Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+26
Schaapke
Verde
TGR
Sunny
bolus26
Antibes
Puk
Phileine
love
Lavendel
Monte
Aagje!
Penny Blossom
bluppie
Caramba
Pussycat
Zeepje89
Niekske
applestar
luenca
girli
Bliss
Catwoman79
Snoopy
Oasis
Inge
30 plaatsers

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 27 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge do 28 apr 2011 - 21:42

Netjes Bluppie, goed bezig hoor smile lekker he als de weegschaal een mooie - aangeeft Very Happy

Ben nu aan het werk, moet tot 20uur of nog langer werken, ligt er nog beetje aan. Daarna even Zwolle in en morgen naar Arnhem (althans ligt ook wel beetje aan de hooikoorts van vriend anders wordt het biosje). jij?

Bedenk mij opeens dat ik nog niet ontbeten heb *oeps* dat ga ik nu meteen even doen. Naja heb vanmorgen voor ik naar mijn werk ging (moest 10uur beginnen) een glas optimel op en dacht ik smeer wel broodje op mijn werk, nog niet gedaan, dus ga ik nu doen :p
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 27 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  bluppie do 28 apr 2011 - 22:15

Ja dat vind ik wel erg fijn dat ie dat aangeeft smile mag van mij altijd wel :P
Ik ben vanmiddag ook nog weg, tot vanavond, dus ik hoop dat ik daarna nog even de stad in kan oid. Weet nog niet precies waar ik heen ga, maar dat is even afhankelijk waar mijn vrienden dan zijn.
Voor morgen ook nog niet echt plannen, ligt eraan hoe laat ik uit mijn bed ben :P Afgelopen tijd elke keer wel optijd na het stappen, dus zal nu ook wel meevallen...

Wel slecht van je dat je nog niet ontbeten hebt..
ik heb tot nu toe een glas fruitontbijt op en een plak ontbijtkoek.

Weet iemand trouwens of ongesteld zijn invloed heeft op het afvallen?
bluppie
bluppie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 91
Punten : 111
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 23:55

Fijn dat je bent afgevallen Bluppie Very Happy

Inge> 40 baantjes...super! Very Happy

Jullie fijne koninginnedag/nacht alvast!

Ik ben nog steeds niet fit en nog eens ongesteld geworden dus heel fijn Sad
En Bluppie ongesteldheid kan wel invloed hebben denk ik op je afvallen. Je kan een opgezettere buik hebben en meer lekker willen eten :P

Ik heb vanmorgen 1 dubbele boterham op met vruchtenhagel + water.
Nu ga ik 1 dubbele nemen met ontbijtkoek er op.

Gast
Gast

Bericht  Inge vr 29 apr 2011 - 0:37

Bluppie, ongesteldheid kan zeker invloed hebben op je gewicht, ook vlak voor je ongesteldheid. idd opgezette buik en je kan vocht vasthouden. Ik weeg altijd zwaarder vlak voor ik ongesteld moet worden en de eerste dagen... daar kan zo 1 kilo verschil in zitten.

Theedoosje wat naar dat je nog steeds niet fit bent Sad balen

Vergeet ik het belangrijkste te vertellen, de weegschaal was weer tevreden vanmorgen :p -17,3 gaf die aan Very Happy

Heb uiteindelijk vanmorgen ook ontbeten hoor Wink Was het echt gewoon vergeten en had nog geen trek gehad.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 0:42

Inge wat heerlijk dat dat getal steeds hoger wordt Very Happy

En nee niet fit, baal er ook goed van. Hoop morgen toch wel weer fitter te zijn zodat ik wat kan gaan doen.

Gast
Gast

Bericht  girli vr 29 apr 2011 - 1:19

Ik ben er ook nog steeds mee bezig. Ik heb niet zozeer moeite met wat ik moet eten, kan vrij gemakkelijk ongezonde dingen laten staan en ik mis het ook niet echt. Ik heb vooral moeite met wanneer ik moet eten. Gister had ik bijvoorbeeld helemaal geen honger en dan sla ik tussendoortjes over, maar dan krijg ik honger op verschillende tijden (al pak ik niets). Ook avondeten, ik had er tijdens het koken wel zin in, maar toen het voor mn neus stond heb ik veel minder gegeten.

Het schiet dus nog niet zo op.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 1:25

Girli> met koken herken ik ook wel. Onder het koken proef ik regelmatig en heb ik kei honger. Maar zodra het klaar is heb ik er ook minder trek in soms.
Probeer anders op gezette tijden wat te nemen. Dus telkens om 10 uur een tussendoortje of ik noem maar wat. Ik weet niet wat bij jou uit komt. Dus echt tijden aan houden. Al wisselt dat een half uur is niet zo erg, maar probeer je er aan te houden.

Gast
Gast

Bericht  Inge vr 29 apr 2011 - 2:20

Girli, ik hrken dat wel hoor... ik vergeet ook gemakkelijk de tussendoortjes.
Ik moet er ook echt aan denken om die te nemen en soms vergeet ik het gewoon echt.
Omdat ik onregelmatig werk heb ik ook geen vaste tijden qua eten wat het ook lastig maakt.
Als ik slaapdienst heb ben ik al vanaf 5.30uur wakker, als ik vrij ben of late dienst / slaapdienst ben ik tussen 10u en 12u eens uit mijn bed
Als ik op mijn werk avondeet, eten we om 17.30uur terwijl ik thuis het liefst rond 19uur eet.
Kortom heel verschillend dus waardoor ik nooit een vast patroon zal krijgen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  applestar za 30 apr 2011 - 1:20

Hello meiden!

Eindeljk eens even de tijd en puf gevonden om te forummen smile
Het afvallen is hier de afgelopen 1,5 niet echt super gegaan. Ik stond vanmorgen op de weegschaal en die gaf +0,4kg aan maar dat was wel te verwachten.
Gelukkig heb ik het afvallen sinds vandaag weer goed kunnen oppakken en begin in weer met volle moed! Het leuke is wel dat mijn collegas het nu al gaan zien, dan geeft mij natuurlijk weer een hele nieuwe boost!

Dankujullie wel voor jullie lieve woorden! Doet me goed!

Gelukkig voel ik mijzelf ook al weer een stuk beter! Mijn darmen waren de afgelopen 1,5 week hopeloos. Ik had verschrikke krampen en steken in mijn buik wat doorstaalde naar mijn rug en bovenbenen. Mijn huisarts dacht aan de plostelinge koemelk allergie maar dat was het gelukkig niet. Ik heb nu medicijen en nu gaat het redelijk. Deze moet ik wel 2,5 week slikken maar dan ben ik er hopelijk weer vanaf!
Helaas kon ik vandaag nog niet meer naar Amsterdam met vriendinnen. : (

Mijn eetlijstje:

Ont: 1 boterham met kipfilet en 2 glazenwater
Lun: 2 boterhammen met bakkenei
Td: 1, liter water

@Bluppie: Wat goed dat er weer wat af is! Geeft een lekker gevoel he?

@bluppie: als ik ongesteld ben, weeg ik ook wat zwaarder en hou ik voor mijn gevoel wat vocht vast. Ik haat het dan ook om mijzelf te wegen als ik ongesteld ben Wink

Girllie: Heel herkenbaar! Ik moet mijzelf echt gewoon er aan toezetten om wat te eten anders weet ik gewoon dat het daarna fout gaat met snoepen enz.

@Theedoosje: Balen dat je niet helemaal fit bent! Hopelijk knap je snel op

@inge: Ik vergeet ook wel eens te ontbijten hoor. Voorral in het weekend als ik laat wakker ben. Dan heb ik ook niet altijd gelijk trek.
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 1:33

Balen dat je wat aangekomen bent. Gelukkig is het niet veel. Goed dat je het lijnen weer opgepakt hebt smile Het gaat je wel weer lukken smile

Vervelend van je darmen en zo, ik hoop dat de medicijnen je goed er vanaf helpen. Jammer dat je nog niet naar Amsterdam kon vandaag Sad

Dank je trouwens, ik hoop ook dat het gauw weer over is smile

Gast
Gast

Bericht  Bliss za 30 apr 2011 - 2:28

Hee, ik meld me ook maar weer eens. Ben in Berlijn ongeveer een kilo aangekomen en uiteindelijk is er nu nog maar een paar ons af sinds ik een maandje geleden begon :shock: Ben nog steeds niet echt gemotiveerd, dus dat schiet niet op. Wil proberen om vanaf maandag weer beter op te gaan letten, maar ik heb nog een week vakantie en dan lukt het nooit zo goed. Daarbij ga ik ook nog een paar keer uit eten deze week, dus eigenlijk is het gewoon hopeloos Wink Ga komende week wel twee keer naar zumba, dus dat scheelt in elk geval wel.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  applestar za 30 apr 2011 - 3:48

@theedoosje: nee ik durfde het nog niet echt aan om naar Amsterdam te gaan. Het is toch zo'n 2 uur met de trein heen en weer 2 uur terug. Het lange staan trek ik echt nog niet en ik wil mijn vrienden ook niet opzadelen met mij Wink Gelukkig kan ik het ook een beetje volgen via de radio dus ben ik er toch nog een beetje bij

@Bliss: Balen dat je nog niet echt je motivatie hebt terug kunnen vinden. Miss enig idee waardoor dat kan komen?

@all:

Hier gaat verder zijn gangetje eigenlijk. Heb tussen de middag lekker 1,5 geslapen want die buikpijn is sloopend. Verder heb ik ondertussen al 2 liter water op en heb net lekker een fruithap gemaakt. Ik wilde een smootie maken maar hij bleef er dik, ondanks wat ik er allemaal ingooide dus dan maar een fruithap angel Maar hij was erg lekker!
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Inge za 30 apr 2011 - 4:06

Applestar, het kan ook vocht zijn wat je vast houdt of komen door je darmen... 0,4 erbij is te verwaarlozen en voor je het weet er weer af. Fijn dat je het weer op heb kunnen pakken.
Oei heerlijk een fruithap :p

Bliss, ook bij jou kan het heel goed vocht zijn wat je vast houdt... hopelijk zit het maandag met de motivatie weer helemaal goed... ik kan mij voorstellen dat je motivatie niet super is met al die schommelingen in jouw gewicht.
Leuk gehad in Berlijn? foto's zien er heerlijk uit

Hier ook een prima dag... de weegschaal gaf vanmorgen -17,5 aan Very Happy Nog 4,1 kilo en ik zit onder de 100... kan niet wachten tot het zo ver is :p
Vanwege hooikoorts van mijn vriend niet zo veel gedaan vandaag. Lekker in de zon gezeten en veel groene thee en water gedronken smile

O; 2 volkoren boterhammen halvarine kipfilet
T; glas optimel
L; 2 volkoren boterhammen met kip kerrie light salade
T; banaan
D; vanavond eten we chili con carne (kidneybonen, bruine bonen, mais, champignons, prei, ui en paprika met blikje tomatenpuree en veel kruiden) met meergranen rijst
A; bakje optimel yoghurt en mag vanavond van mijzelf een zakje snack a jacks smile

Laatst aangepast door Inge op za 30 apr 2011 - 4:21; in totaal 1 keer bewerkt
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 4:21

Jeeej Inge 17, 5 al er af !! Very Happy

Vanavond eten wij na lange tijd weer eens spareribs. Slecht maar zooo lekker Very Happy
De rest vandaag heb ik netjes gegeten en gedronken op een negerzoen na :P

Bliss> Heb je genoten van Berlijn? Dat is nu het belangrijkste. Als je nu weer je ritme op pakt dan komt het wel goed en ga je weer afvallen smile

Applestar> ik snap dat je dat nog niet aandurfde. Dan is 2 uur lang in de trein als je er nog last van hebt. En je bent dan ook niet zo thuis. Fijn dat je op de radio nog wat mee kan genieten.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 21:45

Ik ben ondanks dat ik dus niet veel gesport heb deze week toch 0,1 afgevallen Very Happy Nou ja er is iig wat af en niet bij :P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 2:25

Ja nu reageert er niemand en lijkt het of ik tegen mijzelf praat :P
Maar ik wil even kwijt dat ik net ong. 30 min heb gewandeld weer. even lekker naar buiten na mijn ziek zijn. Ik voel mij vandaag alweer stuk beter.

Gast
Gast

Bericht  applestar zo 1 mei 2011 - 2:25

Theedoosje schreef:Ik ben ondanks dat ik dus niet veel gesport heb deze week toch 0,1 afgevallen Very Happy Nou ja er is iig wat af en niet bij :P

Jeee! alles wat er af is, is toch mooi meegenomen.

Hier vanmorgen nog even op de weegschaal gestaan en hij gaf toch weer 95.7kg aan. Agh dan ga ik vanaf dat gewicht weer verder!.

verder eigenlijk niet zo heel veel bijzonders te melden. Rustig dagje hier.....
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Inge zo 1 mei 2011 - 2:43

Theedoosje, netjes... eraf is eraf smile
genoten van de spareribs? heerlijk zijn die he... Ik heb een tijdje geleden de lekkerste spareribs gegeten bij de peppermill... die waren pittig en het vlees viel zo van het bot af -> goddelijk :p

Applestar, grote kans dat je vocht vasthoudt hoor... want je hebt ook al een ander gewicht op de weegschaal gezien.

Hier was de weegschaal weer tevreden smile
103,7 waaaahhhh al 17,8 eraf.
Ik drink nu bijna 2,5 L op een dag en ik denk dat dat echt helpt met dit warme weer en het niet vasthouden van vocht.

Eetlijstje vandaag tot nu toe
O; 2 volkoren boterhammen halvarine en 2 plakjes kipfilet, 0,5 L groene thee
T; niks ivm laat ontbijt, 0,5 L groene thee
L; 2 volkoren boterhammen kipkerrie light salade, 0,5 L groene thee
Verder bijna 1 L water
Voor zometeen;
T; optimel drink en druiven
D; aardappeltjes uit de oven met ketchup, runderhamburger met ui en roergebakken groente
A; optimel kwark
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 2:48

Waar is de Peppermill? k had ze van de AH en bijdeze ging het vlees ook heel makkelijk van het bot af..ook zo lekker! Dus ja heb genoten Wink

En je bent gewoon nog meer kwjit top man! Very Happy

Applestar> komt wel weer goed bij jou smile

Gast
Gast

Bericht  Inge zo 1 mei 2011 - 3:03

Peppermill zit in Zwolle, Kampen en Meppel dus niet echt bij jou in de buurt... Die van de AH zijn idd ook goed ja smile
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 3:35

Inge schreef:Peppermill zit in Zwolle, Kampen en Meppel dus niet echt bij jou in de buurt... Die van de AH zijn idd ook goed ja smile

Dan moeten mijn vriend en ik een keer een dagje uit doen in een van die plaatsen en afsluiten met spareribs :P

Gast
Gast

Bericht  Inge zo 1 mei 2011 - 6:01

Als je dat nou snel doet, kan je hier kleding uit komen zoeken :p
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 6:06

Inge schreef:Als je dat nou snel doet, kan je hier kleding uit komen zoeken :p

Ik wou dat ik zo daar heen kon komen...alleen werkt budget niet zo mee Wink Maar Anders heel graag Very Happy

Gast
Gast

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 27 Empty b

Bericht  applestar zo 1 mei 2011 - 7:33

Theedoosje schreef:Waar is de Peppermill? k had ze van de AH en bijdeze ging het vlees ook heel makkelijk van het bot af..ook zo lekker! Dus ja heb genoten Wink

En je bent gewoon nog meer kwjit top man! Very Happy

Applestar> komt wel weer goed bij jou smile
ja dat is wel zo! ik ga er weer helemaal tegen aan! fijn dat je spareribs lekker wamren. ik lust echt geen spareribs, haha
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 7:55

Applestar> that's the spirit! Very Happy Als je dat er in houd komt het zeker goed smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: