Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3?

+11
Flower_L
Nana
Darius
LMCurious
Thunder
Pandora
Fiwen
Rouge
Jilke
*Troela*
Susan
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3? Empty Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3?

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 7:06

Mijn dochtertje is 3,5 en mijn zoontje een jaar. We eten zeker 5 a 6 dagen in de week gewoon gezond avondeten maar soms heb ik geen zin om te koken en dan eten we soep ofzo. Mijn dochtertje wilde van de week een potje en dat heeft ze dus gegeten maar er staat op dat het tot 3 jaar is. Geven jullie je kids ouder dan 3 wel eens een potje omdat jullie bijvoorbeeld iets eten wat de kinderen niet lusten? Is het slecht?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3? Empty Re: Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3?

Bericht  Susan zo 15 jan 2012 - 7:08

Ja, sterker nog, Ezra krijgt soms nog wel eens een potje voor zes maanden, want dat vindt hij gewoon lekker. Ik zie ook werkelijk waar niet in waarom het slecht zou zijn, er bestaan echt geen dingen die wel goed zijn als je baby bent, maar opeens slecht als je groter bent.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3? Empty Re: Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3?

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 7:11

Susan schreef:Ja, sterker nog, Ezra krijgt soms nog wel eens een potje voor zes maanden, want dat vindt hij gewoon lekker. Ik zie ook werkelijk waar niet in waarom het slecht zou zijn, er bestaan echt geen dingen die wel goed zijn als je baby bent, maar opeens slecht als je groter bent.

Dat ben ik met je eens!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3? Empty Re: Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3?

Bericht  *Troela* zo 15 jan 2012 - 7:14

Hier niet, maar als onze slechte eter daardoor wel zou eten zou ik ze onmiddelijk inslaan!

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3? Empty Re: Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3?

Bericht  Jilke zo 15 jan 2012 - 7:21

Heel erg, maar zelf vind ik ze ook lekker...vooral de fruitpotjes. Maar ook de spaghetti, champignon prei potjes en de bruine bonen zijn lekker. Heb er zelfs wel een als tussendoortje op hahaha. Shame on me...
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3? Empty Re: Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3?

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 7:23

Nee. Ik vind dat hij gewoon met de pot mee kan eten en anders eet hij maar niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3? Empty Re: Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3?

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 7:23

Jilke schreef:Heel erg, maar zelf vind ik ze ook lekker...vooral de fruitpotjes. Maar ook de spaghetti, champignon prei potjes en de bruine bonen zijn lekker. Heb er zelfs wel een als tussendoortje op hahaha. Shame on me...



LadyGaga leeft erop Very Happy

Ik vind het zelf zooooooooo vies.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3? Empty Re: Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3?

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 7:23

Jilke schreef:Heel erg, maar zelf vind ik ze ook lekker...vooral de fruitpotjes. Maar ook de spaghetti, champignon prei potjes en de bruine bonen zijn lekker. Heb er zelfs wel een als tussendoortje op hahaha. Shame on me...

Echt waar? Ik vind het allemaal hetzelfde smaken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3? Empty Re: Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3?

Bericht  Rouge zo 15 jan 2012 - 7:31

Ik heb er eigenlijk nooit over nagedacht dat dat een optie zou kunnen zijn. Gevoelsmatig zou ik dan toch liever een boterham geven of brinta als we makkelijk eten.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3? Empty Re: Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3?

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 7:34

Rouge schreef:Ik heb er eigenlijk nooit over nagedacht dat dat een optie zou kunnen zijn. Gevoelsmatig zou ik dan toch liever een boterham geven of brinta als we makkelijk eten.



Wat ik me afvraag is wat een gezondere optie is?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3? Empty Re: Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3?

Bericht  Fiwen zo 15 jan 2012 - 7:35

Ik was vroeger helemaal weg van de potjes met andijvie en als mijn moeder in de winkel zei dat ik 'iets lekkers' uit mocht zoeken kwam ik met zo'n potje aan (ik kan het me zelfs nog herinneren dus ik was echt wel ouder dan 3,5 Embarassed )
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3? Empty Re: Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3?

Bericht  Jilke zo 15 jan 2012 - 7:36

Jolicious schreef:
Jilke schreef:Heel erg, maar zelf vind ik ze ook lekker...vooral de fruitpotjes. Maar ook de spaghetti, champignon prei potjes en de bruine bonen zijn lekker. Heb er zelfs wel een als tussendoortje op hahaha. Shame on me...

Echt waar? Ik vind het allemaal hetzelfde smaken.

Nee hoor. Vind ook niet alle potjes lekker haha. Die toevallig wel
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3? Empty Re: Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3?

Bericht  Rouge zo 15 jan 2012 - 7:39

Shoesdontlie schreef:
Rouge schreef:Ik heb er eigenlijk nooit over nagedacht dat dat een optie zou kunnen zijn. Gevoelsmatig zou ik dan toch liever een boterham geven of brinta als we makkelijk eten.



Wat ik me afvraag is wat een gezondere optie is?

Tja op moment dat we makkelijk eten kiezen we meestal ook niet voor het aller gezondste, dat doen we dan weer op de andere dagen.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3? Empty Re: Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3?

Bericht  Pandora zo 15 jan 2012 - 7:49

F. is 1 1/2 een krijgt nu al nooit meer een potje, als wij iets eten wat zij niet mee kan eten (bijv. chinees, al het andere eet ze eigenlijk gewoon mee) dan krijgt ze een "potje" uit de vriezer. Als ik bijvoorbeeld aardappelen, groente, vlees of spaghetti met saus overhou doe ik dat in een bakje in de vriezer voor haar.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3? Empty Re: Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3?

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 7:51

Wij geven nu al nooit meer een potje, het komt inderdaad niet eens meer in me op dat dit een optie zou zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3? Empty Re: Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3?

Bericht  Thunder zo 15 jan 2012 - 7:54

Ja hoor, die heeft de oudste ook na zijn derde nog wel eens gegeten.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3? Empty Re: Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3?

Bericht  LMCurious zo 15 jan 2012 - 8:18

Joris eet altijd de laatste hap van z'n zusje, of als ze meer over laat eet hij het leeg. Maar als maaltijd zou het veel te weinig voor hem zijn, en meerdere potjes vind ik dan veel te duur worden. We hebben wel soms macaroni ofzo over en dan doe ik dat in de vriezer, die krijgt hij wel eens als het zo uitkomt, of als wij zelf uit eten gaan bijv.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3? Empty Re: Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3?

Bericht  Darius zo 15 jan 2012 - 8:20

Nee, Laurens heeft ze voor het laatst gehad toen hij 1,5 was ofzo. Van de 1 op de andere dag at hij maar twee happen van een potje, en daar vind ik ze dan toch echt te duur voor. Ik heb daarna ook nooit iets in de vriezer bewaard ofzo. Hij at met de pot mee en anders kreeg hij een boterham of een fles pap.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3? Empty Re: Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3?

Bericht  Nana zo 15 jan 2012 - 8:22

Nee nadat hij twee is geworden kreeg hij nooit meer een potje. Hij eet met de pot mee of anders maar niks... als wij iets ongezonds eten zoals patat zorg ik altijd voor gezonde bijgerechtjes als doperwten, tomaatjes, komkommer.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3? Empty Re: Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3?

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 8:27

Ja hoor. Als ik avonddienst heb en geen zin om van te voren te koken of als we iets makkelijks eten (wat niet vaak voorkomt).
Vaak heb ik nog wel iets in de vriezer liggen maar als ik dat niet heb, krijgt C.iske een potje.
Een boterham of pap heb ik eigenlijk nooit echt als avondeten gegeven.
Pap alleen toen hij nog flessen kreeg, als hij ziek was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3? Empty Re: Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3?

Bericht  Flower_L zo 15 jan 2012 - 8:27

Ik heb nu 1 potje just in case...als ik alleen ben en te ziek voel om te koken bijvoorbeeld (wel beetje dramatsich scenario misschien smile maar dan zou ik zo blij zijn met dat potje gok ik)
Gelukkig ben ik vrijwel nooit ziek en staat het potje al maaaaanden in de kast.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3? Empty Re: Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3?

Bericht  VeryCherry zo 15 jan 2012 - 21:18

Als mijn zoontje ziek is geef ik hem wel is een potje fruit, dat vind hij zooo lekker smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3? Empty Re: Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3?

Bericht  Bolleke zo 15 jan 2012 - 22:01

Hij heeft denk ik na zijn eerste verjaardag nog maar amper een potje gehad, en na 1,5 helemaal nooit meer. Hij eet al vanaf 7 a 8 maanden met de pot mee, en vind potjes echt smerig. Misschien dat ik nog eens een potje fruit koop in de zomer, dan is dat wel lekker fris.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3? Empty Re: Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3?

Bericht  frolic ma 16 jan 2012 - 1:19

Fiwen schreef:Ik was vroeger helemaal weg van de potjes met andijvie en als mijn moeder in de winkel zei dat ik 'iets lekkers' uit mocht zoeken kwam ik met zo'n potje aan (ik kan het me zelfs nog herinneren dus ik was echt wel ouder dan 3,5 Embarassed )



haha hier hetzelfde , als m ouders iets aten waar ik geen zin in had mocht ik zelf iets kiezen uit de supermarkt .. dat was standaard een potje olvarit bloemkool .. ze hebben deze niet meer ( was groot potje zonder ei of wat voor flauwekul ) anders had ik die vast en zeker nog gelust Very Happy

Maar de kinderen eten geen potjes .. T.eun omdat hij dat niet lust , en M.iek wil zelf eten en dan vind ik zelfgekookt iets frisser alleen macaroni nog wel s af en toe

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3? Empty Re: Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3?

Bericht  nillis ma 16 jan 2012 - 1:24

Hier eet T in principe altijd met de pot mee en als er iets over is dan doe ik dat in de vriezer, zodat op dagen dat wij wat anders eten zij nog een portie uit de vriezer heeft. Heel af en toe doen we ook nog een potje. Maar T is nog maar 14 maand. Als ze 3 zou zijn dan kan ze alles mee eten en dan zou ik denk ik geen olvarit potjes meer geven.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3? Empty Re: Geven jullie wel eens een potje aan een kindje ouder dan 3?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum