Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe geven jullie je kindje diksap, slappe thee etc,??

+4
Nana
Susan
Mikki
Mida4you
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe geven jullie je kindje diksap, slappe thee etc,?? - Pagina 2 Empty Re: Hoe geven jullie je kindje diksap, slappe thee etc,??

Bericht  PiP ma 28 maa 2011 - 5:22

Hier ook van alles geprobeerd met 6 maand: fles, tuitbeker, gewone beker.
Met 7 maand probeerde ik een rietjes beker en tadaaa!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe geven jullie je kindje diksap, slappe thee etc,?? - Pagina 2 Empty Re: Hoe geven jullie je kindje diksap, slappe thee etc,??

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 5:56

Hier ook gewoon diksap uit een klein flesje. Volgende maand ga ik hem eens een tuitbeker aanbieden. Eens kijken wat hij daar van vind Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe geven jullie je kindje diksap, slappe thee etc,?? - Pagina 2 Empty Re: Hoe geven jullie je kindje diksap, slappe thee etc,??

Bericht  Monnie ma 28 maa 2011 - 7:05

N. drinkt ook uit een klein flesje. Hij drinkt echt niet uit een tuitbeker, snapt het niet. Ook maar eens een gewone beker gaan proberen.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe geven jullie je kindje diksap, slappe thee etc,?? - Pagina 2 Empty Re: Hoe geven jullie je kindje diksap, slappe thee etc,??

Bericht  Mida4you ma 28 maa 2011 - 19:07

Wat bedoelen jullie met een klein flesje? Gewoon een kleinere flesvoeding fles?
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe geven jullie je kindje diksap, slappe thee etc,?? - Pagina 2 Empty Re: Hoe geven jullie je kindje diksap, slappe thee etc,??

Bericht  -Ieniemienie- di 29 maa 2011 - 0:09

Coco schreef:Ik vind de oefenbekers ook ideaal.
Voor buitenshuis wil ik graag rietjesbekers in de hoop dat de kleding wat droger blijft. laughcry
Vanaf een maand of 9 kunnen kindjes gaan oefenen met drinken uit een rietje of beker of tuit.
Ik deed thuis een beker, en onderweg een rietjesbeker.
Dit heb ik haar geleerd door eerst wat pakjes drinken te kopen. En dan het rietje in haar mond doen en een beetje in het pakje knijpen. Zo kreeg ze door dat er iets te drinken uit kwam en dat ze eraan moest zuigen.
Dus misschien eens wat pakjes drinken proberen?
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe geven jullie je kindje diksap, slappe thee etc,?? - Pagina 2 Empty Re: Hoe geven jullie je kindje diksap, slappe thee etc,??

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 6:54

Mirjam4you schreef:Wat bedoelen jullie met een klein flesje? Gewoon een kleinere flesvoeding fles?

Ja smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe geven jullie je kindje diksap, slappe thee etc,?? - Pagina 2 Empty Re: Hoe geven jullie je kindje diksap, slappe thee etc,??

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 6:56

-Ieniemienie- schreef:
Coco schreef:Ik vind de oefenbekers ook ideaal.
Voor buitenshuis wil ik graag rietjesbekers in de hoop dat de kleding wat droger blijft. laughcry
Vanaf een maand of 9 kunnen kindjes gaan oefenen met drinken uit een rietje of beker of tuit.
Ik deed thuis een beker, en onderweg een rietjesbeker.
Dit heb ik haar geleerd door eerst wat pakjes drinken te kopen. En dan het rietje in haar mond doen en een beetje in het pakje knijpen. Zo kreeg ze door dat er iets te drinken uit kwam en dat ze eraan moest zuigen.
Dus misschien eens wat pakjes drinken proberen?

Zoals? smile Iig thanks voor de tip! Ga eens het een en ander proberen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe geven jullie je kindje diksap, slappe thee etc,?? - Pagina 2 Empty Re: Hoe geven jullie je kindje diksap, slappe thee etc,??

Bericht  Mida4you di 29 maa 2011 - 7:30

Ik heb vanmiddag een oefenbeker gekocht. Heb het geprobeerd en het gaat iig beter dan een gewone beker. Nu moet ze er nog een beetje aan wennen. Ook heb een een klein flesje gekocht bij de Wibra. Een kijken of ze daar en sapje uit wil drinken.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe geven jullie je kindje diksap, slappe thee etc,?? - Pagina 2 Empty Re: Hoe geven jullie je kindje diksap, slappe thee etc,??

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 7:33

Ik ga van t weekend even een tuitbeker en oefenbeker halen smile kijken waar hij het fijnste uit drinkt smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe geven jullie je kindje diksap, slappe thee etc,?? - Pagina 2 Empty Re: Hoe geven jullie je kindje diksap, slappe thee etc,??

Bericht  Mida4you di 29 maa 2011 - 7:39

FoolishSam schreef:Ik ga van t weekend even een tuitbeker en oefenbeker halen smile kijken waar hij het fijnste uit drinkt smile

Ja, zo probeer ik ook van alles. Heb ook al van alles in huis. Kom het nu niet van pas, dan over een paar maandjes wel weer Laughing
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe geven jullie je kindje diksap, slappe thee etc,?? - Pagina 2 Empty Re: Hoe geven jullie je kindje diksap, slappe thee etc,??

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 7:43

ik weet niet of het al is gezegd, maar als je een beker probeert, dan moet je het onderkaakje/lipje iets aandrukken tegen de beker, zodat deze tegen de beker aan blijft. Sinds wij dat doen gaat het drinken als een tierelier, daarvoor smakte ze steeds met haar mond, waardoor het er aan de onderkant allemaal weer uit liep.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe geven jullie je kindje diksap, slappe thee etc,?? - Pagina 2 Empty Re: Hoe geven jullie je kindje diksap, slappe thee etc,??

Bericht  Mida4you di 29 maa 2011 - 7:49

Dromertje schreef:ik weet niet of het al is gezegd, maar als je een beker probeert, dan moet je het onderkaakje/lipje iets aandrukken tegen de beker, zodat deze tegen de beker aan blijft. Sinds wij dat doen gaat het drinken als een tierelier, daarvoor smakte ze steeds met haar mond, waardoor het er aan de onderkant allemaal weer uit liep.

Als ik dat doe dan gaat ze huilen en dan wil ze helemaal niet meer. Maar ik blijf proberen smile
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe geven jullie je kindje diksap, slappe thee etc,?? - Pagina 2 Empty Re: Hoe geven jullie je kindje diksap, slappe thee etc,??

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 8:46

Mirjam4you schreef:
FoolishSam schreef:Ik ga van t weekend even een tuitbeker en oefenbeker halen smile kijken waar hij het fijnste uit drinkt smile

Ja, zo probeer ik ook van alles. Heb ook al van alles in huis. Kom het nu niet van pas, dan over een paar maandjes wel weer Laughing

Ja dat vind ik ook hoor, gewoon proberen, wil die het niet (na een paar keer proberen) probeer ik het volgende maand wel weer Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe geven jullie je kindje diksap, slappe thee etc,?? - Pagina 2 Empty Re: Hoe geven jullie je kindje diksap, slappe thee etc,??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum