Dagcafé
+25
Laquisia
Serena
Zwoesj
Jordana
Chocolate Cookie
klavertje
Kqip
Lotus
Merai
Tullow
SleepingBeauty
Minx
May
Try
Rovine
Burn
Sweety
VeryCherry
Jelin
Moezie
Zwerver
Mida4you
Cheesegirl
Suus
Sjaantje
29 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Haha, dat zou er idd zo uit zien!
Maar meiden, ik ga lekker slapen, morgen moet ik er weer om 8.00 uur naast staan...
Maar meiden, ik ga lekker slapen, morgen moet ik er weer om 8.00 uur naast staan...
Gast- Gast
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE...er mag niemand vroeg slapen. Want mijn was duurt nog 1.5 uur ofzo..
Gast- Gast
Die haal je er dan toch morgenochtend uit? Of je zet je wekker over 1,5 uur.Reva schreef:NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE...er mag niemand vroeg slapen. Want mijn was duurt nog 1.5 uur ofzo..
Of je had moeten zorgen dat je een vent had...
Gast- Gast
Een wekker zetten, nou voorlopig lig ik nog niet in bed Maar als ik hier niks te kletsen heb dan voel ik een lichte, heel licht hoor, neiging om wat nuttigs te doen.
Gast- Gast
Gewoon negeren...Reva schreef:Een wekker zetten, nou voorlopig lig ik nog niet in bed Maar als ik hier niks te kletsen heb dan voel ik een lichte, heel licht hoor, neiging om wat nuttigs te doen.
Gast- Gast
Voor als je nog een orginele manier zoekt om je zwangerschap vast te leggen:ProudMama schreef:Truste allemaal & tot morgen!!
Gast- Gast
Gezellige avond gehad, meiden? Ik wel, iets te veel biertjes gehad ga nu maar gauw slapen trusten!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Hier niemand en het nachtcafé ook niet..?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Gelukkig! Maar in het nachtcafé verder gaan dan?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Goedemorgen,
Ik denk laat ik hier ook maar eens kijken haha
Ik denk laat ik hier ook maar eens kijken haha
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Goedemorgen! Ik ben net wakker en heb zooo geen zin om echt wakker te worden. Wil lekker in mijn warme bed liggen
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Goedemorgen,
De pijn in mijn mond is echt onhoudbaar geworden..ik trek het echt niet meer heb net meteen gebeld na eerst gehuild te hebben van de pijn en een paracetamol erin gepropt te hebben. Mag om kwart voor 12 terecht. Ben benieuwd.
De pijn in mijn mond is echt onhoudbaar geworden..ik trek het echt niet meer heb net meteen gebeld na eerst gehuild te hebben van de pijn en een paracetamol erin gepropt te hebben. Mag om kwart voor 12 terecht. Ben benieuwd.
Gast- Gast
Wow storm, goed dat je toch gaat!! Ik ben benieuwd. Ik durf nog steeds niet en heb er nog steeds behoorlijk last van. Maar ik geloof dat het van mij niet zo erg is als bij jou haha.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ik zou maar gaan wc-eend, voor het weekend dacht ik ook dat het nog meeviel bij mij...
Gast- Gast
Storm dat klinkt niet goed!!
Hoop dat er niks ergs aan de hand is.
Hoop dat er niks ergs aan de hand is.
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Vervelend Storm dat je zoveel pijn hebt. Hopelijk valt het mee bij de tandarts..
Ik sta ook nog steeds strak van de paracetamol. Vorige week mijn kiezen getrokken, heb er toch veel last van. Pff donderdag mijn hechtingen eruit laten halen en hopelijk dan minder pijn. Ben het beu.
En ben zenuwachtig. Moet met mijn dochter naar het ziekenhuis voor haar scheel zien. Hoop dat het mee zal gaan vallen.
Ik sta ook nog steeds strak van de paracetamol. Vorige week mijn kiezen getrokken, heb er toch veel last van. Pff donderdag mijn hechtingen eruit laten halen en hopelijk dan minder pijn. Ben het beu.
En ben zenuwachtig. Moet met mijn dochter naar het ziekenhuis voor haar scheel zien. Hoop dat het mee zal gaan vallen.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: