Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+26
Schaapke
Verde
TGR
Sunny
bolus26
Antibes
Puk
Phileine
love
Lavendel
Monte
Aagje!
Penny Blossom
bluppie
Caramba
Pussycat
Zeepje89
Niekske
applestar
luenca
girli
Bliss
Catwoman79
Snoopy
Oasis
Inge
30 plaatsers

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 26 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  applestar za 23 apr 2011 - 23:28

@inge: eigenlijk heb je wel gelijk smile Ik ga wel genieten maar ik let toch wel een beetje op wat ik eet.

Ik ga denk zo voor de lunch een lekkere fruitsalade maken angel Ik heb gister lekker veel fruit gekocht en dat ligt nu naar mij te roepen :P

Vanmiddag ga ik op bezoek bij mij oma en die zal vast allemaal lekkere paasdingentjes, lees; chocolade, gebak etc hebben maar daar ga ik proberen nee op te zeggen angel ik hoop dat het lukt.

applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 26 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 23:30

Applestar> ben blij dat wij verder geen Pasen vieren. Heb ook niks in huis gehaald van chocolade en gebak of zo. Ontzeg je niet alles he en kies wel wat lekkers uit eventueel, het minst ongezonde :P Als je echt nee gaat zeggen vind ik dat onwijs knap en stoer!

Gast
Gast

Bericht  applestar zo 24 apr 2011 - 5:09

ik ben heel de middag van al het lekkers afgebleven!! alleen 2 flesjes waterop en 2 glazeb dubbel fris. ik ga nu bbq'en smile
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 5:12

Wat goed zeg!! Ik ben trots op je! Very Happy Eet smakelijk!

Gast
Gast

Bericht  Bliss zo 24 apr 2011 - 5:23

Hier gaat t nog steeds niet goed, maar ik ga morgen eerst naar Berlijn en daarna zie ik wel weer verder... Hopelijk kan ik het daarna weer oppakken! In elk geval wens ik jullie weer veel succes komende week en ik lees t hier eind vd week allemaal wel weer!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 5:29

Ik heb ook ongezond avond eten gehad vandaag. Morgen ga ik er weer voor hoor want dit is echt niet goed. Voel mij er ook niet goed bij :P Ik heb namelijk 2 speklapjes op (nog over van de bbq gisteren) met ovenfrietjes.

Blis> heel veel plezier in Berlijn en geniet daar gewoon lekker. En als je terug komt ga je er weer tegenaan Wink

Gast
Gast

Bericht  Inge zo 24 apr 2011 - 10:17

Bliss have fun in Berlijn
Applestar wat knap
Theedoosje lekker hoor :p ik vind die salade erg lekker en jumbo sowieso fijne winkel :p

Mijn eetlijstje van vandaag is;
O; optimel kwark
T; water
L; kom tomatensoep, water
T; water
D; 1 hamburger (op 2 mini witte bolletjes), 3 stokjes kipfilet, 2 balletjes gehaktachtig iets aan een stokje, stukje sparerib, wat garnalen, enkele stukjes stokbrood met kruidenboter, vruchtjes, groente van de bbq, wat aardappeltjes, beetje knoflooksaus, ketchup, light pindasaus, slagroomijs met aardbeien en peertjes en een beetje slagroom
water en een rose biertje
ow en ik vergeet vast nog wel iets smile
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 20:44

Oh Inge wat heb jij lekker gegeten Very Happy Zeker dat ijs met aardbeien jammie! Very Happy

Vandaag ben ik al goed begonnen:

o: 2 dubbele boterhammen..1 met vruchtenhagel en 1 met Linesse Jam. + half flesje water
t: water

En dan ga ik zo met mijn ouders naar tuincentrum dus ben ook niet thuis om te snaaien. Al hebben we niks meer in huis qua snoep en chips dus dat is wel fijn :P

Succes iedereen weer vandaag!

Gast
Gast

Bericht  Inge zo 24 apr 2011 - 22:18

Zeker goed begonnen smile
Ook hier weer goed begonnen.

O; 2 volkoren boterhammen met halvarine en 10+ kaas van Slankie (ik dacht eens even proberen, maar valt mij niks tegen die 10+ kaas) en een beetje ketchup
T; glas optimel
voor de lunch heb ik zo 2 boterhammen met halvarine en kipfilet mee

Ga nu lekker zwemmen, baantjes trekken en daarna gewoon zwemmen. Vriend heeft gruwelijke last van hooikoorts dus voor hem is zwemmen erg fijn.
Daarna verjaardag van neefje die 8 is geworden en daarna gaan we lekker uit eten.
Dus ik doe de dag gewoon helemaal goed en vanavond ga ik wel lekker eten :p

fijne dag allemaal meiden
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 2:00

Ow lekker zwemmen Inge Very Happy En een goede dag heb je smile Uit eten kan je ook zo gek maken als je zelf wil :P

Als lunch heb ik ook netjes gedaan al zeg ik het zelf: 1 bruin bolletje met rookvlees, 1 boterhammetje met pitjes met jam en 1 met rookvlees + water.

tussendoor ook water en een appel en een peer.

Vanavond word gebakken ei met cherrietomaatjes op brood smile

Gast
Gast

Bericht  Zeepje89 ma 25 apr 2011 - 5:05

Hier een goede dag vandaag. Zijn lekker wezen wandelen en fietsen. Meer dan een uur gefietst en ook dik drie kwartier gewandeld dus ik denk dat ik mijn portie lichaamsbeweging voor vandaag wel gehad heb.
Gisteren met avondeten wel teveel gegeten, ging bbq (net zoals de rest van nl haha)
Zeepje89
Zeepje89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 47
Punten : 102

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 5:11

Maar door zoveel bewegen heb je die bbq wel weer goed gemaakt Wink

Gast
Gast

Bericht  applestar ma 25 apr 2011 - 6:18

wat zijn jullie goed bezig vandaag! ik ben vandaag naar bobbejaanland geweest met mijn ouders en vrienden. was erg gezellig en qua eten heb ik niet zo heel erg slecht gegeten maar kan beter. mijn ontbijt was een broodje met gekleurde hagelslag, lunch broodje hamburger met beetje ketchup en tussendoor een solero ijsje. als avond eten maak ik denk een omelet want ik heb niet zo veel trek. en ik heb verdeeld over heel de dag 2,5 liter water op. gelukkig is het morgen weer een gewone werkdag met weer een normaal eetritme.
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 6:21

Apple> valt ook nog mee jouw dagje, voor een dagje uit smile Was het druk?

Gast
Gast

Bericht  Zeepje89 ma 25 apr 2011 - 7:23

Ik ben stiekem ook wel een beetje trots, ondanks de warmte er lekker op uit gegaan.

@applestar, is dat een leuk park? Wat zijn aanraders? Wil er misschien ook wel keer heen.
Zeepje89
Zeepje89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 47
Punten : 102

Bericht  girli ma 25 apr 2011 - 19:49

Goedemorgen iedereen!

Ik had gister eigenlijk mijn weegdag, maar ik was niet thuis. Ik wil het eerlijk gezegd ook niet weten. Ik heb lekker gegeten waar ik zin in had, maar ik heb wel gekeken naar de hoeveelheden en hopelijk niet te veel gegeten.

Nu de hele dag naar school, dus ik ga mij proberen goed aan mijn schema te houden en niet te snoepen. We zullen zien.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Inge ma 25 apr 2011 - 23:22

yeahhh ik ben niet aangekomen afgelopen dagen smile
woog netjes nog 104,5 dus zit nog steeds op -17 smile
Heb ook wel veel bewogen dus daar zou het ook door kunnen komen. Vanmorgen nog even 1/2uur op de crosstrainer gestaan. Ga nu lekker genieten van het zonnetje want ben nog lekker een dagje vrij smile

Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 5:52

Girl> genieten mag ook smile En dan sla je een wee over en weeg je je volgende week weer smile

Inge> Mooi zeg dat je niet aan bent gekomen smile En heb je lekker genoten van het zonnetje?

Ik heb gewoon gewerkt. Vanmorgen was ik niet echt fit en had slecht geslapen.
Heb ook net een vreetkick gehad (klein zakje frietchips, nog niet helemaal op) Sad Wat baal ik daar weer van.
Was ik verder goed bezig vandaag, oke 2 paaseitjes gehad, maar verder niks bijzonders.
Straks weer op de hometrainer misschien wel iets langer, om het goed te maken :P

Gast
Gast

Bericht  bluppie wo 27 apr 2011 - 8:30

het begint hier een beetje stil te vallen?

gaat het nog wel goed bij jullie met het afvallen?

bij mij is er nu ongeveer 1 kilo af...!
dat was wel afgelopen vrijdag, maar goed. Heb nu wel het idee dat ik goed bezig ben met het eten en sporten, dus hoop dat er vrijdag nog wat bij af is.. smile

mijn eetlijstje:
O: 2 crackers, 1 met jam en 1 met appelstroop
T: 1 koekje
L: 2 volkoren broodjes met kipfilet
T: een peer
A: 2 tosti's.

verder weer veel glazen water en thee tussendoor.
Ik heb vanavond ook nog lekker 1.5 uur gesport, dus voel me nu heel goed! Very Happy
bluppie
bluppie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 91
Punten : 111
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Inge wo 27 apr 2011 - 10:08

Hier gaat alles nog goed hoor smile maar drukdrukdruk smile

Bluppie zo te lezen gaat het idd goed bij jou, ga zo door smile Je eetlijstje klinkt wel een beetje weinig hoor. Ik moet 4 boterhammen op een dag eten en daarnaast nog warm avondeten. crackers vullen ook minder dan brood.

Hier ook prima, zit op -17 kilo dus ben daar erg blij mee. nog 4,6 kilo eraf en ik zit onder de 100 smile vandaag mijn kledingkast uitgemest en mega veel weggegooid, veel broeken die te groot waren en verder veel shirtjes, vesten en wat rokjes weggedaan
(theedoosje ik vind het lastig inschatten wat leuk voor jou zou kunnen zijn :O)
Ben er echt mega lang mee bezig geweest, Ben nu aan het werk tot morgen 15uur Sad dat is minder.

eetlijstje vandaag;
O; 2 bhm halvarine kipfilet 1/2 L groene thee
T; glas optimel drink
L; 2 bhm halvarine 10+ kaas met wat ketchup, 1/2 L groene thee
T; banaan, 1/2 L groene thee
D; volkoren macaroni met een saus van gehakt, spinazie, tomatenblokjes, kruidenkaas light, champignons, ui en kruiden. 1/2 L water
A; optimel yoghurt, 1 kopje kaneelthee
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 21:04

Inge> is het wat om er foto's van te maken ? Zodat ik kan kijken? Als het teveel werk is moet je het niet doen hoor Wink

Hier gaat het mwa (gisteren). Vandaag ben ik ziek en heb tot nu toe 1 dubbele boterham met jam op en 1 ontbijtkoek + water.

Gast
Gast

Bericht  applestar do 28 apr 2011 - 7:27

hooi meiden. even een ego berichtje. het afvallen is erg slecht gegaan i.v.m. overlijden van familie lid en mijn gezondheid is op het moment niet al te best ik ga morgen ook naar de dokter. ik zal morgen op jullie allemaal reageren, weer streng zijn voor mezelf en wegen en er weer vol tegen aan!
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 7:32

Gecondoleerd Applestar. Dat afvallen komt wel weer joh. Dit is gewoon niet niks. hug Sterkte!
Wat is er met je gezondheid?

Gast
Gast

Bericht  Inge do 28 apr 2011 - 8:46

Applestar, gecondoleerd. Doe rustig aan en afvallen komt wel weer.. je gezondheid en je rust gaat voor.

Hier een goede dag weer.

O; 2 volkoren boterhammen halvarine kipfilet, 4 glazen groene thee
T; plakje ontbijtkoek, 1 glas thee
L; 2 volkoren boterhammen halvarine gebakken ei
T; banaan, 1/2 L water
D; meergranen rijst met kip paniki en roergebakken groente, 1/2 L groene thee
S; 40 baantjes getrokken
A; optimel yoghurt, 1/2 L pu erth thee
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  bluppie do 28 apr 2011 - 21:22

gecondoleerd Aplestar! Daardoor is het toch logisch dat je even niet aan afvallen moet denken? Gewoon rustig aan doen en als jij er klaar voor bent het weer gaan oppakken.

@ Inge: Goed bezig met je 40 baantjes!

@ all: bij mij gaat het ook gewoon goed! weegschaal was vanmorgen weer positief; is nu 1.7kg af smile Ben er echt blij mee! Ik hoop dat ik het zo vol kan blijven houden!

Hebben jullie nog plannen voor dit weekend of vanavond met koninginnenacht?
bluppie
bluppie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 91
Punten : 111
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: