Dagcafé
+25
Laquisia
Serena
Zwoesj
Jordana
Chocolate Cookie
klavertje
Kqip
Lotus
Merai
Tullow
SleepingBeauty
Minx
May
Try
Rovine
Burn
Sweety
VeryCherry
Jelin
Moezie
Zwerver
Mida4you
Cheesegirl
Suus
Sjaantje
29 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Reva schreef:Merai schreef:Reva schreef:Leuk joh Ga je er dan ook gelijk heen?
De afspraak is daar
Ja, dús?
Nou, dan zijn we er toch al.. je bedoelt of we meteen gaan verhuizen? Volgende week maandag gaan we over, deze week nog inpakken, schilderen etc. En mijn tentamen voor vrijdag leren
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben benieuwd naar foto's van je huis, Merai! (en ik bedoelde natuurlijk 'leuk', kan echt niet typen soms )
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Oh, vervelend, Isabella! Heb je het druk?
Suus- Lady Post-a-lot
Merai schreef:Isabella schreef:Merai, leuk en spannend! Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden
Ik gok dat er hier wel eens wat foto's voorbij gaan komen Hoofdpijn of veel aan je hoofd?
Leuk, ik ga het in de gaten houden. Heb jij facebook ofzo dat ik daar eens kan spieken ook? Of wil je dat niet?
Ik heb vrij drukke dag gehad & het zijn veel indrukken bij nieuw werk, leer zoveel, dat ik echt kapot ben, en dus knallende hoofdpijn...
Gast- Gast
Merai schreef:VeryCherry schreef:Ja, Merai, jij bent toch degene die mijn droomhuis heeft ingepikt?
Het is niet dat huis aan de amstel geworden maar wel een heel erg leuk ander huis
Wel met zo'n mooie erker??
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Suus schreef:Oh, vervelend, Isabella! Heb je het druk?
Ik moet nog even wennen met werken; het is nog heel inspannend en ik leer veel, dus ben heel erg moe & krijg dan ook hoofdpijn. Maar ik stond om 6.15u vanmorgen ook al te douchen haha.
Gast- Gast
Wow, dat is vroeg! Hopelijk went het werk snel wat, je vindt het wel leuk geloof ik, toch?Isabella schreef:Suus schreef:Oh, vervelend, Isabella! Heb je het druk?
Ik moet nog even wennen met werken; het is nog heel inspannend en ik leer veel, dus ben heel erg moe & krijg dan ook hoofdpijn. Maar ik stond om 6.15u vanmorgen ook al te douchen haha.
Suus- Lady Post-a-lot
Isabella schreef:Merai schreef:Isabella schreef:Merai, leuk en spannend! Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden
Ik gok dat er hier wel eens wat foto's voorbij gaan komen Hoofdpijn of veel aan je hoofd?
Leuk, ik ga het in de gaten houden. Heb jij facebook ofzo dat ik daar eens kan spieken ook? Of wil je dat niet?
Ik heb vrij drukke dag gehad & het zijn veel indrukken bij nieuw werk, leer zoveel, dat ik echt kapot ben, en dus knallende hoofdpijn...
Heb je een pm gestuurd Kan me voorstellen dat het even veel energie kost maar wel fijn dat je nu iets hebt gevonden waar je je hopelijk meer thuis gaat voelen!
Merai- Ratel
Reva schreef:'Ja, dús?' was een grapje
Veel plezier, Pretty Merai
Ik ben even niet zo scherp Thanx lieve Reva!
Merai- Ratel
Anousch schreef:Bluhhhh ik heb honger en moet mezelf echt inhouden.
Dan eet of drink je wat.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Merai schreef:VeryCherry schreef:Ja, Merai, jij bent toch degene die mijn droomhuis heeft ingepikt?
Het is niet dat huis aan de amstel geworden maar wel een heel erg leuk ander huis
Nee Maar wel met een gigantisch balkon
Merai- Ratel
Ik
Ga
Zo
Gillen
En
Krijsen
En
Huilen!
Ga
Zo
Gillen
En
Krijsen
En
Huilen!
Ons droomhuis staat ook te koop, maar helaas kunnen we dat echt nooit betalen! In ieder geval nu nog lang niet!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Anousch schreef:Bluhhhh ik heb honger en moet mezelf echt inhouden.
Hoezo inhouden als je honger hebt? Dan neem je toch wat stuks fruit?
Gast- Gast
Merai schreef:VeryCherry schreef:Merai schreef:VeryCherry schreef:Ja, Merai, jij bent toch degene die mijn droomhuis heeft ingepikt?
Nee Maar wel met een gigantisch balkon
Oeh gaaf!!!
Suus schreef:Wow, dat is vroeg! Hopelijk went het werk snel wat, je vindt het wel leuk geloof ik, toch?Isabella schreef:Suus schreef:Oh, vervelend, Isabella! Heb je het druk?
Ja zat om 7.15u op de fiets en moest om 8.00u beginnen. Het gaat wel wennen, het is gewoon veel tegelijk nu. Maar ik vind het leuk ja, ik werk met 2 leuke mensen nauw samen & heb veel te leren nog, maar het is wel leuk!
Gast- Gast
Merai schreef:Isabella schreef:Merai schreef:Isabella schreef:Merai, leuk en spannend! Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden
Heb je een pm gestuurd Kan me voorstellen dat het even veel energie kost maar wel fijn dat je nu iets hebt gevonden waar je je hopelijk meer thuis gaat voelen!
Ik hoop het wel! Wat ben jij leuk
Gast- Gast
Ja heerlijk, daar ga ik heel wat uurtjes vertoeven Maar ik ga er vandoor, wish me luck! Succes met je jurk VC, dat komt vast goed! Dag lieve dames!
Merai- Ratel
Storm schreef:Zo, m'n kies is eruit. Binnen een minuut had ie 'm eruit getrokken!
En.. pijn weg?
Gast- Gast
Ja, vooralsnog wel.Isabella schreef:Storm schreef:Zo, m'n kies is eruit. Binnen een minuut had ie 'm eruit getrokken!
En.. pijn weg?
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: