik had gekocht voor zijn zoontje..
Wat had je gekocht Donna? Dat zal ik wel gemist hebben
Moezie- Kletskop
Dit is het resultaat als ik even de kamer uit loop. Een schuldbewuste hond op de leuning van de bank
Wat een leuk beestje VC
Moezie- Kletskop
Dat ie stiekem op de bank is gaan liggen, dat mag hij helemaal niet
haha ah oke, ja ik ken het verhaal hier hebben we zo`n poes die kopjes die ze kan trekken in combinatie met de mauwtjes
Gast- Gast
Whahahaha ja, soms zijn het echt ondeugende beestjes hoor. Als Diesel weet dat hij iets heeft gedaan wat niet mag geeft ie een knipoog
Dolores schreef:Wil jij zien wat écht schuldbewust is, VC?
;-)
Uiteraard
*stout geweest??*
*knip*
*knip*
Laatst aangepast door Dolores op ma 28 maa 2011 - 22:35; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
haha, die van ons gaat heel erg lief kijken van ik doe toch helemaal niks of zo`n heel zielig mauwtje erbij haha. Soms liggen we helemaal in een scheur om da beest
Gast- Gast
Whahaahah Do, die voelt zich écht schuldig
Dieren zijn gewoon maf. Hij heeft hier ook geen mand, maar een kartonnen doos. Lijkt net een zwerver zo
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: