Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kinderwens vervuld, definitieve anticonceptie of niet...

Ga naar beneden

Kinderwens vervuld, definitieve anticonceptie of niet... Empty Kinderwens vervuld, definitieve anticonceptie of niet...

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 10:24

Mijn dochter is 2,5 jaar en mijn zoontje 3,5 maand. Wij zijn gezegend met onze kindjes en voelen ons als gezin compleet. Je zou dan denken "de knip erin" maar bij de gedachte alleen krijg ik kriebels terwijl ik een hekel heb aan de pil en hormonale anticonceptie. Ik wil niet meer zwanger worden maar toch vind ik het een raar idee om een van ons "te laten helpen". Herkennen jullie dit?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwens vervuld, definitieve anticonceptie of niet... Empty Re: Kinderwens vervuld, definitieve anticonceptie of niet...

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 10:29

Ik zou dat zelf nooit willen/durven doen, uit angst dat het leven toch anders loopt dan je eigenlijk in gedachten hebt. Ik heb de andere kant meegemaakt, en het is zo definitief, ik zou het zelf nooit overwegen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwens vervuld, definitieve anticonceptie of niet... Empty Re: Kinderwens vervuld, definitieve anticonceptie of niet...

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 10:42

Ik zou dit zelf ook nooit doen. Op een bepaald moment zou ik kunnen denken dat ik nooit meer een kind zou willen, maar een paar jaar later kan die wens wel weer ontstaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwens vervuld, definitieve anticonceptie of niet... Empty Re: Kinderwens vervuld, definitieve anticonceptie of niet...

Bericht  Monte vr 25 maa 2011 - 10:51

Hier is een topic over geweest. Heb hem even voor je opgezocht.

https://yescafe.actieforum.com/t2818-einde-van-een-periode
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwens vervuld, definitieve anticonceptie of niet... Empty Re: Kinderwens vervuld, definitieve anticonceptie of niet...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum