Dagcafé
+25
Zwerver
mzcharlotte
_Lacey_
Burn
Elsje
Lotus
Rovine
Toet
Zwoesj
Elin
Tullow
Suus
May
Mida4you
_DoI
Snoes
SleepingBeauty
Caroow
Merai
VeryCherry
Minx
Lynn_
Try
Jordana
Qiara
29 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Bij mij gaat het afvallen echt bagger op het moment, sta stil. Lichaam moet waarschijnlijk eerst wennen aan het meer eten voor ik afval.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen allemaal!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Is er al een datum bekend voor de meeting? Ik ben sinds gistermiddag niet meer in het dagcafé geweest!
Is er al een datum bekend voor de meeting? Ik ben sinds gistermiddag niet meer in het dagcafé geweest!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Hier ben ik ook erg benieuwd naarTullow schreef:Goedemorgen!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Mee eens Lily
Ik ga zo eens uit bed. Lig nog in bed met laptop. Dat komt ook nooit voor bij mij zo laat nog whaha.
Ik ga zo eens uit bed. Lig nog in bed met laptop. Dat komt ook nooit voor bij mij zo laat nog whaha.
Gast- Gast
Komt er een dagcafé meeting?
*begint te twijfelen... zal ik, zal ik, zal ik, zal ik??? Of toch maar niet? *
*begint te twijfelen... zal ik, zal ik, zal ik, zal ik??? Of toch maar niet? *
Gast- Gast
Hahaha heerlijk toch TD!
Ik ben ondertussen druk met mijn tas pakken en heb echt het gevoel dat ik iets ga vergeten maar wat
Ik ben ondertussen druk met mijn tas pakken en heb echt het gevoel dat ik iets ga vergeten maar wat
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Jaaaa je moet!
Als het goed is komt er een dag/nachtcafé-meeting. Smikkell is de organisator. Plaats: Utrecht. Datum: nog niet helemaal duidelijk.
Als het goed is komt er een dag/nachtcafé-meeting. Smikkell is de organisator. Plaats: Utrecht. Datum: nog niet helemaal duidelijk.
Tullow- Kletskop
Waar ga je heen May?
Tullow- Kletskop
Tullow schreef:Waar ga je heen May?
Ik ga naar mijn ouders, maar blijf daar tot donderdag, dus moet wel van alles mee. Maar ik ben al op één ding gekomen wat ik vergeten was. Dus er komt schot in hahaha.
May- Ratel
Ohw zit hier helemaal te stuiteren . Mijn vader belde me net op. Hij wist misschien een stageplek voor mij. Afgelopen donderdag heb ik te horen gekregen dat een andere niet door ging. En zou zo lekker zijn als ik zo snel al weer een nieuwe plek zou hebben.
Minx- Lady Post-a-lot
Haha wel gezellig! Ik maak meestal, een paar dagen van te voren, een lijstje. Dat helpt me meestal om niks te vergeten!
Tullow- Kletskop
Ik denk dat ik het een beetje af laat hangen van wie er komen, hoeveel mensen er komen (weet nog niet of ik een grootschalige meeting wel prettig vind, eigenlijk, vind de stap om erover na te denken naar een meeting te gaan al heel wat voor mij ) en wanneer het is. Kan zomaar zijn dat ik op het laatste moment nog beslis mee te gaan hoor. Liever dat, dan dat ik roep dat ik meega en op het laatste moment toch maar afzeg.Tullow schreef:Jaaaa je moet!
Maar er zijn hier wel een aantal mensen die ik graag eens in het echt zou willen leren kennen.
Gast- Gast
Ja moeilijk he. Ik ben er inmiddels wel goed in geworden leef half thuis half bij mijn vriend. Dus heen en weer slepen. Maar dingen als make-up reiniger enzo zijn dingen die je makkelijk vergeet.
Minx- Lady Post-a-lot
May schreef:Hahaha heerlijk toch TD!
Ja heerlijk...althans dat denk ik....whaha...het s zo raar. Ben altijd vroeg op eigenlijk. Het lijkt of ik nu enorm lui ben en al een ochtend heb "weg gegooid' zeg maar. Maar vriend zei ook geniet er nou van dat mag best. Ja ik ben dat niet meer gewend zolang in bed
Gast- Gast
Fairytale schreef:Ja moeilijk he. Ik ben er inmiddels wel goed in geworden leef half thuis half bij mijn vriend. Dus heen en weer slepen. Maar dingen als make-up reiniger enzo zijn dingen die je makkelijk vergeet.
Kun je niet beter dingen dubbel kopen en 1e bj je vriend zetten en 1 thuis? Scheelt een hoop gesleep
Gast- Gast
Meiden fijne dag . Ik ga me aankleden make-up op doen. Vriend naar zijn werk brengen en dan richting de korfbal voor de wedstrijd. Misschien breek ik hier vanavond nog wel even in. Moet zeggen vind het hier wel gezellig
Minx- Lady Post-a-lot
Ja en heb ook wel een deel van mijn spullen dubbel en dus bij mijn ouders liggen van de tijd dat ik daar elk weekend was. Dus ook altijd weer denken heb ik dat daar nou al wel liggen of niet. Maar ach het belangrijkste heb ik wel, dus dat is mooi. En ja wat ik niet heb, moet ik maar zonder doen.
May- Ratel
Theedoosje schreef:Fairytale schreef:Ja moeilijk he. Ik ben er inmiddels wel goed in geworden leef half thuis half bij mijn vriend. Dus heen en weer slepen. Maar dingen als make-up reiniger enzo zijn dingen die je makkelijk vergeet.
Kun je niet beter dingen dubbel kopen en 1e bj je vriend zetten en 1 thuis? Scheelt een hoop gesleep
Dat heb ik inmiddels ook neem alleen make-up pil en schone kleren mee. Ondergoed en sokken ligt hier inmiddels ook genoeg.
Minx- Lady Post-a-lot
Ja dat scheelt weer wat extra gesleep, neem altijd al zoveel mee En nu moet ook nog mijn laptop en alles mee dus nog meer hahaha
May- Ratel
ach TD, is toch ook eens fijn lekker lang in bed blijven liggen ik was om 9u alweer klaarwakker pfff en net nu ik eens wou uitslapen mja.
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: