Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moeite met 1 collega

2 plaatsers

Ga naar beneden

Moeite met 1 collega  Empty Moeite met 1 collega

Bericht  Atelier Madame zo 27 maa 2011 - 20:25

sinds een paar weken loop ik stage voor afstuderen, leuk en aardig gaat prima maar 1 collega is zo naar. Dicteert de hele boel voor mijn gevoel en is ontzettend bazig. nu kom ik vanochtend binnen en ik krijg gelijk een bevel uitgedeeld van vandaag wil ik dit en dat uitgezocht hebben.. geen overleg. ik kan dat zoo slecht hebben, behandel me verdomme als een collega niet als een domme stagair.. maaar ja moet nog TOT augustus dus vind het zo lastig, vooral omdat t de eigenaar vant bedrijf is..
Wat moet ik hiermee?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeite met 1 collega  Empty Re: Moeite met 1 collega

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 20:36

Dit komt mij helaas erg bekend voor, gelukkig werk ik niet vaak met die collega maar zij denkt ook dat ze mensen uit kan foeteren en commanderen (ze is directiesecretaresse, en denkt helaas dat ze heel wat is).
Mijn remedie daartegen is gewoon ja en amen zeggen en het ene oor in, andere oor uit Wink natuurlijk wel doen wat ze je opdraagt, want het is tenslotte stage en jij hebt eigenlijk geen voet om op te staan, hoe lullig het ook klinkt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moeite met 1 collega  Empty Re: Moeite met 1 collega

Bericht  Atelier Madame zo 27 maa 2011 - 20:52

thanks voor je reactie, twas ook echt een opluchting om ff dit topic te starten :p
Ik probeer het Idd wel beetje te laten gaan, hoef m na de zomer nooit meer te zien :p
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeite met 1 collega  Empty Re: Moeite met 1 collega

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 21:51

Ai... tja, in hun ogen ben je ook 'maar' een stagiair. Je doet er een opdracht en na een paar maanden zijn ze weer van je af. In het begin krijg je de kut klusjes voor je neus naar voren geschoven en wordt je gecommandeerd alsof je een slaafje bent. Als het niet af is dan krijg je op je donder van ze. Blegh... gingen ze maar iets respectvoller om met stagiaires en zagen ze tenminste het belang van jou als stagiair in.

Waarom zeg je er niet iets van? smile "Hey ..., ik vind het helemaal niet leuk dat je me zo commandeert. Ik ben er niet van gediend en ik wil dat je met mij op een respectvollere manier omgaat." Zoiets kun je ook zeggen. Gewoon wat je vind en wilt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moeite met 1 collega  Empty Re: Moeite met 1 collega

Bericht  BJA ma 28 maa 2011 - 3:00

Ik ben het eens met bitterkoek.
Als het je echt te hoog zit op een gegeven moment dan kan je aangeven hoe jij je voelt. Dat komt altijd wel over op de mensen en ik hoop dat hij er dan wat mee doet.
Overigens hebben wij ook altijd 1 of meerdere stagaires op de afdeling, en gelukkig worden zij niet zo behandeld.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeite met 1 collega  Empty Re: Moeite met 1 collega

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum