Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moeite met klaarkomen

3 plaatsers

Ga naar beneden

Moeite met klaarkomen Empty Moeite met klaarkomen

Bericht  Zonnetje2011 ma 10 okt 2011 - 5:28

Hallo,

Ik ben nou 8 maand samen met mijn vriend en de sex is fantastisch! Alleen lukt het niet om klaar te komen. Hij houd niet zo van beffen en eerlijk gezegd vind ik dat ook niet fijn. Heeft iemand hetzelfde probleem (gehad) ? Of hebben jullie tips?

Zonnetje2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 21
Punten : 31
Registratiedatum : 30-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeite met klaarkomen Empty Re: Moeite met klaarkomen

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 5:30

Heb je voor hem andere sekspartners gehad? Zo ja, kon je bij hen wel klaarkomen? En weet je ook wat er toen anders was/ging?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moeite met klaarkomen Empty Re: Moeite met klaarkomen

Bericht  Lavendel ma 10 okt 2011 - 5:53

Ik kan het maar op 1 bepaalde manier penetratie en niet met mond- of handwerk. Het is heel persoonlijk, iedereen kan het weer op een andere manier en makkelijk of juist minder makkelijk.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeite met klaarkomen Empty Re: Moeite met klaarkomen

Bericht  Zonnetje2011 ma 10 okt 2011 - 6:59

Ava schreef:Heb je voor hem andere sekspartners gehad? Zo ja, kon je bij hen wel klaarkomen? En weet je ook wat er toen anders was/ging?

Ik heb voor mijn vriend wel andere sexpartners gehad maar ik ben nog maar 1x klaar gekomen bij een ex en dat duurde echt een uur. En daarna lukte het niet meer. En ik wil ook gewoon klaar komen bij mijn vriend, net zoals hij dat ook graag wil want hij vraagt geregeld of ik het niet erg vind of dat ik het misschien niet lekker vind. Als ik het met mijzelf doe duurt het ook zo een half uur tot drie kwartier.

Hebben jullie evt. tips?

Zonnetje2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 21
Punten : 31
Registratiedatum : 30-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeite met klaarkomen Empty Re: Moeite met klaarkomen

Bericht  silly-one wo 12 okt 2011 - 5:07

Er niet mee bezig zijn, want daardoor verkramp je teveel omdat je het te graag wilt.

silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeite met klaarkomen Empty Re: Moeite met klaarkomen

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 22:39

silly-one schreef:Er niet mee bezig zijn, want daardoor verkramp je teveel omdat je het te graag wilt.


Idd.. Ik merk dat bij mezelf ook altijd, soms duurt het me 'te lang' en dan lukt het sowieso niet meer, is de ontspanning weg. Het grootste gedeelte van de vrouwen kan niet klaarkomen door penetratie, dus moet je het toch van het hand/mondwerk hebben..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moeite met klaarkomen Empty Re: Moeite met klaarkomen

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 23:54

Bij mij lukte het ook niet altijd. (terwijl ik het zelf in 1 minuut kan als het moet :P )

Ik heb gewoon echt een keer goed uitgelegd wat ik lekker vond. Mijn vriend moest gewoon alles doen wat ik zei haha. Heeft echt heel goed gewerkt, nu lukt het wel.

Ik zei ook echt gewoon bij sommige dingen.. dit is niet zo super.. Of jaaa dat is lekker hahaha.. Ik dacht nu zal ik duidelijk zijn ook nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moeite met klaarkomen Empty Re: Moeite met klaarkomen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum