Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eten jullie groente/fruit uit het buitenland?

+9
Sjonno
minoessepoes
Mizz_S
Caramba
lyke
Zininzon
TukTuk
Zora
Mamsie
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Eten jullie groente/fruit uit het buitenland? - Pagina 2 Empty Re: Eten jullie groente/fruit uit het buitenland?

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 2:34

Ik kan me niet voorstellen dat (even als voorbeeld) kunstmatig gekweekte kiwi's uit NL gezonder zijn dat natuurlijke kiwi's uit NZ.

Mamsie heb je t nog aan je moeder gevraagd?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eten jullie groente/fruit uit het buitenland? - Pagina 2 Empty Re: Eten jullie groente/fruit uit het buitenland?

Bericht  klavertje zo 3 apr 2011 - 8:51

Zininzon schreef:Nee daar let ik niet op (om die redenen iig niet).
Ik probeer wel seizoensgroenten/fruit te kopen, omdat ik dat beter vind voor het milieu

+1
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eten jullie groente/fruit uit het buitenland? - Pagina 2 Empty Re: Eten jullie groente/fruit uit het buitenland?

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 2:40

Met sommige soorten fruit let ik daar wel op, aardbeien bijv. vind ik in de zomer van hollandse bodem echt lekkerder dan de winteraardbeien. We hebben sinds kort een Odin-tas en daar zitten sowieso alleen biologische producten in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eten jullie groente/fruit uit het buitenland? - Pagina 2 Empty Re: Eten jullie groente/fruit uit het buitenland?

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 3:50

Break Of Day schreef:Ik let er eerlijk gezegd helemaal niet op waar groente en fruit vandaan komt. Ik selecteer hoofdzakelijk op prijs.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eten jullie groente/fruit uit het buitenland? - Pagina 2 Empty Re: Eten jullie groente/fruit uit het buitenland?

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 12:20

Minneke schreef:Het enige waar ik tegenwoordig op let zijn de pijnboompitten. Soms heb je van die lange smalle pitjes. Schijnbaar komen die uit China en die zijn echt heel vies. Enorm bitter. Soms zelfs zo erg dat je een paar dagen een bittere smaak in je mond hebt. Die probeer ik tegenwoordig te vermijden.

Ja, inderdaad. Ik heb ook erg last van die pijnboompitten. Laatst had ik steeds een paar dagen nauwelijks smaak, alleen bitter. Bleek dat elke keer samen te vallen met wanneer ik een maaltijdsalade (met pijnboompitten) had gegeten. Volgens mij zijn trouwens die lange pitten wel oke, maar zijn het die gedrongen, Chinese pitten die dat veroorzaken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eten jullie groente/fruit uit het buitenland? - Pagina 2 Empty Re: Eten jullie groente/fruit uit het buitenland?

Bericht  Mida4you di 5 apr 2011 - 19:00

Twellie schreef:
Minneke schreef:Het enige waar ik tegenwoordig op let zijn de pijnboompitten. Soms heb je van die lange smalle pitjes. Schijnbaar komen die uit China en die zijn echt heel vies. Enorm bitter. Soms zelfs zo erg dat je een paar dagen een bittere smaak in je mond hebt. Die probeer ik tegenwoordig te vermijden.

Ja, inderdaad. Ik heb ook erg last van die pijnboompitten. Laatst had ik steeds een paar dagen nauwelijks smaak, alleen bitter. Bleek dat elke keer samen te vallen met wanneer ik een maaltijdsalade (met pijnboompitten) had gegeten. Volgens mij zijn trouwens die lange pitten wel oke, maar zijn het die gedrongen, Chinese pitten die dat veroorzaken.

Dit is heel herkenbaar! Ik heb nooit geweten dat er soorten pijnboompitten waren dus ik had laatst een salade gemaakt met pijnboompitten ( ben dr gek op namelijk ) Dus ik er lekke veel opgooien en de volgende dag had ik me toch een bittere smaak in mijn mond, dat heeft wel 1,5 week lang geduurd en was echt niet prettig. Toen kreeg mijn man er ook last van en toen zijn we gaan googlen en toen kwamen we erachter! Dus nooit meer Chinese pijnboompitten! Ik heb die 1,5 week ook helemaal niet kunnen genieten van eten o.i.d. :P
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Eten jullie groente/fruit uit het buitenland? - Pagina 2 Empty Re: Eten jullie groente/fruit uit het buitenland?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum