Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+26
Schaapke
Verde
TGR
Sunny
bolus26
Antibes
Puk
Phileine
love
Lavendel
Monte
Aagje!
Penny Blossom
bluppie
Caramba
Pussycat
Zeepje89
Niekske
applestar
luenca
girli
Bliss
Catwoman79
Snoopy
Oasis
Inge
30 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 15 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Penny Blossom di 5 apr 2011 - 20:35

Wat een warm welkom hier!
@ Theedoosje: Beterschap! En doe nog even rustig aan!

Mijn eetlijstje van gisteren:
O: Cornflakes met halfvolle melk zonder suiker (Mijn dietiste zegt dat ik dit mag blijven eten cheers )
T: Heb ik niet gehad.
L: 2 bruine boterhammen, 1 met kipfilet en de andere met anijshagel. 1 glas optimel
T: 1 banaan
A: 3 kleine aardappels, 4 opscheplepels sperziebonen en kipfilet hawai (Dit eten krijg ik op mijn werk en kan ik niets aan veranderen)
T: Kop koffie met halvolle koffiemelk en zoetjes + een jodekoek.

Over de dag heen heb ik nog een halve liter water gedronken.

Ik had gisteravond nog wel trek, dus ik probeer vandaag in de lunch een extra boterham te nemen en als tussendoortje nog een extra stuk fruit.

Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 15 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 21:56

Hee meiden, ik ben er ook weer eens Wink

Tijdje niet gereageerd, stom stom, dus heb ook geen eetlijstjes geplaatst!

Ik zal hier vast mijn ontbijt neerzetten, kan ik dat niet meer vergeten in te vullen en dan vul ik het lijstje in de loop van de dag gewoon aan!

O: Bakje Brinta (250 ml. halfvolle melk met vijf eetlepels Brinta en een klein beetje nepsuiker) en een glas perzik ijsthee(dat is natuurlijk niet zo goed als gewone thee maar ik had geen zin in warm drinken Wink)

Gast
Gast

Bericht  Caramba di 5 apr 2011 - 22:01

Ik rageer ook maar weer eens.

O: Yoghurt met 2 glazen water.
T: Hardgelopen, daarna een plakje ontbijtkoek en weer een glas water.
L: Mijn lunch word een maaltijdsoep met water
T: Een glas melk en natuurlijk veel water.
D: 3 stukken brood. Kaas, jam en komkommerspread en weer veel water.

Moet vanavond werken, vandaar dat ik lunch en diner heb omgedraaid.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 23:00

TD: dat zou gaaf zijn zeg, als je eerste doel bereikt is!!

Ik heb heel onregelmatig en niet al te gezond gegeten in new york, dus ik ben vast aangekomen (heb geen weegschaal :P). Maar ga nu weer gewoon goed verder, hoop ik.

Gast
Gast

Bericht  Inge wo 6 apr 2011 - 1:51

Reva, maar waarschijnlijk heb je ook mega veel gelopen... ik was vorig jaar na mijn vakantie NY / Chicago niks aangekomen, niet al te gezond gegeten maar ook veel gelopen
dus zal best meevallen.

Sushi, we wachten nog steeds op al jouw recepten :p

eetlijstje vandaag
O; 1 boterham halvarine kipfilet, 3 kopjes thee
T; 1 boterham halvarine kipfilet, 3 kopjes groene thee, 2 kopjes kaneel thee
L; 2 boterhammen halvarine 20+ kaas met beetje ketchup, 1/2 L thee
T; zo glas optimel, appeltje
D; aardappeltjes uit de oven, diepvriesgroente en een tartaartje
vanavond nog lekker 45min baantjes trekken
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Zeepje89 wo 6 apr 2011 - 3:34

Mijn lijstje voor vandaag:

O: Twee bruine boterhammen met slankie
T: 1 boterham met tartaar
L: 3 bruine boterhammen, 1 met tartaar en een tosti

Ons avondeten word een peperburger met aardappeltjes (uit de oven) en bietensalade (alweer, maar het is zo lekker Wink)

Volgens mij wel prima toch? Heb mij vanochtend na het werk (dus al gegeten etc) gewogen en toen woog ik gewoon 105 met kleren, dus ik denk dat ik iets ben afgevallen. Morgen ga ik "officeel" wegen.
Zeepje89
Zeepje89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 47
Punten : 102

Bericht  Inge wo 6 apr 2011 - 4:07

lekker bietensalade.
Hoe maak jij die?
Ik had pas op mijn werk een lekkere gemaakt (bietjes met rode ui, walnoot, feta, frambozendressing, honing en rucola sla) ivm de feta en honing niet heel gezond maar aan de andere kant eet je daar niet zo veel van
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 4:13

Pff... 2 slechte dagen achter de rug.. beetje mn eigen schuld, maar wel genoten.. heb zon trek...

vanavond lekker sporten, nog geen idee wat ik ga doen.. mss zumba en anders ga ik lekker fitnessen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  applestar wo 6 apr 2011 - 6:15

Hooi meiden!

@Sannie: Balen dat je 2 mindere dagen had. als je er dan maar van genoten hebt!

Vandaag een goed dagje hier. Het was weer lekker druk op mijn werk en heb echt tussen door soms even moeten zeggen, nu ga ik wat eten of drinken haha.

Ik wilde vanavond ook gaan sporten gelijk uit mijn werk maar dat is niet gelukt. Ik mocht namelijk lekker 1,5 langer blijven omdat mijn baas geen inval had geregeld. Lekker dan! : ( nu hoop ik dat ik morgen een uurtje eerder weg kan zodat ik ook nog even kan sporten.

Vanavond moet ik namelijk ook nog naar een vriendin, en haar oma ligt er slecht in het ziekenhuis.

Mijn eetlijstje:
Ont; special k ontbijtgranen met melk
Td. 4 glazen thee
Lun: 2 brood met zalmsalade en een eierkoek
Td. 4 glazen thee en 2 glazen water
av. Bami met kaas en rundvlees

Straks nog even een bakje yoghurt en zo maar weer eens wat buikspieroefeningen doen, dan heb ik toch een beetje gesport vandaag.

Hebben jullie nog een beetje genoten van het heerlijke weer. Ik kon gelukkig in mijn pauze even heerlijk in het zonnetje zitten. Ik ben helemaal happy doordat het weer lekker is. Ik heb gelijk mijn zomerse nagellakjes opgezocht en mijn nagels lekker een vrolijk kleurtje gegeven haha.

Hebben jullie eigenlijk nog een doel wat je eerst wilt bereiken qua gewicht? Ik heb nu zo iets, eerder onder de 95 en dan door naar de 90, 85, en 80. En even jullie jullie een beloning als je je doel hebt behaald?

Nou ik ga er vandoor, ik moet rennen!
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Bericht  Zeepje89 wo 6 apr 2011 - 6:49

Inge schreef:lekker bietensalade.
Hoe maak jij die?
Ik had pas op mijn werk een lekkere gemaakt (bietjes met rode ui, walnoot, feta, frambozendressing, honing en rucola sla) ivm de feta en honing niet heel gezond maar aan de andere kant eet je daar niet zo veel van

Ik maak hem heel basic eigenlijk. Bieten, ui, magere yoghurt en wat zout en peper. Is echt als groente, niet als hele maaltijd. Volgens mij is ook redelijk gezond ivm magere yoghurt toch?

Ik wou zo nog even op de hometrainer maar heb ontzettend last van mijn buik, even afwachten of het afzakt en anders morgen.

@Applestar, dat is wel balen zeg. Ik kan daar nooit zo goed mee omgaan als ik het op het laatste moment hoor (structuurfreak haha)

Zeepje89
Zeepje89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 47
Punten : 102

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 7:59

Zo.. wel lekker een uur gesport!
Heb me op de sportschool gewogen 79,3 ... snik Sad
balen! al vond de instructeur me er toch echt goed uitzien.. yeah right...

sorry heb dr beetje de balen van ...

mijn eetlijstje

o: yoghurt met muesli
td: mandarijn
l: poffertjes
td: 2 paaseitjes
a: macaroni, toetje yoghurt
nu: appel

Heb me voorgenomen dat ik 2 (3!) keer per week moet gaan sporten. 1 keer lukt wel, maar de andere twee keer moet ik alleen.. en dan is de drempel zo hoog. graag zou ik hierin gemotiveerd willen worden. ik wil voor deze week vrijdagmiddag nog gaan sporten. wie wil me hier bij aan mn jasje trekken?

Gast
Gast

Bericht  Penny Blossom wo 6 apr 2011 - 19:09

@Sannie89: Ik heb dat ook hoor met sporten. 1 keer per week ga ik nu met een vriendin, en 1 a 2 keer wil ik alleen gaan. Ik heb sinds vorige week een sportschoolabonnement, dus vooralsnog is de motivatie er. Ik heb voor vandaag bijvoorbeeld een groepsles gepland. Dan voel ik mij min of meer ook wel 'verplicht' om er heen te gaan. Maar goed, zet hem op morgen in de sportschool!

Mijn eetlijstje van gisteren:
O: Cornflakes met halfvolle melk
T: Appel
L: Koffie met halfvolle melk + zoetstof. 3 bruine boterhammen, 1 met kipfilet, 1 met vruchtenhagel en 1 met sandwichspread
T: 2 koffie met halfvolle melk + suiker (er waren geen zoetjes Embarassed)
D: 6 rostirondjes, 1 gehaktbal en roerbakgroenten met paprikasaus (Heb wederom op mijn werk gegeten)
T: Niets

Over de dag heb ik nog een flesje water gedronken.

Nu ga ik sporten!
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 21:14

Reva schreef:TD: dat zou gaaf zijn zeg, als je eerste doel bereikt is!!

Ik heb heel onregelmatig en niet al te gezond gegeten in new york, dus ik ben vast aangekomen (heb geen weegschaal :P). Maar ga nu weer gewoon goed verder, hoop ik.

Ja dat wel, maar heb de laatste dagen ook niet echt veel gegeten Wink Ben nu sinds gisteren weer brood aan het eten (eerder 1 beschuitje bij ontbijt en 1 bij lunch) en heb noodles op waar je alleen wat bij hoeft te doen. Dat viel goed gelukkig. Ik heb ook heel veel water gedronken door het hoesten. Dus dat werkt ook mee denk ik met afvallen.
Ik hoop dat het er af blijft, maar ik verbaas mij niet als er weer wat aankomt als ik weer een goede avondmaaltijd eet Wink

Hoe was NY?? En dan mag je best zondigen op je tripje Very Happy En er nu weer tegenaan, dan komt het helemaal goed! Very Happy

Ik ga nu even verder lezen wat jullie getypt hebben Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 21:27

BlackRabbit> dank je wel voor je beterschapswensen smile Je lijstje lijkt mij een goed lijstje. Ik weet alleen niet hoe slecht een jodekoek is?

Sushi> geeft niks dat je nog geen eetlijstjes geplaatst hebt. Het hoeft ook niet. Het is net wat je fijn vind.

Spetterdespat> Volgens mij ben jij ook goed bezig Very Happy Top!

Inge> jij blijft ook goed bezig Very Happy Goed joh!

Zeepje> fijn als je al wat afgevallen zou zijn Wink Ik ben benieuwd wat het 'officieel' is Very Happy

Sannie> hoe komt het die slechte dagen? En dat sporten, kun je niet thuis iets doen, hometrainer, sporten met een dvd van bootcamp of zoiets?

Applestar> goed bezig! Mijn 1e doel wat ik wil bereiken is 110 kg. Maar de heb ik nu al bereikt door ziek zijn. Zondag is echte weegdag dus dan weet ik het zeker. En daarna komt het de 100kg. Of ja eigenlijk er net onder :P
Ik heb nog geen beloning. Maar een beloning bij mij is al dat ik een aantal broeken aan zal kunnen dan die nu op mij liggen te wachten in de kast Wink

Zo nu hoop ik iedereen gehad te hebben? Very Happy

Vandaag heb ik op al:

O: 1 dubbele boterham met vruchtenhagel en 1,5 flesje water (ja komt echt door hoesten:( )

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 22:26

Vandaag heb ik op al:

O: 1 dubbele boterham met vruchtenhagel en 1,5 flesje water (ja komt echt door hoesten:( )
T: 2 kiwi's + half flesje water

Gast
Gast

Bericht  Penny Blossom wo 6 apr 2011 - 23:06

Vandaag heb ik al op:
O: 2 bruine boterhammen, 1 met filet american en 1 met anijshagel. 1 glas optimel
Tussendoor: 750 ml. water, 1 sinaasappel
Lunch: 3 bruine boterhammen, 2 met gekookt ei en 1 met filet amercan, 1 kop thee en 1 beker melk.

Daarnaast heb ik net een uur intensief gesport!Very Happy

@Theedoosje: ik heb het even opgezocht: Een jodenkoek bevat volgen caloriechecker 94 kcal. Hiermee valt hij volgens mijn lijst van de diëtiste in de categorie met mate. Het kan dus net niet nerd
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 23:11

Je bent goed bezig al Very Happy

En oke haha dank je voor het opzoeken van de koek Very Happy Ze zijn wel erg lekker de koeken ..heb al lang niet meer gehad.

Gast
Gast

Bericht  Penny Blossom wo 6 apr 2011 - 23:14

Theedoosje schreef:Je bent goed bezig al Very Happy

En oke haha dank je voor het opzoeken van de koek Very Happy Ze zijn wel erg lekker de koeken ..heb al lang niet meer gehad.

Ja, er is echt een knop omgegaan toen ik boven de 100kg. kwam. Er moet in mij iets veranderen! De dietiste zij dat ik af en toe wat lekkers mocht, dus eergisteren was dat die jodekoek. Het is in ieder geval beter dan een zak chips :P Ik weet nu namelijk dat een zak chips gelijk staat aan 14 bruine boterhammen. En ik moet er niet aan denken 's avond 14 bruine boterhammen weg te werken. Maar het blijft wel lekker:)
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 23:16

Heel goed. Ja ik mag van mijzelf ook soms wat lekkers. Anders red ik het niet hahah Very Happy

Ik ga even lekker buiten lunchen. Tot later!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 2:49

Theedoosje schreef:Heel goed. Ja ik mag van mijzelf ook soms wat lekkers. Anders red ik het niet hahah Very Happy

Dat is inderdaad een goede!!

Geen flauw idee dat ik van die slechte dagen had :S Nu er maar gewoon weer op gaan letten:P
Ik ben van plan om morgen na mijn werk gelijk te gaan sporten.. rijd er toch bijna langs, dus dan kan ik net zo goed even een afrit eerder nemen en een uurtje gaan sporten. Als ik eenmaal de spullen in mn auto heb liggen gaat het wel.
Thuis sporten 'lukt' niet echt, heb geen hometrainer en ook niet zon dvd. Ga nog wel eens een rondje lopen, maar dat vind ik alleen niet zo leuk. Laatst wel start to run les 1 gedaan en me voorgenomen les 2 te gaan doen. Maar niet meer gedaan...

Gast
Gast

Bericht  Inge do 7 apr 2011 - 3:21

BlackRabbit schreef:
Theedoosje schreef:Je bent goed bezig al Very Happy

Ja, er is echt een knop omgegaan toen ik boven de 100kg. kwam. Er moet in mij iets veranderen! De dietiste zij dat ik af en toe wat lekkers mocht, dus eergisteren was dat die jodekoek. Het is in ieder geval beter dan een zak chips :P Ik weet nu namelijk dat een zak chips gelijk staat aan 14 bruine boterhammen. En ik moet er niet aan denken 's avond 14 bruine boterhammen weg te werken. Maar het blijft wel lekker:)

wow 14 ja :o
Ik moet er ook niet aan denken 14 bruine boterhammen weg te werken maar een zak chips, jummie (mijn verslaving en sinds het afvallen geen chips meer aangeraakt, alleen snack a jacks in een zakje).

Vanmorgen woog ik 105,5 -> nog 5,6 kilo te gaan en ik zit onder de 100 liever gister nog dan morgen Very Happy
Ben nu 16 kilo kwijt dus dat is lekker... van vriend dagje sauna gekregen voor de -15 kilo, daar gaan we in juni heen (wel badkledingdag en dan naar de veluwse bron).
Ga nu sporten smile

Eetlijstje tot nu toe;
O; 1 volkoren bhm halvarine, kipfilet, 1 kop groene thee
T; 1 volkoren bhm halvarine kipfilet, 2 koppen groene thee
L; 2 volkoren bhm halvarine en gebakken ei (lunchte op het werk ivm teamvergadering), 1/2 L water
T; banaan en 1/2 l thee
voor vanavond staan er restjes op het programma; restje hachee, restje kip paniki, restje wokgroente en dan met meergranenrijst
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  applestar do 7 apr 2011 - 4:15

Hallo ladies

@zeepje: Ik ben ook best wel een controlfreak, hahah Ik dacht dat ik gek werd.

@blackrabbit: woow 14 bruine boterhammen is gelijk aan een zak chips. Nou volgens mij ga ik de chips voortaan maar altijd laten staan haha

@inge: ik vind het echt knap dat al -15 kg bent afgevallen! Echt helemaal super.

Ik heb net even lekker 1.5 gesport. Het was erg rustig op mijn werk dus kon ik 1,5 eerder weg. Daar heb ik gretig gebruik van gemaakt. Vond het wel weer lekker even overdag sporten, normaal sport ik altijd in de avonden maar dat vind ik toch anders dan overdag.

Heb me alleen wel een ongeluk gezweet haha, 4 flesjes water op alleen al tijdens het sporten en over de dag zelf ook al 3!

Mijn eetlijstje:
Ont: special k ontbijtgranen
Td1l. water
Lun: 1 boterham met smeerkaas en 1,5 eierkoek
Td: 0,5 l water + een appel
Tijdens het sporten 2l water

Strakjes mijn avondeten nog maar dat wordt een maaltijd salade met kip, hhmmm

Het is alweer gewoon bijna weekend ! en het word lekker weer!
Ik zou a.s zondag naar Rotterdam gaan om te winkelen maar dat gaat niet door want er word een marathon gehouden in het centrum van Rotterdam en dan is er geen doorkomen aan dan maar volgende week! . Kan ik lekker in de tuin zonnen met een goed boek.

Ojha, ben ook best trots op mijzelf want ik had gister als bedankje een doosje merci gekregen maar die heb ik braaf meegenomen naar mijn werk en mijn collega’s hebben hem opgegeten. En ik ben er netjes vanaf gebleven!
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 5:10

Sannie89 schreef:
Theedoosje schreef:Heel goed. Ja ik mag van mijzelf ook soms wat lekkers. Anders red ik het niet hahah Very Happy

Dat is inderdaad een goede!!

Geen flauw idee dat ik van die slechte dagen had :S Nu er maar gewoon weer op gaan letten:P
Ik ben van plan om morgen na mijn werk gelijk te gaan sporten.. rijd er toch bijna langs, dus dan kan ik net zo goed even een afrit eerder nemen en een uurtje gaan sporten. Als ik eenmaal de spullen in mn auto heb liggen gaat het wel.
Thuis sporten 'lukt' niet echt, heb geen hometrainer en ook niet zon dvd. Ga nog wel eens een rondje lopen, maar dat vind ik alleen niet zo leuk. Laatst wel start to run les 1 gedaan en me voorgenomen les 2 te gaan doen. Maar niet meer gedaan...

Oke dus als je de spullen bij je hebt gaat het wel. Dan moet je zorgen dat je die ook meeneemt in de auto smile En bedenken waarom je gaat sporten. Wat wil je er mee bereiken?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 5:13

Theedoosje schreef:Vandaag heb ik op al:

L: 1 dubbele boterham met vruchtenhagel en half flesje water
T: 2 beschuitjes met vruchtenhagel (ik hou van vruchten hagel whaha) en half flesje water
D: noodles
En dan drink ik nog meer water vandaag.
Vandaag weinig afwisseling maar had weinig zin in iets nog. Maar het begint langzaam wel weer te komen.
Ik ga proberen om op de hometrainer te gaan vandaag, geen idee of ik het trek Wink

Gast
Gast

Bericht  applestar do 7 apr 2011 - 6:42

Theedoosje schreef:
Theedoosje schreef:Vandaag heb ik op al:

L: 1 dubbele boterham met vruchtenhagel en half flesje water
T: 2 beschuitjes met vruchtenhagel (ik hou van vruchten hagel whaha) en half flesje water
D: noodles
En dan drink ik nog meer water vandaag.
Vandaag weinig afwisseling maar had weinig zin in iets nog. Maar het begint langzaam wel weer te komen.
Ik ga proberen om op de hometrainer te gaan vandaag, geen idee of ik het trek Wink

Agh, het is toch een aardig goed lijstje! I hou ook van vruchtenhagel, alleen ik eet het niet meer zo vaak. Thuis hebben we het niet meer, maar op mijn werk wel. Hmm Misschien een idee voor morgen. Ga ik onthouden.

Menn ik ben helemaal gaar van het werken en sporten. Ik zat net even een uurtje en ik kwam gewoon bijna niet meer overeind, smile helemaal stijf. Ik ga zo lekker douchen

Ik had trouwens nog bij elkaar opgeteld hoeveel calorieen is totaal heb verbrand tijdens het sporten ( dat wordt steeds aangegeven op de apparaten ) Het was gewoon 660! calorieen. Das best veel volgens mij.
Eigenlijk volg ik op vrijdag avond X-co, maar ik moet condoleren dus dat gaat niet door. Ik ga proberen of ik zaterdag ochtend ook nog even kan sporten. Heb dan wel een drukke zaterdag voor de boeg maar ik ga denk gewoon proberen een gaatje vrij te maken.

Nou ehmm proberen................. ik ga/moet gewoon een gaatje vrij maken smile
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: