Dagcafé
+25
Laquisia
Serena
Zwoesj
Jordana
Chocolate Cookie
klavertje
Kqip
Lotus
Merai
Tullow
SleepingBeauty
Minx
May
Try
Rovine
Burn
Sweety
VeryCherry
Jelin
Moezie
Zwerver
Mida4you
Cheesegirl
Suus
Sjaantje
29 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
is toch ook als je de afschriften van de bank op papier wil ontvangen moet je ook vortaan voor betalen, ook zoiets :S
Gast- Gast
Oh joh, dat wist ik niet eens.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, als je iedere week afschriften wilt inderdaad. Ik krijg iedere 2 weken een afschrift geloof ik, maar dat is wel gratis..Lily schreef:is toch ook als je de afschriften van de bank op papier wil ontvangen moet je ook vortaan voor betalen, ook zoiets :S
Al kan ik me m`n laatste afschrift niet herinneren..
Gast- Gast
Zo, ontbijt zit er nog niet eens in, maar de vloer staat al in de was. Donderdag de andere helft van de woonkamer!
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
aha oke, ja ik hoef ze niet alleen maar oud papier. Mijn vriend heeft het al een aantal keer geprobeerd stop te zetten maar hij blijft ze krijgen maar dan maandelijks geloof ik.
Gast- Gast
Ik bewaar ze wel tot 5 jaar.. Mocht ik afschriften nodig hebben en internetbankieren ligt eruit dan zit ik.. Nee dankje, dan maar een map met 'oud papier' ..
Gast- Gast
Nee, maar er is niet voor niets de regel dat je tot 5 jaar terug dingen moet kunnen bewijzen.. Ik loop ook niet dagelijks met die afschriften, maar mocht ik ze ooit nodig hebben, dan heb ik ze wel..
Gast- Gast
Woohoo, mijn jurkje is al in het distributiecentrum
Hey Anousch
Lily schreef:haha jeej, dan zal je `m morgen waarschijnlijk krijgen
Hallo Anousch
Nou, ik hoop op vandaag natuurlijk
Ik bewaar inderdaad ook alles vijf jaar en dat is ook de reden dat ik mijn afschriften nog op papier wil krijgen. Via mijn Ing kun je maar 3 maanden terug, dus als je geen afschriften krijgt, moet je alles zelf exporteren naar een Excel-bestand en/of uitprinten iedere keer._Donnaa schreef:Nee, maar er is niet voor niets de regel dat je tot 5 jaar terug dingen moet kunnen bewijzen.. Ik loop ook niet dagelijks met die afschriften, maar mocht ik ze ooit nodig hebben, dan heb ik ze wel..
Spannend VC! Ben benieuwd wanneer je je jurkje krijgt.
Gast- Gast
Je kan afschrijvingen gewoon terugzoeken daar, tot jaren geleden.Vergeet-me-nietje schreef:Via mijn Ing kun je maar 3 maanden terug, dus als je geen afschriften krijgt, moet je alles zelf exporteren naar een Excel-bestand en/of uitprinten iedere keer.
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, je kan een heel eind terug in de tijd als het moet.Try schreef:Je kan afschrijvingen gewoon terugzoeken daar, tot jaren geleden.Vergeet-me-nietje schreef:Via mijn Ing kun je maar 3 maanden terug, dus als je geen afschriften krijgt, moet je alles zelf exporteren naar een Excel-bestand en/of uitprinten iedere keer.
Maar ik heb alles graag op papier.. Het liefst m`n telefoonrekeningen ook, maarja ga niet €1,50 extra betalen iedere keer..
Gast- Gast
Ik wilde laatst iets terugzoeken, maar verder dan een paar maanden terug kwam ik echt niet...Try schreef:Je kan afschrijvingen gewoon terugzoeken daar, tot jaren geleden.Vergeet-me-nietje schreef:Via mijn Ing kun je maar 3 maanden terug, dus als je geen afschriften krijgt, moet je alles zelf exporteren naar een Excel-bestand en/of uitprinten iedere keer.
Gast- Gast
Ik krijg ook 1x per maand een afschrift, altijd leuk om te zien *uhum*
Ik ga zo 10!! sollicitatiebrieven versturen
Ik ga zo 10!! sollicitatiebrieven versturen
Gast- Gast
Zo heb mijn gesprek achter de rug..
Weet alleen nog niet of ik contract verlenging ga krijgen eind mei.
Ik hoopte wel op wat meer duidelijkheid. Maar het is te rustig hier op dit moment en het zou drukker moeten worden krijg ik een verlenging.. Pff..
Weet alleen nog niet of ik contract verlenging ga krijgen eind mei.
Ik hoopte wel op wat meer duidelijkheid. Maar het is te rustig hier op dit moment en het zou drukker moeten worden krijg ik een verlenging.. Pff..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
De chauffeur is onderweg
Whaaaaaa Dan krijg jij vandaag je pakketje..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Oh, hmmm ik ging toch even kijken op de website van ING en het zou inderdaad mogelijk moeten zijn om tot 2005 terug te kijken en je kunt een afschrift tot 7 jaar terug aanvragen bij ING. Apart.
LP, balen dat je nu nog geen zekerheid hebt. Lijkt me heel vervelend! Hebben jullie een termijn afgesproken waarop je uiterlijk hoort of je mag blijven? Ben je al aan het zoeken naar een andere baan?
LP, balen dat je nu nog geen zekerheid hebt. Lijkt me heel vervelend! Hebben jullie een termijn afgesproken waarop je uiterlijk hoort of je mag blijven? Ben je al aan het zoeken naar een andere baan?
Gast- Gast
Yay, sta echt te springen nu en de hond kijkt me aan alsof ik een of andere debiel ben
Dan doe je iets verkeerd denk ik, want het kan toch zeker.Vergeet-me-nietje schreef:Ik wilde laatst iets terugzoeken, maar verder dan een paar maanden terug kwam ik echt niet...Try schreef:Je kan afschrijvingen gewoon terugzoeken daar, tot jaren geleden.Vergeet-me-nietje schreef:Via mijn Ing kun je maar 3 maanden terug, dus als je geen afschriften krijgt, moet je alles zelf exporteren naar een Excel-bestand en/of uitprinten iedere keer.
@ Donnaa, ik krijg ze zelf ook op papier hoor, maar wat Vergeet-me-nietje zei klopte niet, je kan af- en bijschrijvingen tot jaren terug opzoeken.
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: