Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moeite met actie

+7
Mamsie
Stuiterbal
Snoopy
Viva
Linda
Poisongirl
Dani
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Moeite met actie Empty Moeite met actie

Bericht  Dani di 17 apr 2012 - 6:04

-

Laatst aangepast door Dani op zo 5 aug 2012 - 5:59; in totaal 2 keer bewerkt
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 224
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeite met actie Empty Re: Moeite met actie

Bericht  Poisongirl di 17 apr 2012 - 6:10

Ik ben.het volledig met je eens zou t ook niet leuk vinden en.er zeker ieys van zeggen.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  Dani di 17 apr 2012 - 6:12

Ahh thanks voor je reactie! Ik dacht al dat ik een enorme zeur was, maar ik heb in ieder geval een medestander Wink
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Linda di 17 apr 2012 - 6:13

Ik zou het ook even benoemen. Waarschijnlijk is het voor haar de normaalste zaak van de wereld en weet ze misschien niet dat jij het liever niet heb.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 6:14

Waarschijnlijk heeft ze gedaan wat t beste voor jullie dochter was.
Ik zou er niet zo'n drama om maken..

Gast
Gast

Bericht  Viva di 17 apr 2012 - 6:14

Lastig, ik snap je wel hoor.
Maar van temperaturen hebben ze niet zoveel last, als ik vermoed dat onze dochter koorts heeft, dan temperatuur ik haar even.
En als ze er last van lijkt te hebben, of hoge koorts, dan geef ik haar een zetpil. (hoestdrank wil ze niet).
Je schoonzusje zal ook het beste willen voor jullie kindje, het lijkt me lastig voor haar om steeds te bellen voor ze iets geeft en ze heeft het nu wel vermeldt via een briefje.
Nogmaals, ik snap je echt wel, maar misschien kun je het haar van te voren zeggen dat je eigenlijk pas wilt dat ze een zetpil krijgt als ze écht suf etc. is?
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Snoopy di 17 apr 2012 - 6:15

Over het temperaturen zounik me niet zo druk maken, vind dat op zich niet zo belastend voor een kind (tenzij ze moord en brand gilt als je het doet, dan zou ik het tot een minimum beperken).

Maar paracetemol en hoestdrank geven vind ik echt niet kunnen zonder overleg! Wie weet kan ze er helemaal niet tegen of zo! Ik zou haar er zeker op aanspreken dat je in gevolg niet wil dat ze medicatie geeft zonder toestemming.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 6:15

Ik zou t zeker bespreekbaar maken. Ik zou het niet waarderen als iemand dit bij mijn zoontje zou doen zonder te overleggen.

Gast
Gast

Bericht  Dani di 17 apr 2012 - 6:16

PrinsesBo schreef:Waarschijnlijk heeft ze gedaan wat t beste voor jullie dochter was.
Ik zou er niet zo'n drama om maken..

Nee, ik maak er ook geen drama van en uiteraard heeft ze het beste voor met dochter. Het is meer dat ik het graag even besproken had. En dat zou ik willen zeggen tegen der.
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 6:17

Ik zou ook niet willen dat ze zonder overleggen mijn kinderen medicijnen geeft. Maar ik denk dat ze daar verder niet bij stil heeft gestaan.
Gewoon even aan geven bij haar.

Gast
Gast

Bericht  Stuiterbal di 17 apr 2012 - 6:20

Wat is er vervelend aan om haar te temperaturen ? De koorts kan ook bij haar op lopen. Ik zou het juist prettig vinden als de oppas dat dan in de gaten zou houden.
Eveneens als een zetpil geven. Hoestdrank dat snap ik nog wel dat je dat liever niet hebt.

Al met al denk ik dat je het zwaarder maakt dan dat het is en bedoeld word. Ik zie het eerder als een bezorgde oppas die het beste met haar nichtje voor heeft.
Benoem het naar haar dat je liever wil dat ze even overlegd van te voren.

Of ben ik nu gewoon een te makkelijke ouder ?
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 6:21

Stella_ schreef:Wat is er vervelend aan om haar te temperaturen ? De koorts kan ook bij haar op lopen. Ik zou het juist prettig vinden als de oppas dat dan in de gaten zou houden.
Eveneens als een zetpil geven. Hoestdrank dat snap ik nog wel dat je dat liever niet hebt.

Al met al denk ik dat je het zwaarder maakt dan dat het is en bedoeld word. Ik zie het eerder als een bezorgde oppas die het beste met haar nichtje voor heeft.

Helemaal mee eens!

Gast
Gast

Bericht  Mamsie di 17 apr 2012 - 6:22

Zij denkt waarschijnlijk dat dat het beste is want ze weet niet beter denk ik. Haar moeder zal het zo altijd wel gedaan hebben gok ik zo aangezien je vriend net zo is.
Gewoon even aangeven en voortaan overleggen. Het was met de beste bedoeling.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Mamsie di 17 apr 2012 - 6:24

Wel lief dat ze wou oppassen, papa had ook vrij kunnen nemen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Dani di 17 apr 2012 - 6:25

Stella_ schreef:Wat is er vervelend aan om haar te temperaturen ? De koorts kan ook bij haar op lopen. Ik zou het juist prettig vinden als de oppas dat dan in de gaten zou houden.

Ik heb eens begrepen dat temperaturen niet zo vaak nodig is. Maar goed het gaat mij voornamelijk om het medicijngebruik. Daarnaast zou ik het graag vooraf even horen als ze wat wil geven. Net als met de hoestdrank. Maar ik ga inderdaad (mocht het nog een keer voorkomen) dat ik het graag even wil bespreken.
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Dani di 17 apr 2012 - 6:25

Mamsie schreef:Wel lief dat ze wou oppassen, papa had ook vrij kunnen nemen.

Heel fijn dat ze wilde oppassen ja. En papa had geen vrij kunnen nemen nee.
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Dani di 17 apr 2012 - 6:26

Mamsie schreef:Zij denkt waarschijnlijk dat dat het beste is want ze weet niet beter denk ik. Haar moeder zal het zo altijd wel gedaan hebben gok ik zo aangezien je vriend net zo is.
Gewoon even aangeven en voortaan overleggen. Het was met de beste bedoeling.

Klopt inderdaad dat ze het zo gewend zijn (denk ik dan). Tussen mijn vriend en mij zit al een heel verschil in medicijn gebruik. Bedankt in ieder geval voor de reacties! Ik maak me er niet druk om en zal het aangeven bij haar (en andere oppas) mocht het nodig zijn.
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 6:27

Eigenlijk vind ik dat met name jullie het beter hadden moeten communiceren hoe je het had gewild. Zij heeft nu gehandeld zoals haar het beste leek. Het is niet zo dat je kindje daar ziek werd, maar je kindje was al niet fit om het moment dat je je kindje weg bracht. Wij hebben bij onze gastouder aangegeven dat we willen dat er niet getemperatuurd wordt en alleen PCM gegeven wordt in overleg met ons. Als zij er zich dán niet aan zou houden, zou je recht van spreken hebben, maar nu heeft ze gewoon het beste voor gehad met je kindje en had ze niet kunnen weten dat je het temperaturen, de hoestdrank en de PCM niet wilt hebben.

Gast
Gast

Bericht  Dani di 17 apr 2012 - 6:31

Rejoy. schreef:Eigenlijk vind ik dat met name jullie het beter hadden moeten communiceren hoe je het had gewild. Zij heeft nu gehandeld zoals haar het beste leek. Het is niet zo dat je kindje daar ziek werd, maar je kindje was al niet fit om het moment dat je je kindje weg bracht. Wij hebben bij onze gastouder aangegeven dat we willen dat er niet getemperatuurd wordt en alleen PCM gegeven wordt in overleg met ons. Als zij er zich dán niet aan zou houden, zou je recht van spreken hebben, maar nu heeft ze gewoon het beste voor gehad met je kindje en had ze niet kunnen weten dat je het temperaturen, de hoestdrank en de PCM niet wilt hebben.

Geen recht van spreken omdat ik het niet gecommuniceerd heb? Pfoee het is mijn dochter en ik vind het fijn om vooraf even te bespreken. Dat had ik misschien moeten aangeven maar ik heb altijd recht van spreken als het over mijn eigen dochter gaat volgens mij.

In dat vooraf communiceren heb je gelijk, ga ik ook zeker doen.
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Parisienne di 17 apr 2012 - 6:32

Als je je er niet fijn bij voelt zou ik het gewoon aangeven. Dan weet ze het voor een volgende keer.

Offtopic: wat is er eigenlijk 'erg' aan om een kindje te temperaturen?

Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Dani di 17 apr 2012 - 6:32

Daarnaast zou ik nooit zomaar aan een oppaskindje (of welk kindje dan ook behalve mijn eigen kind) medicijnen geven zonder dat overlegd te hebben. Ik denk dat ik zelfs voor het temperaturen de ouders zou bellen om te vragen of het oké is. Maar goed, misschien mijn overdreven idee betreft medicijnen.
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Dani di 17 apr 2012 - 6:33

Parisienne schreef:Als je je er niet fijn bij voelt zou ik het gewoon aangeven. Dan weet ze het voor een volgende keer.

Offtopic: wat is er eigenlijk 'erg' aan om een kindje te temperaturen?

Ook offtopic Wink : Ja geen idee. Niks erg hoor maar meer dat het niet nodig is ofzo.
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Mamsie di 17 apr 2012 - 6:34

Ik zou het wel nu aangeven. Je zat er nu al mee en een volgende keer ook waarschijnlijk. Waarom wachten?
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 6:35

Dani schreef:
Rejoy. schreef:Eigenlijk vind ik dat met name jullie het beter hadden moeten communiceren hoe je het had gewild. Zij heeft nu gehandeld zoals haar het beste leek. Het is niet zo dat je kindje daar ziek werd, maar je kindje was al niet fit om het moment dat je je kindje weg bracht. Wij hebben bij onze gastouder aangegeven dat we willen dat er niet getemperatuurd wordt en alleen PCM gegeven wordt in overleg met ons. Als zij er zich dán niet aan zou houden, zou je recht van spreken hebben, maar nu heeft ze gewoon het beste voor gehad met je kindje en had ze niet kunnen weten dat je het temperaturen, de hoestdrank en de PCM niet wilt hebben.

Geen recht van spreken omdat ik het niet gecommuniceerd heb? Pfoee het is mijn dochter en ik vind het fijn om vooraf even te bespreken. Dat had ik misschien moeten aangeven maar ik heb altijd recht van spreken als het over mijn eigen dochter gaat volgens mij.

In dat vooraf communiceren heb je gelijk, ga ik ook zeker doen.

nouja, geen recht van spreken, ik vind niet dat je 'boos' kunt worden op haar, omdat ze waarschijnlijk met alle goede bedoelingen gehandeld heeft.

@ parisienne: onze dochter vindt temperaturen niet fijn en ik kan aan haar lichaam wel voelen of ze koorts heeft of niet. Daarnaast zegt de temperatuur niet eens zo heel veel, tenzij hij écht heel hoog is, maar dat zie ik zo ook wel. Daarom vind ik het niet zo nodig om zo vaak te temperaturen.

Gast
Gast

Bericht  Dani di 17 apr 2012 - 6:37

Mamsie schreef:Ik zou het wel nu aangeven. Je zat er nu al mee en een volgende keer ook waarschijnlijk. Waarom wachten?
Ja? Nu achteraf nog aangeven? Ik bedoel het is al gebeurd dus ik dacht, mocht ze daar nog een keer ziek heen dan kan altijd nog zeggen dat ik het liever vooraf even bespreek. Ga ik dan niet achter lopen zeuren zeg maar?
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud